کمپین بزرگ روبیکا به مناسبت عید غدیر خم

با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، روبیکا برنامه های ویژه ای را برای کاربران خود تدارک دیده است .

این پلتفرم علاوه بر حضور در راهپمایی بزرگ غدیر در تهران با عنوان «مهمونی 10 کیلومتری» و پذیرایی از حاضرین در این جشن بزرگ، با برگزاری یک چالش منحصر به فرد نیز، شیرینی عید را دو چندان کرده است.

طبق برنامه پویش غدیر، تمام کاربران روبیکا با شرکت در این چالش، علاوه بر اینکه بدون قرعه کشی، یک گیگابایت از روبیکا عیدی می گیرند، در قرعه کشی جایزه 110 میلیون تومانی برای 11 نفر (هر نفر، 11 میلیون تومان)، به عنوان کمک هزینه سفر به نجف اشرف نیز شرکت خواهند کرد .

شرایط شرکت در چالش عید غدیر روبیکا، قرار دادن یک پست و یک استوری در صفحه روبینوی کاربر با محوریت شادی و جشن در روز عید غدیر خم و درج هشتگ «مهمونی_غدیر» است. هم چنین تگ کردن دوستان در این پست ها و استوری ها، می تواند شانس کاربر را برای بردن در قرعه کشی «کمک هزینه سفر به نجف» افزایش دهد .

کاربران گرامی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در پویش، به صفحه اختصاصی کمپین بزرگ «مهمونی غدیر» در صفحه اصلی سوپراپلیکیشن روبیکا مراجعه نمایند.

روبیکا
تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج رایگان شد
با سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری و پیام‌رسانی متنی از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» برای حجاج و در کشور عربستان به‏طور رایگان فراهم شد.