روبیکا اسپرت؛ مرجع پخش زنده ورزشی

روبیکا اسپرت مرجع پخش زنده ورزشی در روبیکاست که مسابقات رشته‌های متنوع ورزشی را از اتومبیلرانی و تنیس و موتورسواری تا فوتبال و والیبال به صورت زنده پوشش می‌دهد.

با نزدیک شدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، علاوه بر خودِ ورزش، تماشای مسابقات ورزشی نیز به یک بخش مهم از برنامه‌های اوقات فراغت و تفریح دانش‌آموزان و دانشجویان تبدیل می‌شود. در این پست قصد داریم روبیکا اسپرت را به شما معرفی کنیم که با کمک آن می‌توانید پخش زنده مسابقات ورزشی در رشته‌های متنوع را با کیفیت بالا و در بسیاری موارد با گزارش اختصاصی دنبال کنید.

روبیکا اسپرت؛ جمع 5 میلیونی ورزش‌دوستان

روبیکا اسپرت یکی از مرجع‌های اصلی پخش زنده در روبیکا است که به پوشش مسابقات ورزشی در فضای وب می‌پردازد. روبیکا اسپرت، تنها به رشته‌های ورزشی متداولی مثل فوتبال و کشتی اکتفا نکرده و تنوع بالایی در رشته‌های ورزشی تحت پوشش خود به وجود آورده است تا سلایق مختلف را راضی نگاه دارد؛ از پخش زنده مسابقات تنیس گرفته تا رقابت‌های فرمول 1 اتومبیلرانی و موتورسیکلت.

روبیکا اسپرت، در حقیقت کانالی با حدود 5 میلیون دنبال‌کننده در روبیکاست که پخش زنده‌های مهم ورزشی از طریق آن انجام می‌شود. در زمان پخش زنده‌های مهم ورزشی، این کانال در بالای لیست گفتگوها در پیام‌رسان شما در روبیکا سنجاق می‌شود تا بتوانید آن را آسان‌تر پیدا کنید و مسابقه مورد نظرتان را ببینید. کنداکتور هفتگی پخش زنده مسابقات از روبیکا اسپرت، هر هفته در این کانال قرار می‌گیرد که می‌توانید با مراجعه به آن، برنامه خود را برای تماشای مسابقات مورد نظرتان تنظیم کنید.

این روزها در روبیکا اسپورت چه خبر است؟

روبیکا اسپرت، این روزها مشغول پوشش زنده مسابقات و تورنمنت‌های ورزشی مختلفی مثل مسابقات اوپن اشتوتگارت در رشته تنیس، مسابقات فرمول 1 آذربایجان، لیگ ملت‌های اروپا، مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و شاید مهم‌تر از همه، لیگ جهانی والیبال است.

بازی ایران و هلند در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، روز جمعه 20 خرداد با گزارش اختصاصی امیر چاچه‌ای از کانال روبیکا اسپرت پخش شد. بازی ایران و استرالیا، مسابقه دیگری در چارچوب لیگ جهانی والیبال بود که در کانال روبیکا اسپرت به صورت زنده پوشش داده شد.

مسابقات قهرمانی آسیا زیر 23 سال از دیگر برنامه‌های پربیننده این روزهای روبیکا اسپرت بود. در چارچوب این بازی‌ها، بازی تیم ملی فوتبال امید چین و تیم ملی امید ایران با گزارش اختصاصی سعید رستمی از روبیکا اسپرت پخش شد و تعداد زیادی از طرفداران فوتبال این بازی را از روبیکا اسپرت تماشا کردند.

چطور به کانال روبیکا اسپرت دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به روبیکا اسپرت، کافی است RSport را در پیام‌رسان روبیکا جستجو کنید. البته، همانطور که گفتیم چند ساعت قبل و در حین پخش زنده بازی‌های مهم ورزشی مثل مسابقات فوتبال ملی، تورنومنت‌های مهمی مثل جام جهانی یا بازی‌های مهم داخلی مثل دربی‌ها، این کانال در بالای لیست چت‌ها در پیام‌رسان روبیکا سنجاق می‌شود. در بعضی موارد، در صفحه اصلی اپلیکیشن روبیکا هم درباره بازی اطلاع‌رسانی می‌شود.

اگر برای خواندن این مطلب از تلفن همراه استفاده می‌کنید و روبیکا را هم روی تلفنتان نصب کرده‌اید، لینک https://go.rubika.ir/rsport شما را مستقیما به روبیکا اسپرت هدایت می‌کند.

روبیکا
روبی‌کلاس راه‌اندازی شد!
روبی‌کلاس، تازه‌ترین سرویس روبیکا است که در آستانه امتحانات پایان سال، رونمایی شده و با ارائه ویدیوهای آموزشی رایگان به کمک دانش‌آموزان آمده است.
یک «مهمونی» به میزبانی آقای مجری و چند عروسک‌ شیرین
«مهمونی»، یک برنامه عروسکی و گفتگومحور است که ساخته تازه ایرج طهماسب یا همان آقای مجری خودمان است. این برنامه عروسکی جذاب برای پخش اختصاصی از پلتفرم‌های روبیکا و نماوا ساخته شده و امکان تماشای آن بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا فراهم است.
نوبت لیلی؛ نظریه جهان‌های موازی و هفت پیکر نظامی
نوبت لیلی، سریالی به کارگردانی فیلمساز نام‌آشنا و جوان، روح الله حجازی است. این سریال دوشنبه هر هفته ساعت 20 از روبیکا منتشر می‌شود. در این پست، مروری کوتاه بر این سریال متفاوت داریم.