همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
427دنبال کننده
کانال همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
https://dkermanshah.tamin.ir/ :آدرس سایت
تلفن ارتباطات مردمی : ۱۴۲۰
مشاهده کانال پیام‌رسان
دانلود روبیکا
۱۰ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
روز ۱۱ اردیبهشت در تقویم ایران مصادف است با روز جهانی کارو کارگر
به گزارش روابط عمومی و‌امور فرهنگی بیمارستان حضرت معصومه (س) به همین مناسبت خانم دکتر عباسی ریاست بیمارستان به همراه تیم مدیریتی با حضور در بخش ها ضمن گرامیداشت این روز از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان با اهدای گل تقدیر کردند
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۲ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدا به مناسبت هفته کار وکارگر میز خدمت کنترل فشار خون و دیابت ،با همکاری واحد آموزش و با هدف شناسایی بیماران در معرض خطر در بیمارستان شهدا برپا شد .

در این پایگاه علاوه بر انجام تست قند خون و فشار خون، پذیرایی با تغذیه سالم ، توزیع گل ، توزیع پمفلت و بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی در بین مراجعین انجام شد و بیماران در معرض خطر جهت پیشگیری و کنترل به پزشک متخصص ارجاع داده شدند .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۳ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
large_blue_diamond مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در حاشیه عیادت از جانباز ناوشکن دنا از آمادگی این مدیریت برای انجام اقدامات درمانی لازم به منظور روند درمان این جانباز و دیگر مجروحان جنگ رمضان خبر داد .


telephone_receiver تلفن ارتباطات مردمی : ۱۴۲۰

small_blue_diamondکانال رسمی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در پیام رسان ایتا
@tamin_dkermanshah
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۳ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
large_blue_diamond به مناسبت هفته کار و کارگر:
پایگاه غربالگری و سنجش سلامت مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در محل شرکت مهرکام پارس برپا شد.
large_orange_diamond دکتر حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارگران گفت: این قشر شریف خط مقدم سنگر تولید هستند و نقش مهمی در ارتقای سطح اتقصاد جامعه و تامین نیازهای مردم دارند.

link مطالعه مشروح خبر
https://dkermanshah.tamin.ir/news/item/197824

telephone_receiver تلفن ارتباطات مردمی : ۱۴۲۰

small_blue_diamondکانال رسمی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در پیام رسان ایتا
@tamin_dkermanshah
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۳ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران گرامی، با سلام

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تا ۱۴۰۵/۰۲/۱۹ تمدید شده، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به رابطین بیمه تکمیلی واحدهای مربوطه خود نسبت به ثبت درخواست در هریک از طرح های سه گانه اقدام نمایند.

«اداره‌کل خدمات و پشتیبانی»
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
«ماما ، آغازگر زندگی ، حامی مادر و نوزاد»

large_blue_diamondایده داشتن روزی برای تجلیل از ماماها از کنفرانس کنفدراسیون بین‌المللی ماماها در سال 1987 در هلند شکل گرفت. روز جهانی ماما اولین بار در 5 می 1991 و در بیش از 50 کشور در سراسر جهان جشن گرفته شده است. از سال 1992، روز جهانی ماما در 5 ماه می برگزار می شود
درتقویم ایران سال ۱۴۰۵ پانزدهم اردیبهشت روز جهانی ماما نامگذاری شده است.

large_blue_diamondبه گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی بیمارستان حضرت معصومه(س) به همین مناسبت مدیریت محترم درمان سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر حجتی پور و تیم مدیریتی ایشان به همراه خانم دکتر عباسی ریاست بیمارستان حضرت معصومه (س) به همراه جمعی از مسئولین این مرکز با حضور در زایشگاه ضمن تقدیر از زحمات گروه مامایی با اهدای گل به ماماهای این مرکز این روز را گرامی داشتند .
همچنین از مامای نمونه خانم تاج الدینی با اهدای لوح تقدیر قدردانی گردید .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدا، با حضور روسا و جمعی از پرسنل بیمارستان مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر برگزار شدو از همکاران حوزه تاسیسات وخدمات با اهدای گل و شیرینی تقدیر و تشکر شد .

این مراسم با تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجیدآغاز شد.در ادامه، آقای دکتر نجاتی صفا با ایراد سخنرانی پیرامون اهمیت روزکار و کارگر از زحمات همکاران رسته خدمات تقدیر نمود . وی گفت : کارگران از ارزشمندترین طبقه و گروه در جامعه هستند که چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است و حیات یک ملت مرهون زحمات کارگران است .

در این مراسم ضمن اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی با موضوع " من و کارم" به مناسبت هفته کار و کارگر و مسابقه کتابخوانی با موضوع هشتمین خورشید که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده بود با اهدای جوایز از نفرت برتر تقدیر شد .برگزیدگان مسابقه کتابخوانی آقای وحید میرزایی خانم زهرا رحیمی و آقای حجت اله ملکی و برگزیدگان مسابقه عکاسی آقایان مصطفی امیری ، احمد عزیزی و فرود ببراله بودند. که به رسم یادبود جوایزی به ایشان تقدیم گردید.

