مینی سریال «درمانگر»

«درمانگر» نام مینی سریالی به کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است که به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. این سریال را می‌توانید در سرویس فیلم و سریال روبیکا ببینید. در ادامه، به مروری کوتاه بر این سریال کوتاه پرداخته‌ایم.

سریالی رازآلود به نام «درمانگر»

درمانگر، درامی رازآلود با مایه‌های روانشناختی است. کارگردانی این اثر را امین حسین‌پور ساخته شده که پیش‌تر با کارگردانی فیلم کوتاهی به نام «جعبه»، حضور چشمگیری در فستیوال‌های بین‌المللی داشت.

امین حسین‌پور علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه مینی سریال «درمانگر» را هم بر عهده داشته و بازنویسی آن را نیز حسین مهکام (فیلمنامه‌نویس آثاری چون فیلم‌های سینمایی «هیچ»، « چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» و «برف») انجام داده است.

تهیه‌کنندگی «درمانگر» را احسان ظلی‌پور بر عهده داشته است. او پیش‌تر به عنوان خبرنگار و مدیر روابط عمومی آثار سینمایی و تلویزیونی فعالیت داشت. ظلی‌پور در سال 95 با تهیه‌کنندگی مشترک فیلم سینمایی «یایا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی تهیه‌کنندگی را آغاز کرد. او تهیه‌کنندگی سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» را نیز بر عهده داشته است.

تمام قسمت‌های مینی سریال 5 قسمتی «درمانگر» به طور همزمان و در روزهای پایانی تیرماه در پلتفرم‌های نمایش آنلاین منتشر شده است. درمانگر رده‌بندی سنی دارد و تماشای آن برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست.

حضور بازیگران شناخته‌شده در مینی سریال «درمانگر»

سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیر رضا دلاوری بازیگران اصلی این سریال کوتاه هستند. بانیپال شومون بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر پیش‌تر در فیلم کوتاه جعبه نیز با امین حسین پور همکاری داشت و درمانگر دومین همکاری او با این کارگردان محسوب می‌شود.

«درمانگر»؛ یک سریال خیلی کوتاه

وقتی می‌گوییم «درمانگر» یک سریال کوتاه است، منظورمان فقط کم تعداد بودن قسمت‌های آن نیست. هر یک از قسمت‌های این سریال هم مدت زمان خیلی کوتاهی دارند و زیر 10 دقیقه هستند. در واقع، درمانگر سریال با اپیزودهای کوتاه است. ساخت سریال‌های مینی اپیزود مدتی است در پلتفرم‌های پخش آنلاین جهان مثل نتفلیکس محبوب شده و مخاطبان خاص خودش را هم پیدا کرده است. در ابتدای تیتراژ نیز اشاره شده که این سریال اقتباسی آزاد از رمانی با نام”The Bills” است. درمانگر فضایی رازآلود دارد و به روایت درامی اجتماعی خانوادگی می‌پردازد.

خلاصه داستان سریال درمانگر

در خلاصه سریال «درمانگر» آمده است: «دقیقا بر عکس شطرنج بعضی بازی‌ها تازه بعد از کیش و مات شروع میشه...» در این سریال، بانیپال شومون نقش یک پزشک درمانگر به نام «اتابک مسعودی» را بازی می‌کند که مراجعی به نام «باران» (سارا بهرامی) دارد. داستان اینطور آغاز می‌شود که در یک شب بارانی، اتابک به درخواست باران به دیدار او در منزلش می‌رود. باران با مشکلات روانی و خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کند و از درمانگرش کمک می‌خواهد....

تماشای «درمانگر» بدون نیاز به خرید اشتراک

حتما از نحوه کار بخش فیلم و سریال روبیکا مطلع هستید. در این سرویس، شما می توانید بدون خرید اشتراک فیلم و سریال های دلخواه خود را ضمن رعایت حقوق مالکیت معنوی و به صورت کاملا قانونی و حلال تماشا کنید. به تازگی، مینی سریال «درمانگر» نیز به جمع بیش از 50 هزار اثر ویدیویی سرویس فیلم و سریال روبیکا اضافه شده و شما می‌توانید تمام قسمت‌های این سریال کوتاه را در روبیکا ببیند.

روبیکا
سریال جادوگر؛ یک کمدی پربازیگر
«جادوگر» یکی از سریال‌های پرمخاطب این روزها در روبیکاست. پخش جادوگر از اواخر اردیبهشت آغاز شده و تابحال 6 قسمت از آن از طریق پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و روبیکا منتشر شده است.
4 کارتون پرطرفدار در روبیکا
انیمیشن، یکی از ژانرهای پرطرفدار بین همه گروه‌های سنی است. در هر سن و سالی که باشیم، کارتون دیدن لطف خاص خودش را دارد و کودک درونمان را شاد می‌کند. در این پست به معرفی 4 کارتون پربیننده در اپلیکیشن روبیکا می‌پردازیم.
معرفی سریال «روزی روزگاری مریخ»
اسم پیمان قاسمخانی که در تیتراژ هر فیلم یا سریالی قرار می‌گیرد، نوید خلق چند ساعت شاد و چند خنده بلند و بی‌دغدغه را به مخاطب اثر می‌دهد. قاسمخانی حالا با نویسندگی و کارگردانی سریالی به نام «روزی روزگاری مریخ»، یک کمدی فانتزی با تم فضایی ساخته و روانه پلتفرم‌های آنلاین شبکه نمایش خانگی کرده است. معرفی کوتاهی از این سریال را در ادامه می‌خوانید.