نسخه وب روبیکا به‌روزرسانی شد

در حوالی سال نو، نسخه وب پیامرسان روبیکا رنگ و بویی تازه گرفته و قابی نو از روبیکا را پیش روی مخاطب قرار داده است. تغییر شکل و شمایل ظاهری، احتمالا اولین چیزی است که در آپدیت جدید نسخه وب روبیکا توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند اما، تغییرات این نسخه تازه تنها به ظاهر محدود نمی‌شود.

در این پست همه تغییرات ریز و درشت نسخه وب اپلیکیشن روبیکا را مرور کرده‌ایم. البته، باید اشاره کنیم که این نسخه، نسخه بتا یا آزمایشی است و هنوز به حالت باثبات (Stable) در نیامده و احتمالا در چند هفته آینده با تغییراتی مواجه خواهد شد.

دنیایی از امکانات در نسخه وب جدید پیام‌رسان روبیکا

اگر در یک کلام بخواهیم تغییرات نسخه جدید را خلاصه کنیم می‌توان گفت، نسخه جدید در مقایسه با نسخه قبلی امکانات خیلی گسترده‌تری را در اختیار کاربر قرار داده و دست او را در کار با نسخه وب بازتر کرده است، امکاناتی که پیش از این فقط در اپلیکیشن ارائه می‌شدند.

دسترسی به تنظیمات و گفتگوهایی منظم در نسخه جدید وب روبیکا

در به روزرسانی جدید، بخش تنظیمات نسخه وب به طور کامل تغییر کرده و دست کاربر را برای ایجاد تغییر در بخش تنظیمات به صورت مستقیم در وب حسابی باز کرده؛ مثلا قابلیت پوشه‌بندی چت‌ها، ایجاد پوشه، مدیریت پوشه‌ها و شخصی‌سازی آنها در این نسخه به وجود آمده است. امکان عوض کردن تصویر زمینه گفتگو، انتخاب تم رنگی یا بارگذاری و انتخاب تصویر دلخواه برای زمینه، قابلیت‌های دیگری هستند که به نسخه وب روبیکا اضافه شده‌اند. Dark Mode هم یکی دیگر از امکاناتی است که به نسخه جدید وب اضافه شده است.

دسترسی به تنظیمات امنیتی و دانلود خودکار

تنظیمات دانلود خودکار، پیشنهاد استیکر و امکان فعال/غیر فعال کردن آن، تنظیمات امنیتی مثل بلاک کردن یک کاربر و فعالسازی تنظیمات تایید دو مرحله‌ای مواردی هستند که قبلا فقط در اپ در دسترس کاربر بودند و حالا در نسخه وب هم امکانپذیرند. همچنین، شما می‌توانید انیمیشن‌ها را برای دستگاه‌هایی که از قابلیت گرافیکی پایینی برخوردار هستند غیر فعال کنید.

جستجویی پیشرفته و آسان

در نسخه جدید وب، تلاش شده تا جستجو در پیامرسان هوشمندتر و پیشرفته‌تر شود. مثلا، اگر بخواهید داخل یک گفتگو جستجویی انجام بدهید، با کلیک روی علامت جستجو در گفتگو، پنجره‌ای جداگانه برای شما باز می‌شود یا با کلیک روی نوار جستجوی پیام‌رسان، تاریخچه جستجوهای اخیر شما به نمایش در می‌آید. در نسخه جدید، دسته‌بندی فایل‌ها مرتب‌تر و دسترسی به آنها آسان‌تر شده و به صورت Tabular در آمده است. حالا می‌توانید با یک تب دسته فایل‌های مختلفی که در یک گفتگو، کانال یا گروه به اشتراک گذاشته شده را ببینید.

همه امکانات لازم برای مدیریت گروه یا کانال روبیکا

با تغییراتی که در نسخه جدید اتفاق افتاده، حالا مدیریت کامل گروه‌ها و کانال‌ها در نسخه وب امکانپذیر است. به عنوان صاحب گروه یا کانال، حالا شما می‌توانید ادمین‌ها و دسترسی آنها را به طور کامل در نسخه وب مدیریت کنید، برای پست‌ها امضا بگذارید و و خلاصه، هر کاری را که قبلا فقط با دسترسی به گوشی تلفن همراه و از طریق اپلیکیشن روبیکا امکانپذیر بود، حالا در وب انجام دهید.

در آخر، بد نیست اشاره کنیم که تا زمان ثبات پیدا کردن نسخه جدید، نسخه قبلی همچنان برای کاربران در دسترس است و می‌توانید از منوی سمت چپ بالای صفحه، به آن بازگردید.

روبیکا
سرویس کسب درآمد روبیکا؛ تجربه یک درآمد شیرین و هیجان‌انگیز
روبیکا به تازگی سرویس کسب درآمدش را با امکاناتی هیجان‌انگیز دوباره راه‌اندازی کرده است.
مثل آینه در روبیکا فیلم ببینید!
روزهای نوروز، فرصت خوبی برای مرور شاهکارهای سینمایی و تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایی است که سال گذشته موفق به دیدن آنها نشده‌اید.
«یه دل سیر» با هم تماس رایگان بگیریم
خبر دارید که در ایام نوروز، تماس صوتی و تصویری در پیامرسان روبیکا رایگان شده است؟