اینترنت روبیکا برای زائران اربعین رایگان شد!

امسال، سوپر اپلیکیشن روبیکا تا تاریخ 30 شهریور امکانات ارتباطی خود از جمله تماس صوتی، ارسال پیام و موقعیت مکانی را برای زائرانی که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند، با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. اگر شما هم عازم پیاده‌روی اربعین هستید، این پست را ازدست ندهید.


راهپیمایی اربعین، یک نیاز ارتباطی چند میلیون نفری

اربعین یکی از بزرگترین رویدادهای انسانی در جهان است. امسال، این تجمع بزرگ بعد از توقفی دوساله به خاطر کرونا با حضور زائران ایرانی برگزار می‌شود که مدت زیادی را انتظار و آرزوی شرکت در آن به سر برده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود امسال، حداقل 5 میلیون زائر ایرانی در این مراسم شرکت کنند؛ این یعنی حداقل 15 میلیون ایرانی با این رویداد بزرگ درگیر خواهند بود و نیازمند ابزار و امکانات ارتباطی برای حفظ ارتباط خود با عزیزان و همراهانشان هستند. ارتباطات مخابراتی و دسترسی به اینترنت یکی از چالش‌های همیشگی مراسم اربعین بوده است. این موضوع، اهمیت زیادی برای زائران دارد و نبود آن چالش‌های زیادی را برای آنها ایجاد می‌کند. تلاش‌های زیادی برای حل این مسئله صورت گرفته اما راهکارهای ارائه‌شده یا به علت هزینه‌های بالا امکان فراگیر شدن و استفاده عمومی نداشته‌اند (مثل خرید بسته رومینگ یا سیمکارت عراقی)، یا در بعضی موارد امکان پوشش گسترده جغرافیایی برای آنها فراهم نبوده است (مثل قرارگیری مودم در بعضی موکب‌ها)!

امسال، روبیکا پیشنهاد جالب و متفاوتی برای حل این مشکل ارائه داده است. روبیکا طرحی ویژه زائران اربعین ارائه داده که به کمک آن، زائران می‌توانند با سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل، از اینترنت رایگان اما دارای حجم ترافیک محدود برای ارسال پیام متنی و صوتی، به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، برقراری تماس خارج و درون اپلیکیشن از پیام‌رسان روبیکا استفاده کنند.

برای نصب روبیکا کلیک کنید!

امکانات ویژه روبیکا برای راهپیمایی اربعین

تماس صوتی، پیام متنی نامحدود، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی با اینترنت رایگان امکاناتی است که در پیام‌رسان روبیکا می‌توانید از آنها استفاده کنید و با کمک آنها، هم نائب‌الزیاره عزیزانتان باشید و هم دوستان و آشنایان را از نگرانی در بیاورید.


بدون هزینه اضافی از روبیکا با ایران تماس بگیرید!

یکی از امکانات جالبی که برای زائران اربعین در نظر گرفته شده، امکان برقراری تماس تلفنی از طریق روبیکاست. یعنی، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت تماس خارجی در پیام‌رسان روبیکا بدون پرداخت هزینه رومینگ، از طریق اپلیکیشن روبیکا خود در کشور عراق با تمام سیم‌کارت‌های داخلی و خطوط ثابت در ایران تماس بگیرید. نکته جالب اینجاست که نیاز نیست شخص گیرنده تماس شما، حتما اپلیکیشن روبیکا را نصب داشته باشد. در واقع فرد گیرنده، تماس شما را مثل هر تماس دیگری که با خط تلفنش برقرار می‌شود، دریافت خواهد کرد.


در مسیر راهپیمایی اربعین، همراهی همسفرانتان را از دست ندهید!

استفاده از امکانات روبیکا و جایگزینی آن با تماس معمولی و پیامک می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌ تلفن و اینترنت شما در سفر داشته باشد. در ضمن با قابلیت به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی (Location) و تماس درون و برون برنامه‌ای در روبیکا می‌توانید همسفرانتان را از نگرانی در بیاورید، آنها را به راحتی پیدا کنید و هیچ وقت در مسیر گم نشوید.


چطور از امکانات روبیکا برای پیاده‌روی اربعین استفاده کنیم؟

اگر امسال عازم زیارت اربعین هستید و سیم‌کارت شما همراه اول یا ایرانسل است، برای استفاده از خدمات روبیکا کافی است این مراحل را طی کنید:

  • 1. اپلیکیشن روبیکا را نصب یا به‌روزرسانی کنید.
  • 2. پس از خروج از مرز ایران، اینترنت تلفن همراه خود را روشن کنید تا به این طریق رومینگ بین‌الملل برای شما فعال شود.
  • 3. حالا بدون نگرانی از پرداخت هزینه اضافه وارد اپلیکیشن شده و از خدمات روبیکا استفاده کنید.

(راستی، پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از هرگونه هزینه اضافه، اپلیکیشن‌هایی که به‌طور خودکار از اینترنت شما مصرف می‌کنند را محدود کنید.)

برای نصب روبیکا کلیک کنید!
روبیکا
تبلیغات آنلاین؛ مزایا و انواع آن
فرقی نمی‌کند صاحب یک برند بزرگ باشید یا به تازگی یک فروشگاه کوچک راه‌اندازی کرده باشید؛ این روزها، تقریبا هر نوع کسب و کاری در هر حوزه و اندازه‌ای نیاز به حضور در اینترنت و معرفی آن را در فضای مجازی دارد. در این پست به موضوع تبلیغات آنلاین پرداخته‌ایم.
ویژه‌برنامه‌های محرم روبیکا
به رسم هر ساله، روبیکا امسال هم برنامه‌هایی برای ایام عزاداری امام حسین (ع) تدارک دیده است. در این پست، به معرفی کوتاه بخشی از این برنامه‌ها می‌پردازیم.
«کودتای 53» را در روبیکا رایگان ببینید!
مستند تحسین‌شده «کودتای ۵۳» مدتی است وارد شبکه نمایش خانگی شده و حالا می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک، آن را در سرویس فیلم و سریال روبیکا ببینید.