سرویس کسب درآمد روبیکا؛ تجربه یک درآمد شیرین و هیجان‌انگیز

روبیکا به تازگی سرویس کسب درآمدش را با امکاناتی هیجان‌انگیز دوباره راه‌اندازی کرده است. در نسخه جدید، امکانات مفیدی مثل پیشخوان کسب درآمد ارائه شده و می‌توانید بر اساس تعدادت کاربر فعال و حجم ترافیک مصرفی در کانال یا گروهتان درآمد داشته باشید. در این مطلب، نگاهی داریم به فرایند شیرین کسب درآمد.

بازار داغ کسب درآمد از فعالیت مجازی

در سال‌های اخیر، راه‌اندازی کسب و کار و درآمدزایی در فضای مجازی بازار خیلی داغی پیدا کرده است. با رشد و گسترش اینترنت، شبکه‌های اجتماعی هر روز رونق بیشتری پیدا می‌کنند و کاربران بیشتری جذبشان می‌شوند. این مساله باعث شده کسب و کارها هم، روز به روز نیاز بیشتری به فعالیت مجازی احساس کنند. امروزه، دیگر تنها فعالیت در یک شبکه اجتماعی برای یک کسب و کار کافی نیست و در واقع، حضور در هر رسانه جدید به معنای جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه آن، درآمد بیشتر برای کسب و کار است.

مساله جالب توجه دیگر، بحث اینفلوئنسرهای مجازی است که روز به روز بر تعدادشان در شبکه‌های اجتماعی مختلف افزوده می‌شود و درآمد بالای آنها در این اوضاع اقتصادی به خیلی از ما انگیزه می‌دهد تا از حیات مجازی‌مان کسب درآمد هم بکنیم.

یک نکته مثبت دیگر درباره تولید محتوا در فضای مجازی این است که شما می‌توانید از یک محتوا با تغییرات حداقلی در چند پلتفرم درآمدزایی کنید و مثلا، اگر محتوای ویدیویی برای اینستاگرام تولید می‌کنید، آن را برای شبکه‌های اجتماعی دیگر مناسب‌سازی کنید و در چند پلتفرم از آن درآمد داشته باشید. البته که هر پلتفرمی ویژگی‌های منحصربفرد خودش را دارد و مثلا، شاید نیاز باشد زمان ویدیویی که برای نمایش در یوتیوب ساخته شده را کمی تغییر بدهید تا مناسب انتشار به عنوان یک پست اینستاگرامی شود.

تولید محتوا در پلتفرم‌های ایرانی مثل روبیکا دردسرهای نقد کردن درآمد و دور زدن تحریم‌ها را ندارد و در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی، کلا رقابت کمتری را در آنها هم برای جذب مخاطب تجربه می‌کنید. به علاوه، تعداد قابل توجهی از ایرانی‌ها هم کاربر این شبکه‌ها هستند و می‌توانند مخاطبان بالقوه شما باشند.

بدون پیش‌شرط، کسب درآمد را در روبیکا شروع کنید!

در حال حاضر، استفاده از سرویس کسب درآمد روبیکا در حال حاضر بر خلاف گزینه‌های دیگری چون یوتیوب، پیش‌شرط خاصی ندارد و به محض ایجاد کانال پیام‌رسان یا صفحه روبینو می‌توان از آن استفاده کرد.

در واقع، فقط به شرط داشتن گروه یا کانالی در پیامرسان روبیکا یا یک صفحه روبینو، می‌توانید درآمدزایی از روبیکا را شروع کنید و پیشخوان کسب درآمد روبیکا هم به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود. نسخه جدید سرویس کسب درآمد بر اساس حجم ترافیک مصرفی و تعداد کاربر فعال کار می‌کند. ویژگی محاسبه درآمد بر اساس تعداد کاربر فعال روزانه، باعث شده تا کسب ‌درآمد برای کانال‌های متن‌محور مانند کانال‌های خبری که حجم ترافیک مصرفی در آنها چندان بالا نیست، هم امکانپذیر شود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

پیشخوان کسب درآمد روبیکا؛ مسیر کسب درآمدتان را زیر نظر بگیرید!

یکی از بزرگترین تفاوت‌های نسخه جدید سرویس کسب درآمد با نسخه پیشین، پیشخوان یا داشبورد کسب درآمد است. در این داشبورد، شما می‌توانید از جزئیات درآمد خود مثل میزان درآمدتان از کانال‌ها، گروه‌ها یا صفحات مختلف و نمودار آماری درآمد کسب‌شده در گذر زمان مطلع شوید.

احراز هویت و انتقال درآمد به حساب بانکی شما

در سرویس تازه کسب درآمد روبیکا، درآمدهای بالای20 هزار تومان قابل وصول و انتقال به حساب بانکی هستند اما قبل از تسویه، برای اینکه مطمئن شویم درآمد واقعا به دست تولیدکننده محتوا می‌رسد نیاز است اطلاعات کاربران را صحت‌سنجی یا اصطلاحا آنها را احراز هویت کنیم. اگر درآمدی در روبیکا کسب کرده‌اید برای شروع فرایند احراز هویت، در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن روبیکا گزینه کسب درآمد در روبیکا را انتخاب کنید. در این فرایند، اطلاعاتی چون مشخصات فردی، تصویر کارت ملی و اطلاعات بانکی از شما درخواست می‌شود. صحت‌سنجی اطلاعات هم ممکن است چند روز زمان ببرد. فرایند احراز هویت برای هر شماره ملی فقط یکبار انجام می‌شود و نیاز نیست، هر بار برای وصل درآمدتان آن را تکرار کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با فرایند احراز هویت، این ویدیو را ببینید.

روبیکا
احراز هویت چیست و چرا انجام می‌شود؟
کسب درآمد، یکی از جدیدترین قابلیت‌های روبیکاست که امکان درآمدزایی از طریق تولید محتوا را برای کاربران روبیکا در سراسر کشور فراهم کرده است.
داشبورد یا پیشخوان کسب درآمد روبیکا چیست؟
نسخه جدید سرویس کسب درآمد روبیکا، آمار و اطلاعات جدید و جالبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
۷ نکته طلایی برای تولید محتوا و کسب درآمد از روبیکا
نسخه جدید سرویس کسب درآمد روبیکا، مدتی است راه‌اندازی شده و خیلی‌ها را به فکر تولید محتوا و درآمدزایی از طریق آن انداخته است.
۵ موضوع پرمخاطب برای تولید محتوا در روبیکا
با راه افتادن سرویس جدید کسب درآمد روبیکا و خبرهایی که از درآمد خوب تولید محتوا در این پلتفرم به گوش می‌رسد، خیلی از کاربران به فکر تولید محتوا در روبیکا افتاده‌اند