داشبورد یا پیشخوان کسب درآمد روبیکا چیست؟

نسخه جدید سرویس کسب درآمد روبیکا، آمار و اطلاعات جدید و جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بخشی از این اطلاعات مربوط به هر کانال یا صفحه‌ای است که از آن درآمدزایی می‌کنید و در داشبورد کسب درآمد کانال‌ها و صفحات ارائه می‌شود. اطلاعات کلی را هم می‌توانید در پیشخوان کسب درآمدروبیکا ببینید. در این پست مروری کرده‌ایم بر این آمار و نمودارها و نحوه دسترسی به آنها.

پیشخوان کسب درآمد روبیکا

پیشخوان کسب درآمد، اطلاعات کلی درباره درآمد کسب‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد و دسترسی به آن از طریق صفحه اصلی روبیکا امکانپذیر است. برای دسترسی به این پیشخوان لازم است در روبیکا کانال یا صفحه داشته و مجموعا از آنها حداقل 20 هزار تومان درآمد کسب کرده باشید.

در پیشخوان کسب درآمد مجموع درآمد شما، مجموع درآمدتان از پیام‌رسان و درآمدی که از روبینو به دست آورده‌اید، نمایش داده می‌شود. همچنین، در این بخش می‌توانید از میزان جریمه‌تان‌ (در صورت انجام تخلف) مطلع شوید.

اطلاعات هویتی، تسویه‌ها و قوانین گزینه‌های دیگرِ پیشخوان کسب درآمد هستند. گزینه اطلاعات هویتی مربوط به فرایند احراز هویت است. احراز هویت، فرایندی است که لازم است قبل از درخواست اولین تسویه، با بارگذاری اطلاعات بانکی و هویتی‌تان در این بخش، برای انجام آن اقدام کنید. (اطلاعات بیشتر درباره احراز هویت را در این پست توضیح داده‌ایم.)

تسویه‌ها، تاریخچه درخواست‌های تسویه شما را نشان می‌دهد. در بخش قوانین هم می‌توانید قوانین سرویس کسب درآمد روبیکا را بخوانید که توصیه می‌کنیم اگر قصد استفاده از این سرویس را دارید، حداقل یکبار آنها را مطالعه کنید.

داشبوردهای کسب درآمد هر کانال یا صفحه

علاوه بر پیشخوان کسب درآمد که اطلاعات کلی درباره درآمد کسب‌شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هر کانال یا صفحه‌ای که از آن درآمدزایی می‌کنید هم یک داشبورد کسب درآمد جداگانه دارد. در کانال‌ها با لمس نام کانال و انتخاب گزینه داشبورد کسب درآمد می‌توانید به آمار و اطلاعات کانال دسترسی پیدا کنید. داشبورد کسب درآمد صفحات روبینو هم از مسیر تنظیمات روبیکا و انتخاب گزینه کسب درآمد روبینو قابل دسترسی است.

در داشبورد کسب درآمد می‌توانید اطلاعاتی مثل درآمد کلی کانال و نمودار کسب درآمد در گذر زمان را به تفکیک درآمد حاصل از کاربران فعال و ترافیک مشاهده کنید. این اطلاعات به صاحب کانال یا صفحه کمک می‌کند، عملکرد خود را در روزها و تاریخ‌های مختلف ارزیابی کند و فعالیت‌هایی که انجام داده و بازدهی آنها را مورد بررسی و بازنگری قرار دهد.

روبیکا
سرویس کسب درآمد روبیکا؛ تجربه یک درآمد شیرین و هیجان‌انگیز
روبیکا به تازگی سرویس کسب درآمدش را با امکاناتی هیجان‌انگیز دوباره راه‌اندازی کرده است.
احراز هویت چیست و چرا انجام می‌شود؟
کسب درآمد، یکی از جدیدترین قابلیت‌های روبیکاست که امکان درآمدزایی از طریق تولید محتوا را برای کاربران روبیکا در سراسر کشور فراهم کرده است.
۷ نکته طلایی برای تولید محتوا و کسب درآمد از روبیکا
نسخه جدید سرویس کسب درآمد روبیکا، مدتی است راه‌اندازی شده و خیلی‌ها را به فکر تولید محتوا و درآمدزایی از طریق آن انداخته است.
۵ موضوع پرمخاطب برای تولید محتوا در روبیکا
با راه افتادن سرویس جدید کسب درآمد روبیکا و خبرهایی که از درآمد خوب تولید محتوا در این پلتفرم به گوش می‌رسد، خیلی از کاربران به فکر تولید محتوا در روبیکا افتاده‌اند