۱ تیر
۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
من از من رنجیده
و هیچکس نیست پا درمیانی کند.
و هیچکس نیست پا درمیانی کند.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
- میترسم یهروزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها:)
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
من از این روزا نمیترسم
از اینکه یه روز دلتنگ این روزا بشم میترسم .
از اینکه یه روز دلتنگ این روزا بشم میترسم .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
نیازمند وقتیم که یه اتفاقی بیوفته و انقد براش ذوق داشته باشم که شب خوابم نبره>>
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
اولین سیگار سیگاریت نکرد!
اونجایی که سیگار ارومت کرد سیگاری شدی...
اونجایی که سیگار ارومت کرد سیگاری شدی...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
تلاش کن اندوهت را دوست بداری؛شاید برود.
به رسمِ تمام چیزهایی دوست داشتی و رفتند.
به رسمِ تمام چیزهایی دوست داشتی و رفتند.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
- چقدر روی من حساسی ؟
+ من حسودی میکنم حتی به دیوار اتاق
تکیه گاه میشود وقتی کنارت نیستم.‘⁸’
+ من حسودی میکنم حتی به دیوار اتاق
تکیه گاه میشود وقتی کنارت نیستم.‘⁸’
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
از دخترایی که راحت خط چشم میکشن بترس، اینا راحت کارتو یکسره میکنن.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
طرف میتونه با اکساش تیم فوتبال بزنه بعد میاد دم از وفاداری میزنه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
اگه دوست داشت هیچ وقت بی احترامی نمیکرد.
اگه دوست داشت اون کاری رو که یک بار گفتی انجام نده باز انجام نمیداد.
اگه دوست داشت برات وقت میزاشت .
اگه دوست داشت تورو ساعت ها به گریه نمینداخت.
اگه دوست داشت نمیزاشت با چشم خیس بخوابی.
اگه دوست داشت تهدیدت نمیکرد.
اگه دوست داشت انقد ازت فاصله نمیگرفت .
اگه دوست داشت ساعت ها ازت بیخبر نمیموند.
اگه دوست داشت درکت میکرد .
اگه دوست داشت پیش رفیقاش تو رو ضایع نمکیرد .
اگه دوست داشت همش تورو مقصر نمیگرفت اگه هم مقصر باشی .
اگه دوست داشت..
اگه دوست داشت..
اگه دوست داشت..
پس آدم هارو خیلی جدی نگیرید آبی که امروز تو رو نجات میده فردا غرقتت میکنه .
اگه دوست داشت اون کاری رو که یک بار گفتی انجام نده باز انجام نمیداد.
اگه دوست داشت برات وقت میزاشت .
اگه دوست داشت تورو ساعت ها به گریه نمینداخت.
اگه دوست داشت نمیزاشت با چشم خیس بخوابی.
اگه دوست داشت تهدیدت نمیکرد.
اگه دوست داشت انقد ازت فاصله نمیگرفت .
اگه دوست داشت ساعت ها ازت بیخبر نمیموند.
اگه دوست داشت درکت میکرد .
اگه دوست داشت پیش رفیقاش تو رو ضایع نمکیرد .
اگه دوست داشت همش تورو مقصر نمیگرفت اگه هم مقصر باشی .
اگه دوست داشت..
اگه دوست داشت..
اگه دوست داشت..
پس آدم هارو خیلی جدی نگیرید آبی که امروز تو رو نجات میده فردا غرقتت میکنه .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
درقلبمنآشوبیبرپاشده ..
کهتنهامُقصرهاینآشوبراچشمانِتومیدانم.
کهتنهامُقصرهاینآشوبراچشمانِتومیدانم.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
از وقتایی که گریه میکنم و کسی نمیفهمه خوشم میاد چون از جلب توجه کردن دیگران نسبت به خودم بدم میاد .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
انقدر بدم میاد تا یه فحشی میدم همه میگن اینا رو از فضای مجازی یاد گرفتی ؟
پ.ن: از اونجا ننتون در اوردم
پ.ن: از اونجا ننتون در اوردم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
حضوری قیافه میگیره مجازی پیگیره
دس خوش بابا
دس خوش بابا
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
کاش هیچوقت نشناخته بودمت!
جدی میگم،
تو از دور قشنگ تر بودی
کاش از دور قشنگ میموندی...
اصلا مهم نیست چیشد که به اینجا رسیدیم
فقط دیگه برنمیگردیم؛
دیگه هیچی مثل سابق نمیشه...
نه اون عشق و علاقهیِ تو ،
نه اعتمادِ من به آدما!
میدونی چیه؟
به نظرم وقتشه بری ، وقتشه برم
ما رسیدیم به اون نقطه ای که میگن ؛
هر کدوم از ما باید بره دنبال زندگیِ خودش...
جدی میگم،
تو از دور قشنگ تر بودی
کاش از دور قشنگ میموندی...
اصلا مهم نیست چیشد که به اینجا رسیدیم
فقط دیگه برنمیگردیم؛
دیگه هیچی مثل سابق نمیشه...
نه اون عشق و علاقهیِ تو ،
نه اعتمادِ من به آدما!
میدونی چیه؟
به نظرم وقتشه بری ، وقتشه برم
ما رسیدیم به اون نقطه ای که میگن ؛
هر کدوم از ما باید بره دنبال زندگیِ خودش...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
احساس میکرد برای اینکه به خانه برود و
در آغوش مادرش هقهق کند زیادی بزرگ شده است.
در آغوش مادرش هقهق کند زیادی بزرگ شده است.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
'𝐇𝐚𝐬𝐫𝐚𝐭'
درست زمانی که فکر میکنی از این غمگینتر نخواهی شد ، چیز دیگری را از دست میدهی .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ تیر
2Kدنبال کننده
'چنلبهانست𝐌𝐢𝐍𝐞𝐕𝐢𝐬𝐌توبخونیangel🏾🫧
•
- 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐓 = ¹⁴⁰⁵/¹/⁹
•
"تُودَفتَرخآطِراتَممُقَدِمِهًشُدی🦋🫶🏿
•
🪼 -𝙏𝘼𝙂: https://rubika.ir/xHasrat18x
مشاهده کانال پیامرسان•
- 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐓 = ¹⁴⁰⁵/¹/⁹
•
"تُودَفتَرخآطِراتَممُقَدِمِهًشُدی🦋🫶🏿
•
🪼 -𝙏𝘼𝙂: https://rubika.ir/xHasrat18x