قابلیت‌های مهیج و کاربردی روبیکا در یک نگاه

بستر‌های آنلاین موجود در کشور، به آسان‌تر شدن زندگی پرسرعت امروز کمک می‌کند. در گیرودار زندگی شهری و شلوغی‌های روزمره، اپلیکیشنی که دارای قابلیت‌ پیام‌رسانی، کسب درآمد، راه‌اندازی فروشگاه شخصی، تماس صوتی و تصویری و همچنین تماشای برنامه‌های ورزشی و هزاران فیلم و سریال باشد؛ غنیمتی است که به قول معروف هم کار راه‌انداز است و هم سرگرم‌کننده.

ویژگی‌های یادشده تنها بخشی از قابلیت‌های سوپراپلیکیشن روبیکا به شمار می‌آید که علاوه بر ارائه خدمات مبتنی بر ارتباطات صوتی، تصویری و پیام‌رسانی، به کسب‌وکار، سرگرمی و رفع نیاز‌های روزمره مخاطب خود نیز توجه کرده است.


سوپراپلیکیشن؛ پلتفرم موردعلاقه مخاطبان

شاید برایتان سؤال شود که سوپراپلیکیشن یعنی چه؟ اصطلاحی که مدتی است در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی رایج شده و به معنی هم‌پوشانی چندین خدمت در یک پلتفرم است. امکانی که تکنولوژی هنوز برای وبسایت‌ها نتوانسته فراهم کند؛ در واقع به جای آنکه برای ساخت سایت فروشگاهتان هزینه کنید و در نهایت بتوانید از امکانات محدودی چون فروشگاه کالای خود استفاده کنید، می‌توانید در سوپراپلیکیشن‌ها همزمان چندین نیاز روزمره خود را برطرف کنید.

اگر بخواهیم سوپراپلیکیشن را علمی‌تر توضیح دهیم می‌توانیم آن را به اکوسیستم یکپارچه‌ای تشبیه کنیم که تمام نیاز‌های کاربر پر مشغله امروز را برآورده می‌کند. به بیان ساده‌تر جمع شدن قابلیت‌های مختلف و کاربردی در یک پلتفرم را سوپراپلیکیشن می‌گویند.


پیام‌رسانی همه‌فن حریف!

پیام‌رسان روبیکا، قابلیتی است که امکانات دیگر این پلتفرم داخلی در کنار آن به چشم می‌آید. در روبیکا می‌توانید محتوای متنی، تصویری، ویدئو، فایل، ویس ارسال و همچنین کانال و گروه ایجاد کنید و آمار کانال‌های خود را نیز با جزئیات ببینید.

تماس تصویری و صوتی با کیفیت، در کنار مکاتبه متنی یا به اصطلاح چت، قابلیتی است که کاربر می‌تواند یک تیر و دو نشان بزند.

پخش زنده، ساخت نظرسنجی و آزمون، اتاق گفتگوی صوتی و ارسال موقعیت مکانی نیز از امکانات دیگر پیام‌رسان روبیکا است.


روبینو را از دست ندهید

شاید بتوان گفت جذاب‌ترین بخش روبیکا، روبینو است؛ سرویسی که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. ویترین بخشی از روبیکا محسوب می‌شود که نمایی جذاب از هزاران فیلم، عکس و به طور کلی محتوای بصری جذاب را برای سرگرمی به افراد ارائه می‌دهد.

البته در صفحه روبینو شما با تولید محتوا، می‌توانید درآمدزایی کنید. پست‌ها بر اساس معیارهای متنوعی همچون تعداد لایک، بازدید، کامنت، دنبال‌کنندگان صفحه منتشرکننده و... در بخش ویترین قرار می‌گیرند. درباره ورود پست‌ها به بخش ویترین بر اساس الگوریتمی پیچیده و خودکار، تصمیم‌گیری می‌شود. به زبان ساده‌تر، در صورتی که یک پست تعداد لایک، بازدید، کامنت و... بالایی داشته باشد و این اعداد با هم متناسب باشند، به بخش ویترین وارد می‌شود.


