دستورالعمل پخش زنده مراسم‌های مذهبی در ایام عزاداری (1402)

شرایط ارسال پخش زنده به کانال پخش زنده مراسم‌های مذهبی در ایام عزاداری (۱۴۰۲):

  1. پخش زنده از کانال‌هایی ارسال می‌شود که به نام هیئت، سخنران و یا مداح باشند.
  2. در کانال پخش‌کننده برنامه، باید پوستر حاوی اطلاعات کامل برنامه موجود باشد.
  3. پخش زنده‌هایی به کانال ارسال می‌شوند که از کیفیت مناسب صدا برخوردار باشند. منظور از کیفیت مناسب صدا، صدای بدون نویز و صدایی است که در آن صداهای محیطی و مزاحم شنیده نشود. گرفتن خروجی اختصاصی از دستگاه‌های صوتی برای این موضوع بسیار اهمیت دارد.
  4. پخش زنده‌ها باید کیفیت تصویر مناسب داشته باشند. تصویربرداری با دوربین‌های حرفه‌ای، استفاده از اتاق کارگردانی به‌منظور تغییر دوربین‌ها، ثابت بودن جای دوربین‌ها، نور مناسب و زوایای درست برای روبیکا اهمیت دارد. مجالسی که در هنگام خاموش شدن چراغ‌ها تصویر می‌گیرند و در تصویر چیزی دیده نمی‌شود، امکان ارسال به کانال را پیدا نمی‌کنند. استفاده از تصاویر آرشیوی، استفاده از پخش زنده‌هایی که از اماکن متبرکه انجام می‌شود (ری‌استریم) و مواردی از این دست نیز مانع ارسال محتوا به کانال پخش زنده مذهبی است.
  5. صرفاً برنامه‌های پخش زنده به کانال ارسال می‌شوند و برنامه‌هایی مانند پخش زیارت عاشورا، سخنرانی‌های آرشیوی، گلچین سخنرانی و مداحی و مواردی از این دست به کانال پخش زنده مذهبی ارسال نمی‌شوند.
  6. ترتیب ارسال محتوا به کانال بر اساس مدیریت روبیکا خواهد بود.
  7. کلیه کانال‌هایی که تمایل به ارسال پخش زنده‌های خود به کانال پخش زنده مذهبی را دارند، باید فرم زیر را تکمیل کنند. نام و نام خانوادگی ادمین (کسی که امکان و اختیار ارسال محتوا در کانال را دارا باشد و در صورت ضرورت بتوان با وی ارتباط گرفت) شماره ادمین، آیدی ادمین، آیدی کانال، محل برنامه (استان، شهرستان).
  8. مسیر ارتباطی روبیکا با کانال‌های هیئاتی که تمایل به ارسال پخش زنده‌هایشان به کانال پخش زنده مذهبی را دارند پس از بررسی فرم و اطلاعات تکمیل شده، به اطلاع ادمین خواهد رسید.
فرم ثبت نام پخش زنده مراسم‌های مذهبی (1402)
روبیکا
فراخوان پخش زنده مذهبی در ایام محرم 1402
شرایط ارسال پخش زنده به کانال پخش زنده مذهبی در ایام محرم ۱۴۰۲