خدمات منحصربه‌فرد روبیکا برای زائران اربعین حسینی

به تو از دور سلام!

پیاده‌روی اربعین سفری معمولی نیست؛ زیارتی با پای پیاده و نمادی از عشق و اعتقاد است. این مراسم از اول ماه صفر با شعار «حیاتنا الحسین» شروع می‏‌شود تا ادامه حرکتی برای احیا انسانیت و عدالت باشد. اگر تجربه پیاده‌روی اربعین یا سفر به کربلا را داشته ‌باشید با چالش‌های همیشگی این مراسم خوب آشنا هستید. ارتباطات مخابراتی و دسترسی به اینترنت از موضوعات مهمی است که برای زائران و مسافران اهمیت زیادی دارد. امسال هم سوپراپلیکیشن روبیکا پیشنهادهای جذاب و متفاوتی برای حل مشکل ارتباطی زائران ارائه داده است که به کمک آن، مسافران می‌توانند با سیم‏‌کارت‌های همراه ‌اول و ایرانسل، تماس صوتی و تصویری نامحدود و رایگان برقرار کنند.

اگر شما هم عازم پیاده‌روی اربعین هستید، این مطلب را از دست ندهید.

با روبیکا رایگان تماس بگیرید!

پس از فعال کردن رومینگ گوشی موبایل خود، برای تماس صوتی و تصویری رایگان، روبیکا را باز کنید. در پیام‌رسان روبیکا قلم را لمس و مخاطب خود را انتخاب کنید. حالا برای تماس صوتی رایگان کافی است روی علامت تلفن کلیک کنید.

readdead2

چطور تماس تصویری برقرار کنیم؟

برای برقراری تماس تصویری روبیکا هم فقط لازم است پس از طی مراحل تماس صوتی، با لمس آیکون دوربین تماس تصویری برقرار کنید.

spiderman

برای فعال کردن رومینگ چه کار کنم؟

برای فعال کردن خدمات رومینگ یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

اگر سیم‌کارت دائمی یا اعتباری همراه اول دارید قبل از خروج از کشور برای فعال‌سازی سرویس رومینگ می‌توانید، کد دستوری #291*10* را شماره‌گیری کرده یا از طریق اپلیکیشن همراه من رومینگ خود را فعال کنید. اما اگر از سیم‌کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنید، باید کد دستوری #۱*۱۱۱۱* را شماره‌‏گیری کنید تا سرویس رومینگ در گوشی شما فعال شود.

تنظیمات فعال‌سازی رومینگ اینترنت گوشی همراه

برای فعال‌سازی رومینگ در گوشی‏‌های اندروید نیز کافی است در بخش تنظیمات تلفن همراه به بخش اتصالات وارد شوید و سپس با انتخاب گزینه‏‌ای تحت عنوان شبکه‏‌های تلفن همراه (Mobile networks) از میان گزینه‏‌های موجود در منو گزینه اپراتورهای شبکه (Networks operators) را انتخاب کنید. در صفحه جدید باید تعیین کنید که شبکه به‏‌صورت جست‌‏وجوی خودکار پیدا شود (Select automatically) یا با انتخاب گزینه (Select manually) به صورت دستی اطلاعات شبکه مورد نظر را وارد کنید.

اگر گوشی آیفون دارید با ورود به بخش تنظیمات، انتخاب گزینه‏‌های موجود در این صفحه مانند Cellular یا Mobile Data و لمس گزینه Cellular Data options می‏‌توانید رومینگ گوشی خود را فعال کنید.

این نکات مهم رو فراموش نکن

قبل از خروج از کشور اپلیکیشن روبیکا را نصب یا به‌روزرسانی کنید.

بعد از ترک مرزهای ایران، با روشن کردن اینترنت همراه خود، رومینگ بین‌الملل برای شما فعال می‌شود.

بدون دغدغه از پرداخت هزینه‌های اضافی، وارد اپلیکیشن شوید و از خدمات روبیکا استفاده کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از هرگونه هزینه اضافه، اپلیکیشن‌هایی که به‌طور خودکار از اینترنت شما مصرف می‌کنند را محدود کنید.

روبیکا
فراخوان پخش زنده مذهبی در ایام محرم 1402
شرایط ارسال پخش زنده به کانال پخش زنده مذهبی در ایام محرم ۱۴۰۲
خدمات رایگان روبیکا برای زائران اربعین
سوپراپلیکیشن روبیکا در جهت بهبود وضعیت ارتباطی زائران اربعین، برخی از مهمترین خدماتش را به‌‏صورت کاملا رایگان ارائه می‏‌دهد.