خرید و فروش آسان با فروشگاه

اگر بخواهیم به جدیدترین سرویس روبیکا اشاره کنیم، می‌توانیم از فروشگاه نام ببریم. در فروشگاه روبیکا می‌توانید کسب‌وکار مختص به خود را راه‌اندازی کنید؛ در واقع فروشگاهی برای فروش کالا‌های متفاوت است که صفحه فروشگاهتان را به صفحه روبینو و پیام‌رسانتان نیز متصل می‌کند.

مشتریان نیز در فروشگاه روبیکا می‌توانند محصولات متفاوت و متنوع را با جزئیات دقیق مشاهده و به آسانی خرید کنند. محصولات در فروشگاه روبیکا به صورت دسته‌بندی شده قابل مشاهده است.


تماشای فیلم، سریال و انیمیشن بدون نیاز به خرید اشتراک

سرویس فیلم و سریال روبیکا با پخش هزاران فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی، به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین سرویس‌ها برای مخاطب تبدیل شده است. برای تماشای فیلم و سریال در روبیکا نیازی نیست اشتراک خریداری کنید. کافی است با اینترنت همراه اول و ایرانسل وارد شوید و به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید.


سرویس کسب درآمد؛ قابلیتی جذاب برای کاربران

در سال‌های اخیر کسب درآمد و پول‌سازی از طریق پلتفرم‌های مختلف، بسیار رواج پیدا کرده است و با کمی خلاقیت می‌توان از طریق برنامه‌هایی که تعداد آن‌ها کم هم نیست، به درآمدزایی رسید. روبیکا یکی از این پلتفرم‌هایی است که امکان کسب درآمد را برای کاربران خود ایجاد کرده است. مزیت مهم و اساسی استفاده از روبیکا برای کسب درآمد نسبت به پلتفرم‌های جهانی، واریز مبلغ کسب‌شده، مستقیم و بدون دردسر به حساب شما است. نقدشوندگی درآمد در این قابلیت روبیکا، آسان‌ و سریع‌ است.

اگر صفحه روبینو یا کانال در پیام‌رسان روبیکا داشته باشید، می‌توانید با انتشار مطالب و محتوای جذاب در آن‌ها در روبیکا کسب درآمد کنید.


قابلیت‌های دیگر روبیکا را بشناسید

بخش رویداد‌ها و کانال‌های پرطرفدار مانند روبیکا اسپورت، روبی آموز، موزیکا و ... که به تفکیک موضوع دسته‌بندی شده‌اند، از دیگر قابلیت‌های روبیکا است. البته بخش اخبار و روبی کلاس این اپلیکیشن نیز طرفداران خاص خود را دارد.

روبیکا
۷ نکته طلایی برای تولید محتوا و کسب درآمد از روبیکا
نسخه جدید سرویس کسب درآمد روبیکا، مدتی است راه‌اندازی شده و خیلی‌ها را به فکر تولید محتوا و درآمدزایی از طریق آن انداخته است.
سوپر اپلیکیشن چیست؟
احتمالا اصطلاح سوپر اپلیکیشن در چند سال اخیر زیاد به گوش‌تان خورده! روبیکا هم یک سوپر اپ است با سرویس‌های متنوعی که در قالب یک اپلیکیشن واحد ارائه می‌شوند. در این مطلب مروری داریم بر مفهوم سوپر اپ.
سرویس فروشگاه روبیکا؛ فضایی برای یک خرید و فروش آسان
فروشگاه، جدیدترین سرویس روبیکاست که با هدف آسان کردن فرایند خرید و فروش راه‌اندازی شده است. با افتتاح این سرویس، کاربران روبیکا قادر خواهند بود کالاهای مورد نظرشان را آسان‌تر بخرند و بفروشند. در این پست مروری بر این سرویس تازه روبیکا داریم.