پخش زنده اولین رویداد تحلیل جامع بازار خرده فروشی ایران از روبیکا

اتاولین رویداد جامع تحلیل ۳۶۰ درجه بازار و جایزه‌ سال خرده‌فروشی ایران (صنعت FMCG) با پخش زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران برگزار شد.

اتیسم چیست؟

همایش جامع بازار خرده‌فروشی با هدف افزایش آگاهی مدیران و فعالان این صنعت از آخرین وضعیت بازار برگزار شد. روبیکا به عنوان بستری برای بازار خرده‌فروشی ایران در کنار برندهایی مانند اسنپ، طبیعت و تپسل در این همایش شرکت کرد و همچنین پخش زنده این رویداد را نیز بر عهده داشت. فعالیت روبیکا در بازار خرده‌فروشی مربوط به سرویس فروشگاه پلاس این سوپراپلیکیشن است.

سرویس فروشگاه پلاس، یکی از سرویس‍های سوپراپلیکیشن روبیکا است که به کاربران امکان خرید امن از فروشگاه‌های معتبر را می‌دهد. شاید مهم‌ترین نکته درباره فروشگاه پلاس آن است که بدون تایید و اعلام رضایت خریدار، پول به حساب فروشنده واریز نمی‌شود. فروشگاه روبیکا در دسته‌بدی‌های مختلف از جمله مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایش و بهداشتی و ... به فروش محصولات و ارائه خدمات به کاربران می‌پردازد.

رونمایی از کتاب سال بازار خرده‌فروشی، برگزاری پنل‌ تخصصی با حضور فعالان این صنعت، تجلیل از برندهای موفق در سال ۱۴۰۲، ارائه اطلاعات بروز بازار و نمایشگاه جانبی از دیگر اتفاقات مهم این رویداد بود.

روبیکا
لزوم توجه بیشتر پلتفرم‌ها به کودکان
جشن بزرگ روز کودک روبیکا با حضور عمو فیتیله‌ای‌‏ها، مهیار مجیب (عمو نیما)، حسین رفیعی، حسین اکبری، داوود منفرد (دایی چپول) و دیگر چهره‌های هنری برجسته حوزه کودک و نوجوانان برگزار شد.
روبیکا در اینوتکس ۲۰۲۴
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد و روبیکا با حمایت ویژه از استیج معرکه و کمک به برگزاری آن تلاش کرد تا همراه ایده‌های جدید باشد و به پیشرفت و رشد کسب‌وکارهای نوین کمک کند.
روبیکا در الکامپ ۱۴۰۳
سوپراپلیکیشن روبیکا در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» حضور پیدا کرد و از سرویس‌های سفارش آنلاین غذا و تهیه بلیت سینما و تئاتر خود رونمایی کرد.