سریال جادوگر؛ یک کمدی پربازیگر

«جادوگر» یکی از سریال‌های پرمخاطب این روزها در روبیکاست. پخش جادوگر از اواخر اردیبهشت آغاز شده و تابحال 6 قسمت از آن از طریق پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و روبیکا منتشر شده است. در این پست، به معرفی کوتاه این سریال می‌پردازیم. سریال جادوگر را می‌توانید یکشنبه‌ها ساعت 8 شب در روبیکا ببینید.

تیم سازنده جادوگر

مسعود اطیابی یک کارگردان موفق در عرصه طنز است. او ساخت فیلم‌های موفق و پرفروشی مثل «دینامیت» و «تگزاس» را در کارنامه دارد و حالا، با ساخت سریال کمدی «جادوگر» پا به عرصه سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی گذاشته است. اطیابی، کارگردانی را با ساخت فیلم «مصائب دوشیزه» در ژانر اجتماعی آغاز کرد و پس از آن، با ساخت فیلم «خروس جنگی» وارد عرصه کمدی شد. او در ادامه فعالیت هنری خود فیلم‌هایی چون «اخلاقتو خوب کن» و دوگانه «تگزاس» را کارگردانی کرد. تازه‌ترین اثر سینمایی او «انفرادی» نام دارد که در ژانر کمدی ساخته شده و در حال حاضر، روی پرده سینماهای کشور است. سریال جادوگر به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی ساخته شده که تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی خاطره‌انگیز و موفقی چون «هتل مروارید»، «خانه به دوش»، «بزنگاه»، «متهم گریخت» و «دردسرهای عظیم» بوده و سریال مانکن را نیز برای شبکه نمایش خانگی تهیه کرده است. داستان سریال جادوگر را نیز مریم تاجیک بر اساس طرحی از بابک کایدان نوشته است.

جادوگر، سریال پربازیگری محسوب می‌شود و تعداد زیادی از بازیگران شناخته‌شده کشور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. احمد مهران‌فر، سیدجواد رضویان، مریم مؤمن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسداللهی، عرفان ابراهیمی، نادر سلیمانی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال‌زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی، رضا ناجی، محمدرضا عقدایی، احمد ایراندوست، محمد فیلی، رضا توکلی و پونه هاشم‌پور بازیگران این سریال طنز هستند.

احمد مهرانفر بازیگر نقش قدرت، یکی از نقش‌های اصلی جادوگر است. مهرانفر بازیگری مطرح در عرصه طنز است که پیشینه تئاتری قدرتمندی دارد و پیش‌تر ژانر کمدی را در سینما با بازی در فیلم‌هایی چون «زاپاس» ، «خجالت نکش» و «آتش‌بس» تجربه کرده است. او بازی در سریال‌های طنز «ابله»، «سال های دور از خانه» و «شاهگوش» را نیز در شبکه نمایش خانگی در کارنامه خود دارد. مهرانفر که با بازی در سریال طنز پایتخت به اوج شهرت رسید؛ حالا یک فضای کمدی تازه را محک می‌زند. او با گریمی متفاوت، در نقش یک خلافکار در جادوگر ظاهر شده و یکی از نقش‌های اصلی این سریال کمدی را بر عهده دارد.

داستان سریال جادوگر؛ از جعل مدرک تا رمالی

در خلاصه داستان جادوگر آمده است: «دو جاعل حرفه‌ای به نام‌های قدرت و جهانگیر (احمد مهران‌فر و سیدجواد رضویان) شناسایی شده‌اند و در حال گریز از دست پلیس هستند. بر اثر یکسری از اتفاقات، آنها متوجه می‌شوند که با رمالی می‌توانند درآمد خیلی خوبی داشته باشند.»

دست اتفاق، قدرت (احمد مهرانفر) را به جزیره قشم می‌کشاند؛ جایی که مردم جزیره به قدرت و تبحر او در جادوگری و رمالی باور پیدا می‌کنند. این وسط، یک زن (با بازی مریم مومن) به راز او پی می برد و...


تماشای سریال جادوگر، بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا

جادوگر در مدت کوتاه انتشارش مورد استقبال کاربران قرار گرفته و در حال حاضر، یکی از پربیننده‌ترین‌های سرویس فیلم و سریال روبیکاست. تماشای فیلم و سریال در این سرویس نیاز به خرید اشتراک ندارد و شما می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک قسمت‌های قبلی و جدیدترین قسمت سریال جادوگر را در بخش فیلم و سریال روبیکا ببینید.

روبیکا
یک «مهمونی» به میزبانی آقای مجری و چند عروسک‌ شیرین
«مهمونی»، یک برنامه عروسکی و گفتگومحور است که ساخته تازه ایرج طهماسب یا همان آقای مجری خودمان است. این برنامه عروسکی جذاب برای پخش اختصاصی از پلتفرم‌های روبیکا و نماوا ساخته شده و امکان تماشای آن بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا فراهم است.
نوبت لیلی؛ نظریه جهان‌های موازی و هفت پیکر نظامی
نوبت لیلی، سریالی به کارگردانی فیلمساز نام‌آشنا و جوان، روح الله حجازی است. این سریال دوشنبه هر هفته ساعت 20 از روبیکا منتشر می‌شود. در این پست، مروری کوتاه بر این سریال متفاوت داریم.
روبیکا اسپرت؛ مرجع پخش زنده ورزشی
روبیکا اسپرت مرجع پخش زنده ورزشی در روبیکاست که مسابقات رشته‌های متنوع ورزشی را از اتومبیلرانی و تنیس و موتورسواری تا فوتبال و والیبال به صورت زنده پوشش می‌دهد.