تماس صوتی و تصویری رایگان حجاج با روبیکا

سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» را برای حجاج فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی روبیکا، تماس صوتی و تصویری در بستر این سوپراپلیکیشن، برای زائران خانه خدا، در طول زمان اقامت در عربستان، رایگان خواهد بود. این خدمت ویژه با بهره‎‌‎مندی از رومینگ دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به زائران مکه مکرمه و مدینه منوره عرضه می‌شود.

بر این اساس، حجاج می‌توانند با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل، تماس‌های صوتی و تصویری خود را به‌صورت رایگان از طریق روبیکا برقرار کنند. توصیه می‌شود حجاج پیش از عزیمت و در خاک ایران، سوپراپلیکیشن روبیکا را روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند و حساب کاربری بسازند تا بتوانند از امکانات پیام‌رسان این پلتفرم استفاده کنند. همچنین زائران می‌توانند از خدمات ویژه دیگری مانند چک لیست سفر، مسیریابی، راهنمای سفر و ... بهره‌مند شوند.

برای نصب روبیکا شما می‌توانید با شماره‌گیری #۹۹۹* یا از طریق سایت روبیکا یا در اپ‌استورهای بازار و مایکت، اقدام کنید.

روبیکا
ما راوی سرسبزی این خاکیم
هر درختی که رشد می‌کند، در خاک این سرزمین ریشه می‌دواند و گره می‌خورد به حیات میلیون‌ها انسانی که در آن زندگی می‌کنند. هر چه این ریشه‌ها بیشتر شود، گره حیات ما نیز محکم‌تر و تنومندتر خواهد شد.
روبیکا در اینوتکس ۲۰۲۴
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد و روبیکا با حمایت ویژه از استیج معرکه و کمک به برگزاری آن تلاش کرد تا همراه ایده‌های جدید باشد و به پیشرفت و رشد کسب‌وکارهای نوین کمک کند.