فرصت ویژه برای تولید‌کنندگان محتوا در روبیکا

این طرح برای حمایت از شما در نظر گرفته شده است

در هر پلتفرمی حمایت از تولید‌کنندگان محتوای آن بستر، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است؛ در این راستا پیام‌رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی دیگر اقدام به حمایت از تولید‌کنندگان محتوا و بلاگرهای خود می‌کنند. این امر برای ترغیب و آموزش دیگر کاربران که به تولید محتوا در زمینه‌های متفاوت علاقه دارند نیز به کار می‌رود. با ارائه چنین طرح‌هایی نه تنها از محتوای باکیفیت و مناسب حمایت به‌عمل‌می‌آید؛ بلکه با بیان راهکارهای موفقیت این افراد، نقشه راه شفاف و واضحی برای علاقمندان به فعالیت در این عرصه ایجاد می‌شود.

سوپر اپلیکیشن روبیکا قصد دارد با ارائه طرحی ویژه، از تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم حمایت کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر کانال یا صفحه فعالی در روبیکا دارید که به صورت منظم در حال انتشار محتوای منحصر‌به‌فرد و جالب توجه است، این فرصت را از دست ندهید.

با شرکت در این طرح و با داشتن شرایط لازم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، کانال یا صفحه شما از مزایای متفاوتی بهره‌مند می‌شود. این مزایا شامل مواردی همچون سنجاق شدن در صفحه اصلی پیام‌رسان، قرارگرفتن در کانال‌های پر مخاطب، همکاری در پویش‌های محتوایی و غیره خواهد بود.

برای حمایت از کانال یا صفحه روبیکای خود، تنها کافیست روی لینکی که در پایان این مطلب قرار داده شده، کلیک کنید. در این لینک لازم است اطلاعاتی راجع به مدت زمان فعالیت، تعداد دفعات انتشار پست در طول روز، هفته یا ماه، تعداد اعضای کانال و موضوع محتوایی که منتشر می‌‌کنید را اعلام نمایید. پس از ارزیابی این اطلاعات توسط کارشناسان روبیکا، کانال‌هایی که در بازه زمانی طولانی و به طور مستمر محتوای کاربردی و مجاز منتشر کرده‌اند در اولویت برای حمایت و تبلیغ قرار خواهند گرفت.

شرکت در طرح‌هایی از این قبیل؛ پیش‌شرط‌هایی دارد که رعایت آن‌ها برای تولید‌کنندگان محتوا از الزامات است. پیش از شرکت در این طرح روبیکا، به عنوان تولید‌کننده محتوا لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. نام کانال باید متناسب با موضوعی باشد که در آن فعالیت می‌کنید.
  2. عکس پروفایل صفحه یا کانال شما باید مرتبط با موضوع فعالیت و در عین حال باکیفیت باشد.
  3. حداکثر دو موضوع مشخص را انتخاب و مطالب کانال را حول محور آن به صورت یکپارچه منتشر کنید. به شما اطمینان را می‌دهیم که با تمرکز بر موضوعات مشخص، مخاطبان بیشتری کانال شما را دنبال خواهند کرد.
  4. از محتواهای متنوعی مانند عکس، ویدیو، صوت و غیره استفاده کنید.
  5. هنگام نوشتن کپشن تا جای ممکن علایم نگارشی را رعایت کنید.

برای استفاده بهتر از این فرصت، اگر تاکنون نکته‌های بالا را رعایت نکرده‌اید توصیه می‌کنیم پیش از تکمیل پرسشنامه، نسبت به اصلاح موارد فوق اقدام کنید.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم؛ حمایت از تولیدکنندگان محتوا توسط پلتفرمی که در بستر آن، محتوا منتشر می‌شود، می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت صفحه و افزایش دنبال‌کنندگان شما داشته باشد. البته به یاد داشته باشید که تجربه نشان داده کانال‌هایی که محتوای با کیفیت انتشار می‌دهند، با استفاده از چنین طرح‌هایی فرصت ویژه‌ای برای دیده شدن توسط مخاطبان به دست می‌آورند. چنین موقعیت‌‌هایی تحول چشمگیری در تعداد اعضای دنبال‌کنند‌گان، دیده شدن و در پی این موضوع، کسب درآمدشان از پلتفرم روبیکا ایجاد کرده است.

شما می‌توانید با تکمیل فرم زیر که لینک آن را در ادامه مشاهده می‌کنید؛ اطلاعات کانال یا صفحه خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در روبیکا آن‌ها را بررسی و در صورت تایید، اقدامات لازم در جهت حمایت از تولید‌کنندگان محتوا را به‌عمل‌آورند.

فرم نام نویسی در طرح حمایت از تولیدکنندگان محتوا
روبیکا
قابلیت‌های مهیج و کاربردی روبیکا در یک نگاه
بستر‌های آنلاین موجود در کشور، به آسان‌تر شدن زندگی پرسرعت امروز کمک می‌کند. در گیرودار زندگی شهری و شلوغی‌های روزمره، اپلیکیشنی که دارای قابلیت‌ پیام‌رسانی، کسب درآمد، راه‌اندازی فروشگاه شخصی، تماس صوتی و تصویری و همچنین تماشای برنامه‌های ورزشی و هزاران فیلم و سریال باشد؛ غنیمتی است که به قول معروف هم کار راه‌انداز است و هم سرگرم‌کننده. ویژگی‌های یادشده تنها بخشی از قابلیت‌های سوپراپلیکیشن روبیکا به شمار می‌آید که علاوه بر ارائه خدمات مبتنی بر ارتباطات صوتی، تصویری و پیام‌رسانی، به کسب‌وکار، سرگرمی و رفع نیاز‌های روزمره مخاطب خود نیز توجه کرده است.
بلاگر شو!
هر آن چیزی که لازم است درباره بلاگری و کسب درآمد از آن بدانید
نحوه دریافت تیک آبی در روبیکا
«تیک آبی» در اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی و پیام‌رسان، نشانی از هویت تأیید‌شده صاحب یک حساب کاربری رسمی است. از این رو برای دسترسی امن و صحیح کاربران به صفحه یک فرد شناخته شده، سازمان، برند و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان تیک آبی اقدام به تأیید هویت صاحب برخی صفحات کاربری می‌کند که ممکن است صفحات تقلبی و یا صفحاتی از سمت طرفدارانشان داشته باشند.