هفت‌سین نوروزی روبیکا در خیابان‌های شهر

چند روز مانده به نوروز، سر و کله‌شان در سطح شهرها و بعضی جاده‌ها پیدا شد. بیلبوردهای نوروزی روبیکا، که با کمک المان‌های سفره هفت‌سین سعی داشتند سال نو را به شیوه‌ای متفاوت به ایرانیان تبریک بگویند و در عین حال، خدمات روبیکا را هم معرفی کنند. سکه، ساعت، سبزه، آینه، سیر و ماهی قرمز المان‌هایی بودند که دستمایه کمپین نوروزی روبیکا قرار گرفتند و نمادهایی از برکت، حرکت، تازگی، نو شدن و روشنایی در قاب بیلبوردهای شهری شدند.

کسب و کارِت رو «سکه» کن

می‌گویند سکه، سینِ مدرن سفره هفت‌سین است. در واقع، سکه جزو نمونه‌های اولیه سفره هفت‌سین ایرانیان نبوده و بعدها به عنوان نمادی از ثروت، برکت و آرزوی افزایش دارایی در سال جدید به آن اضافه شده است. در کمپین نوروزی از سکه برای معرفی روبینو به عنوان بستری برای شروع یا گسترش فروش آنلاین استفاده کردیم. روبینو به خاطر ویژگی‌هایی مثل داشتن میلیون‌ها کاربر در نقاط مختلف کشور و از سنین و اقشار مختلف، زبان فارسی، تعداد کمتر رقبا نسبت به سرویس‌های مشابه بین‌المللی و همچنین، ویژگی اتصال مستقیم بخش پیام‌ها به پیام‌رسان روبیکا که فرایند سفارش را آسان‌تر کرده، می‌تواند کار و بار شما را سکه کند.

سر هر ماهی درآمدت رو بشمار

ماهی نماد زایش، تازگی، شادابی و تکاپو است. از ماهی قرمز سفره هفت‌سین کمک گرفتیم تا سرویس کسب درآمد روبیکا را معرفی کنیم؛ سرویسی که در آن می‌توانید نه تنها ماهانه، بلکه به صورت روزانه درآمدی را که از تولید محتوا در روبیکا کسب کرده‌اید، بشمارید و در ادامه به حساب بانکی‌تان منتقل کنید. با این امید که شما هم مثل روبیکا به ماهی‌های قرمزِ نمادین برای سفره‌های هفت‌سین‌تان اکتفا کرده باشید، از شما دعوت می‌کنیم اطلاعات بیشتر درباره سرویس کسب درآمد روبیکا را در این پست بخوانید.

مثل آینه فیلم ببین

آینه قرار است نمادی از روشنایی و نور سر سفره هفت‌سین باشد. آینه علاوه بر روشنی و نور، یک معنای نمادین دیگر هم در فرهنگ معاصر ما پیدا کرده و به شفافیت و کیفیت بالای پخش تصویر اشاره می‌کند. از این نماد نوروزی استفاده کردیم تا علاوه بر آرزوی روشنایی و نور برای شما در سال جدید، کیفیت بالای تصویر در سرویس فیلم و سریال روبینو را هم یادآور شویم.

تو مستطیل سبزه، فوتبال ببین

مستطیل سبز، نام دیگری است که روی زمین فوتبال گذاشته‌اند؛ زمینی که حتی اگر فوتبالدوست نباشید، تماشای آن ناخوداگاه به شما حس طراوت، شادابی و از همه مهمتر آرامش می‌دهد. با یک بازی کلامی کوچک، از المان سبزه برای اشاره به سرویس پخش زنده روبیکا استفاده کردیم؛ سرویسی که در ایام نوروز، حسابی پرکار بود و چند بازی فوتبال مهم را در سطح ملی مثل بازی ایران-کره جنوبی و ایران-لبنان پوشش داد. 208 هزار نفر از کانال روبیکا اسپورت، بیننده پخش زنده بازی فوتبال تیم ملی ایران-کره جنوبی بودند. بازی تیم‌های فوتبال ایران و لبنان هم، روز نهم فروردین ماه از این کانال به صورت زنده پخش شد و در مجموع 182 هزار نفر تماشاگر داشت. پخش زنده مراسم قرعه‌کشی جام جهانی رویداد فوتبالی مهم دیگری بود که کانال روبیکا اسپورت در روز جمعه 12 فروردین ماه به پوشش زنده آن پرداخت و 78 هزار نفر آن را تماشا کردند.

هر لحظه باخبر باش

پیام‌رسان روبیکا، میزبان مجموعه‌ای از کانال‌های خبری است که هر کدامشان متعلق به معتبرترین رسانه‌های خبری ایران هستند. از ساعت که در سفره هفت‌سین، نماد به روز بودن، پویایی و ارزش لحظه‌های گذرای عمر است کمک گرفتیم تا هم به اهمیت باخبر بودن از وقایع و رویدادها اشاره کنیم، هم یادآوری کنیم که در روبیکا می‌توانید نه تنها هر ساعت، که هر لحظه باخبر باشید و خبرها را از منابع معتبر خبری دنبال کنید.

روبیکا
نسخه وب روبیکا به‌روزرسانی شد
در حوالی سال نو، نسخه وب پیامرسان روبیکا رنگ و بویی تازه گرفته و قابی نو از روبیکا را پیش روی مخاطب قرار داده است.
مثل آینه در روبیکا فیلم ببینید!
روزهای نوروز، فرصت خوبی برای مرور شاهکارهای سینمایی و تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایی است که سال گذشته موفق به دیدن آنها نشده‌اید.
«یه دل سیر» با هم تماس رایگان بگیریم
خبر دارید که در ایام نوروز، تماس صوتی و تصویری در پیامرسان روبیکا رایگان شده است؟