روبیکا در الکامپ ۱۴۰۳

سوپراپلیکیشن روبیکا در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» حضور پیدا کرد و از سرویس‌های سفارش آنلاین غذا و تهیه بلیت سینما و تئاتر خود رونمایی کرد.

پیش از این روبیکا با ارائه سرویس‌هایی مانند پیام‌رسان، شبکه اجتماعی روبینو، تماشای فیلم و سریال، فروشگاه، کسب درآمد و بازی خود را به عنوان یک سوپراپلیکیشن در بازار پلتفرم‎‌های داخلی معرفی کرده بود. در اردیبهشت ماه بود که معاونت بازاریابی روبیکا، با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از رونمایی ده سرویس‌ جدید بر بستر این سوپراپلیکیشن خبر داد.

readdead2

روبیکا فرصت الکامپ ۱۴۰۳ را مغتنم شمرد و از دو سرویس سفارش آنلاین غذا و تهیه آنلاین بلیت سینما و تئاتر خود در این نمایشگاه رونمایی کرد. این سرویس‌ها بر اساس ساختار مینی‌اپ بر سوپراپلیکیشن روبیکا اجرا می‌شوند. مینی‌اپ‌ها، برنامه‌های تحت وب سبک و سریعی هستند که به طور یک پارچه در محیط اپلیکیشن‌ها اجرا می‌شوند. روبیکا با همراهی «فیدیلیو» و «آی‌تیکت» موفق شده است که دو سرویس غذا و تهیه بلیت خود را در اختیار کاربران قرار دهد و گام بلندی را در راستای به حقیقت پیوستن شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» بردارد.

readdead2

البته شلوغ‌ترین بخش غرفه روبیکا، اتاق بازی بود که در آن تورنومنت بازی‌های دیجیتال در حال برگزاری بود. در طول این چهار روز بیش از صد جوان و نوجوان در این مسابقات شرکت کردند. سرویس بازی روبیکا به تازگی پیشرفت چشم‌گیری داشته و موفق شده تا با فراهم کردن شرایط، امکان کسب درآمد را برای گیمرها و استریمرهای ایرانی فراهم کند.

readdead2

به گفته مدیران روبیکا، این سوپراپلیکیشن قصد دارد تا پایان سال، سرویس‌های خرید شارژ و اینترنت، سلامت و مشاوره پزشکی، موسیقی و کتاب صوتی و آموزش را نیز در اختیار کاربران خود قرار دهد.

روبیکا
روبیکا در اینوتکس ۲۰۲۴
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد و روبیکا با حمایت ویژه از استیج معرکه و کمک به برگزاری آن تلاش کرد تا همراه ایده‌های جدید باشد و به پیشرفت و رشد کسب‌وکارهای نوین کمک کند.
نمایشگاه الکامپ چیست؟
الکامپ (ELECOMP)، مخفف «Electronics, Computer & E-Commerce» یا «نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک» است که یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران به حساب می‌آید. این نمایشگاه که هر ساله در تهران برگزار می‌شود، بستر مناسبی را برای ارائه دستاوردها، محصولات و خدمات جدید در حوزه‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و دیگر زمینه‌های مرتبط فراهم می‌کند.