گفتنی است در این مراسم ، مسئول حراست به پاسداشت اهمیت کار همکاران خدمات ، ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات همکاران رسته خدمات به قید قرعه به دونفر از همکاران کارت هدیه اهدا نمود
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
با توجه به اهمیت رعایت بهداشت دست در کاهش نرخ بروز و شیوع عفونت‌های مرتبط با مراقبت‌های سلامتی، هرساله روز 5 ماه می میلادی مطابق با 15 اردیبهشت ماه، از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان روز جهانی بهداشت دست نامگذاری شده است
large_orange_diamond به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی بیمارستان حضرت معصومه (س) به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت دست و افزایش آگاهی واحد کنترل عفونت با همکاری واحد ارتقا سلامت این مرکز ضمن برگزاری میز خدمت و آموزش شستشوی دست به مراجعین و توزیع بروشورهای شستشوی دست به  کودکان در جهت تشویق جهت رعایت بهداشت دست ژل ضدعفونی هدیه دادند که با استقبال خوب کودکان روبرو شد.
diamonds️شعار روز جهانی بهداشت دست در سال ۲۰۲۶ " سلامت افراد را حفظ کنیم دست ها را تمیز کنیم"
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۷ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
پنجم می، مصادف با پانزدهم اردیبهشت، روز جهانی بهداشت دست است؛ روزی که یادآور یکی از ساده‌ترین اما مؤثرترین اقدامات در حفظ سلامت انسان‌هاست. شاید شستن یا ضدعفونی کردن دست‌ها کاری بسیار ساده به نظر برسد، اما همین اقدام کوچک می‌تواند زنجیره انتقال بسیاری از عفونت‌ها را قطع کرده و جان بیماران بی‌شماری را نجات دهد.
در محیط‌های درمانی، هر تماس ما با بیمار مسئولیتی بزرگ به همراه دارد. رعایت بهداشت دست نه تنها نشانه تعهد حرفه‌ای ما به ایمنی بیمار است، بلکه نشان‌دهنده احترام ما به جان انسان‌هاست.
شعار امسال، «انجام بهداشت دست، نجات‌بخش زندگی»، به ما یادآوری می‌کند که هر بار رعایت این اصل ساده می‌تواند تفاوتی میان بیماری و سلامت، و حتی میان مرگ و زندگی ایجاد کند.به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدا به مناسبت روز جهانی بهداشت دست در سالن آموزش مراسمی با حضور روسا ، مسئولين و پرسنل برگزار شد که در این برنامه نحوه شستشوی درست دستها آموزش داده شد و توسط همکاران اجرا شد .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۷ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۷ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۷ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۷ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۹ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۰ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
١٧ اردیبهشت ماه به عنوان روز اسناد و مدارک پزشکی نامگذاری شده است . مدارک پزشکی به عنوان مهم ترین منبع اطلاع رسانی پزشکی و بهداشتی است . در سازمان های ارائه دهنده خدمات و مراقبتهای سلامت ، یکی از منابع اصلی اطلاعات پرونده پزشکی بیماران است .

به گزاررش روابط عمومی بیمارستان شهدا ، به مناسبت گرامیداشت روز فناوری اطلاعات سلامت، دکتر نجاتی صفا رییس بیمارستان شهدا با همراهی تیم مدیریتی بیمارستان با حضور در واحد فناوری اطلاعات سلامت ، ضمن تبریک این روز، با اهدای گل و شیرینی از زحمات همکاران تقدیر بعمل آورد.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۰ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
«هربرگ از پرونده های پزشکی قصه ای از رنج و رهایی است و شما با دستانی امین و قلبی آگاه ، حافظ این قصه ها هستید»
large_blue_diamondبه گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی بیمارستان حضرت معصومه (س) به مناسبت روز فناوری اطلاعات سلامت از پرسنل واحد مدارک پزشکی و سایر کارکنان فناوری اطلاعات که در بخش ها مشغول به کار هستند دعوت به عمل آمد و ریاست بیمارستان خانم دکتر عباسی و تیم مدیریتی از زحمات همکاران تشکر و با اهدای هدایایی از ایشان تقدیر کردند
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۱ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۲ اردیبهشت
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
اطلاعیه روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه

به آگاهی همکاران محترم می‌رساند:
از این پس، کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با هدف تبیین مأموریت‌ها، برنامه‌ها و عملکردهای سازمان تامین اجتماعی در استان، در بسترهای ارتباطی زیر فعال خواهند بود:

small_blue_diamond ایتا:
https://eitaa.com/tamin_dkermanshah

small_blue_diamond بله
https://ble.ir/tamin_dkermanshah

بدین وسیله اعلام می‌گردد، سایر کانال‌هایی که با عنوان «مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه» فعالیت می‌کنند، فاقد اعتبار رسمی بوده و در روزهای آینده غیرفعال و حذف خواهند شد.

از همکاران گرامی درخواست می‌شود برای دریافت اخبار، اطلاعیه‌ها و مطالب رسمی، از طریق لینک‌های فوق ما را دنبال کنند.

با سپاس از همراهی شما

اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
427دنبال کننده
کانال همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه
https://dkermanshah.tamin.ir/ :آدرس سایت
تلفن ارتباطات مردمی : ۱۴۲۰
مشاهده کانال پیام‌رسان