۱ بهمن
سیمافکر
small_red_triangle_downملت نمیترسد
امام خمینی (ره)
این روزها ایران، ایمان مردم و وحدت بیش از هر زمان مورد حمله دشمنان ماست.
امام خمینی در سال ۱۳۶۴ و در میانه جنگ با صدام، در روزهایی که از زمین و زمان بر ملت ایران میبارید از مقاومت و از ماهیت مقاوم میگوید.
ملت ایران با آگاهی به همه آن تجربهی تاریخ و با اتکا به ایمان، به این راحتیها فریفتهی صلحِ دروغین نمیشود.
@simafekr_com
امام خمینی (ره)
این روزها ایران، ایمان مردم و وحدت بیش از هر زمان مورد حمله دشمنان ماست.
امام خمینی در سال ۱۳۶۴ و در میانه جنگ با صدام، در روزهایی که از زمین و زمان بر ملت ایران میبارید از مقاومت و از ماهیت مقاوم میگوید.
ملت ایران با آگاهی به همه آن تجربهی تاریخ و با اتکا به ایمان، به این راحتیها فریفتهی صلحِ دروغین نمیشود.
@simafekr_com
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۶ اسفند
سیمافکر
*بعد از ۵۰۰ سال، دوباره ایران*
#ملت_جنگ
گفتوگو با سعید، معلم مدرسه - خیابان انقلاب، #تهران
استاد اصغر طاهرزاده در گفتگویی که چند روز قبل از جنگ میگفت: «امام خمینی کاری کرد که آدمهای عادی بیشتر متفکر شدند تا استادهای دانشگاه. چرا؟ چون در تاریخ حاضرشان کرد.»
حضور ملت ایران در تاریخ، چیزی است که این شبها و روزها هم در خیابان و هم در منطقه بیش از گذشته آشکار شده است. این شبها به #خیابان میرویم و در جستجوی این حضور تاریخی ایرانیان با مردم به گفتگو میپردازیم.
فیلم، صحبتهای یک معلم در خیابانهای تهران در شبهای تجمعات مردمی نبرد رمضان است که از ضرورت خودآگاهی تاریخی نسبت به وضعیت کنونی ایران میگوید.
bulbهر فیلم آغاز یک گفتگوست...
@simafekr_com
#ملت_جنگ
گفتوگو با سعید، معلم مدرسه - خیابان انقلاب، #تهران
استاد اصغر طاهرزاده در گفتگویی که چند روز قبل از جنگ میگفت: «امام خمینی کاری کرد که آدمهای عادی بیشتر متفکر شدند تا استادهای دانشگاه. چرا؟ چون در تاریخ حاضرشان کرد.»
حضور ملت ایران در تاریخ، چیزی است که این شبها و روزها هم در خیابان و هم در منطقه بیش از گذشته آشکار شده است. این شبها به #خیابان میرویم و در جستجوی این حضور تاریخی ایرانیان با مردم به گفتگو میپردازیم.
فیلم، صحبتهای یک معلم در خیابانهای تهران در شبهای تجمعات مردمی نبرد رمضان است که از ضرورت خودآگاهی تاریخی نسبت به وضعیت کنونی ایران میگوید.
bulbهر فیلم آغاز یک گفتگوست...
@simafekr_com
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۷ اسفند
سیمافکر
هیچ راهی جز نابودی رژیم اسرائیل نداریم
✍️شورای مرکزی هسته پیشگام
#یادداشت_تحلیلی
امروز جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران به مرحله مهمی رسیده است. از ابتدای این جنگ تاکید کردیم که هدف غایی ما باید طراحی و حرکت عملیاتی به سمت نابودی رژیم باشد، اما از گوشه و کنار، هم از سمت کارشناسان و هم از سوی اهل رسانه زمزمههایی درباره غیر واقعی بودن این هدفگذاری و حتی غیر عقلانی بودن مطرح میشد.
امروز جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت نیروهای مسلح و همت ملتش، جنگ فراگیر منطقهای را علیه منافع آمریکا و متحدانش به راه انداخته است و همین هم ایالات متحده را در فضای سیاسی بینالملل منفعل و نزد متحدان اروپاییاش در ناتو بیاعتبار کرده است. به هم خوردن موازنه قبلی و ایجاد موازنه جدید میتواند امریکا را به نقطهای قابلکنترل بکشاند، اما رژیم صهیونیستی به هیچ نوع تعادلی بسنده نمیکند.
