همکاری روبیکا با آژانس‌های تبلیغاتی

سوپراپلیکیشن روبیکا در نظر دارد برای ارائه خدمات بهتر، همکاری خود را با آژانس‌های تبلیغاتی بهبود دهد.

در دنیای دیجیتال امروز کمتر کسی را می‌‏بینیم که بخشی از وقت خود را در رسانه‏‌های اجتماعی صرف نکند و همین موضوع فرصت‏‌های بی‌‏بدیلی برای تبلیغات، جذب مخاطب، فروش محصولات و خدمات برای شرکت‌‏های تولیدی و خدماتی فراهم کرده است.

سوپراپلیکیشن روبیکا به‏‌عنوان پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان ایرانی، فرصت مناسبی برای تبلیغات است و اکنون با در اختیار قرار دادن قابلیت پین پیام‌رسان به آژانس‌های تبلیغاتی، امکان ارائه بهتر خدمات برای آن‌ها را فراهم کرده است.

در این طرح حمایتی، سوپراپلیکیشن روبیکا «پین پیام‌رسان» خود را در اختیار آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌های فعال در این حوزه قرار می‏‌دهد و به این ترتیب میلیون‏‌ها کاربر این اپلیکیشن با ورود به بخش «پیام‏‌رسان» ابتدا پین حاوی تبلیغات را مشاهده می‏‌کنند.

آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌های فعال می‏‌توانند با ارسال نامه درخواست (در سربرگ رسمی) به آدرس ایمیل marketing@rubika.ir اقدام به ثبت درخواست همکاری تبلیغاتی کنند. پس از ارسال ایمیل، کارشناسان فروش رسانه در روبیکا جهت ارائه اطلاعات بیشتر با متقاضیان تماس خواهند گرفت.

روبیکا
نحوه دریافت تیک آبی در روبیکا
«تیک آبی» در اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی و پیام‌رسان، نشانی از هویت تأیید‌شده صاحب یک حساب کاربری رسمی است. از این رو برای دسترسی امن و صحیح کاربران به صفحه یک فرد شناخته شده، سازمان، برند و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان تیک آبی اقدام به تأیید هویت صاحب برخی صفحات کاربری می‌کند که ممکن است صفحات تقلبی و یا صفحاتی از سمت طرفدارانشان داشته باشند.
فرصت ویژه برای تولید‌کنندگان محتوا در روبیکا
این طرح برای حمایت از شما در نظر گرفته شده است