سریال طنز «آنتن»

«آنتن» نام سریالی طنز است که نقش اصلی آن را پژمان جمشیدی ایفا می‌کند و ساخته ابراهیم عامریان است. در ادامه، مروری کوتاه بر این مجموعه طنز داریم.


داستان «آنتن» از چه قرار است؟

«گوهر (با بازی رویا افشار) پس از فوت همسرش یک سال درس می‌خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می‌شود. حالا او با نوه‌اش هم دانشگاهی می‌شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می‌آورد.» این خلاصه داستان سریال آنتن است که می‌تواند نویدبخش شکل‌گیری لحظات کمدی نابی باشد.


«آنتن» را چه کسی هدایت می‌کند؟

خلاصه داستان جذاب بالا، متعلق به سریال «آنتن» است، سریال طنزی که محصول سال 1401 است، ابراهیم عامریان آن را کارگردانی کرده و حمزه صالحی فیلمنامه آن را نوشته است. «آنتن» جمع بزرگی از بازیگران شناخته شده طنز را در خودش جای داده که از بین آنها می‌توان به چهره‌های سرشناسی مثل پژمان جمشیدی، رویا افشار، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، بهنام تشکر و اصغر سمسارزاده اشاره کرد.

بخش قابل توجهی از زمان سریال در فضای دانشگاه و خوابگاه می‌گذرد و حضور یک دانشجوی مسن در کنار جوانان و رویارویی او با مسئولان متعصب دانشگاه، موقعیت‌های جالبی را رقم می‌زند. پژمان جمشیدی نقش اصلی سریال آنتن را بازی می‌کند. او ایفاگر نقش خلیل رحمانی در سریال است. مرجانه گلچین، دیگر بازیگر این سریال است که نقش خانم زنگنه، مسئول سختگیر خوابگاه را بازی می‌کند که با دانشجویان درگیری و چالش دارد.

عامریان پیش از این تهیه‌کنندگی آثار طنز پرفروشی «من سالوادور نیستم»، «تگزاس»، «تگزاس ۲» و «دینامیت» را عهده‌دار بوده و سریال آنتن، دومین تجربه کارگردانی اوست.


هر چهارشنبه شب، منتظر سریال «آنتن» باشید!

پخش سریال آنتن از آخرین روزهای شهریور ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. به گفته تیم سازنده، این سریال ۱۲ قسمت دارد. «آنتن» شب‌های چهارشنبه‌ ساعت ۲۰ از نماوا و روبیکا پخش می‌شود.

روبیکا
«ارباب حلقه‌ها، حلقه‌های قدرت» را در روبیکا ببینید!
چند هفته از آغاز پخش جهانی «ارباب حلقه‌ها، حلقه‌های قدرت» می‌گذرد. این سریال طرفداران زیادی پیدا کرده و در روبیکا نیز، به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌ها تبدیل شده است. در ادامه، مروری کوتاه براین سریال داریم که البته، آنچنان معروف و پرآوازه است که نیازی به معرفی ندارد.
شمشرا را در روبیکا ببینید!
«شمشرا»، فیلمی اکشن، ماجراجویانه و درام، محصول سال ۲۰۲۲ کشور هند است که کاران مالهوترا آن را کارگردانی کرده است. این فیلم به تازگی یکی از پربازدیدترین‌های روبیکا شده است. در این پست، مروری بر این درام تاریخی و ماجراجویانه داریم.