رژیم حرامزاده صهیونیستی ترور فراگیر مقامات جمهوری اسلامی با هدف فروپاشی ساختارها به شدت دنبال میکند. تاریخ نشان داده که این نقشهها را ملت ایران برهم خواهد زد اما ما موظفیم نشان دهیم که هزینه ریختن خون مقامات ما تا چه میزان سهمگین است.
باید به فکر موازنهای برای نابودی رژیم باشیم. باید نشان دهیم هزینه ترور مقامات ایران بسیار بیش از حد تصور دشمنان است.
عملیاتها میتوانند نقشه گستردهتری پیدا کنند.
جدا از مقامات کثیف رژیم فاسد آمریکا و رژیم اسرائیل، حکم قصاص باید شامل حکام عرب که زمین و امکانات خود را در اختیار این جنگطلبان قرار دادهاند، نیز بشود. هزینه ترور فرماندهان و مقامات سیاسی ما را باید همه شرکای رژیم اسرائیل با هم بپردازند. ایران باید عملیات انتقام را به احکامی فراتر از بستن تنگه هرمز (که هدف آن ایجاد موازنه اقتصادی جغرافیایی است) گسترش دهد. پرداخت غرامت و اخراج امریکا از منطقه طرحهای برای تعادل هستند، حال آنکه رژیم اسرائیل به هیچ تعادلی غیر از فروپاشی ایران اکتفا نمیکند.
ملت ایران امروز آماده یک جنگ وجودی است. تا زمانی که با گفتارهای کارشناسی و استراتژیک در چارچوب موازنهها و تعادلها این جنگ را ببینیم، از جذب واقعی نیروی مردم عاجزیم.
small_red_triangle_down رسانه «هستۀ پیشگام جمعیت ملی ایران»:
@haste_pishgam
✍️شورای مرکزی هسته پیشگام
#یادداشت_تحلیلی
امروز جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران به مرحله مهمی رسیده است. از ابتدای این جنگ تاکید کردیم که هدف غایی ما باید طراحی و حرکت عملیاتی به سمت نابودی رژیم باشد، اما از گوشه و کنار، هم از سمت کارشناسان و هم از سوی اهل رسانه زمزمههایی درباره غیر واقعی بودن این هدفگذاری و حتی غیر عقلانی بودن مطرح میشد.
امروز جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت نیروهای مسلح و همت ملتش، جنگ فراگیر منطقهای را علیه منافع آمریکا و متحدانش به راه انداخته است و همین هم ایالات متحده را در فضای سیاسی بینالملل منفعل و نزد متحدان اروپاییاش در ناتو بیاعتبار کرده است. به هم خوردن موازنه قبلی و ایجاد موازنه جدید میتواند امریکا را به نقطهای قابلکنترل بکشاند، اما رژیم صهیونیستی به هیچ نوع تعادلی بسنده نمیکند.
رژیم حرامزاده صهیونیستی ترور فراگیر مقامات جمهوری اسلامی با هدف فروپاشی ساختارها به شدت دنبال میکند. تاریخ نشان داده که این نقشهها را ملت ایران برهم خواهد زد اما ما موظفیم نشان دهیم که هزینه ریختن خون مقامات ما تا چه میزان سهمگین است.
باید به فکر موازنهای برای نابودی رژیم باشیم. باید نشان دهیم هزینه ترور مقامات ایران بسیار بیش از حد تصور دشمنان است.
عملیاتها میتوانند نقشه گستردهتری پیدا کنند.
جدا از مقامات کثیف رژیم فاسد آمریکا و رژیم اسرائیل، حکم قصاص باید شامل حکام عرب که زمین و امکانات خود را در اختیار این جنگطلبان قرار دادهاند، نیز بشود. هزینه ترور فرماندهان و مقامات سیاسی ما را باید همه شرکای رژیم اسرائیل با هم بپردازند. ایران باید عملیات انتقام را به احکامی فراتر از بستن تنگه هرمز (که هدف آن ایجاد موازنه اقتصادی جغرافیایی است) گسترش دهد. پرداخت غرامت و اخراج امریکا از منطقه طرحهای برای تعادل هستند، حال آنکه رژیم اسرائیل به هیچ تعادلی غیر از فروپاشی ایران اکتفا نمیکند.
ملت ایران امروز آماده یک جنگ وجودی است. تا زمانی که با گفتارهای کارشناسی و استراتژیک در چارچوب موازنهها و تعادلها این جنگ را ببینیم، از جذب واقعی نیروی مردم عاجزیم.
small_red_triangle_down رسانه «هستۀ پیشگام جمعیت ملی ایران»:
@haste_pishgam
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA13Kدنبال کننده