4 کارتون پرطرفدار در روبیکا

انیمیشن، یکی از ژانرهای پرطرفدار بین همه گروه‌های سنی است. در هر سن و سالی که باشیم، کارتون دیدن لطف خاص خودش را دارد و کودک درونمان را شاد می‌کند. در این پست به معرفی 4 کارتون پربیننده در اپلیکیشن روبیکا می‌پردازیم.

باب اسفنجی، اسفنج بیرون از آب

مجموعه فیلم‌های سینمایی باب اسفنجی در حقیقت امتداد داستان سریال باب اسفنجی هستند. کارگردان این مجموعه فیلم استفان هیلبرگ (سازنده سریال باب اسفنجی) است. فیلم‌ها توسط کمپانی پارامونت منتشر می‌شوند و صداپیشگان مجموعه تلویزیونی باب اسفنجی، مثل تام کنی و بیل فگربک و راجر بامپس در آنها حضور دارند. فیلم سینمایی «باب اسفنجی، اسفنج بیرون از آب»، دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های باب اسفنجی است که در سال 2015 منتشر شده است. فیلم، داستان یک دزد دریایی به نام «ریش همبرگری» (با صداپیشگی بازیگر معروف، آنتونیو باندراس) را روایت می‌کند که دستور پخت مخفی «کرابی پاتی» را با کمک یک کتاب جادویی که هر چه در آن بنویسی به حقیقت می‌پیوندد، می‌دزدد. باب اسفنجی، پاتریک، شلوار مربعی، پاتریک، سندی و پلاکتون حالا باید به سطح آب سفر کنند تا با ریش همبرگری مبارزه کنند و دستور پخت را پس بگیرند.

قرمز شدن

«می لی» یک دختر سیزده ساله با اعتماد به نفس است که همراه مادر سختگیر و پدر مهربانش در تورنتو زندگی می‌کند. مجموعه‌ای از اتفاقات غیر منتظره باعث می‌شود می لی در مواقع هیجان و عصبانیت، تبدیل به یک پاندای قرمز غول‌پیکر ‌شود و...

دومی شی، کارگردان چینی‌تبار کانادایی انیمیشن «قرمز شدن» است. او کارنامه پرباری در عرصه انیمیشن دارد و طراح استوری بورد، کارگردان، نویسنده و صداپیشه بوده است. شی متولد ۱۹۸۷ است و از سال ۲۰۱۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.

شی در تولید آثار معروف و شناخته‌شده‌ای مثل «ظاهر و باطن»، «دایناسور خوب»، «شگفت‌ انگیزان ۲»، «بائو»، و «داستان اسباب‌ بازی 4» شرکت داشته، یکبار برنده جایزه اسکار شده و برای دریافت جایزه آنی نیز نامزده شده است.

مدرسه خرگوش‌ها؛ ماموریت تخم‌مرغی

خرگوش بدجنسی به نام «لیو» تصمیم می‌گیرد تا با کمک گروهی روباه حیله‌گر، عید پاک را برای همه حیوانات خراب کند، اما دو خرگوش شجاع تلاش می‌کنند با کمک دوستان خود مانع آنها شوند و...

این خلاصه داستان انیمیشن «مدرسه خرگوش‌ها: ماموریت تخم مرغی» است. این انیمیشن آلمانی محصول سال 2021 است و اوته فون مونکو-پل آن را کارگردانی کرده است. بازیگرانی چون زنتا برگر، ماری مورای، فریدریش فون تون، کترینا اشتراسر، لوک گریفین، جوله بووه، کلیم مالونی و کامرون سیمپسون صداپیشگان انیمیشن سینمایی «مدرسه خرگوش‌ها: ماموریت تخم مرغی» هستند.

انیمیشن «مدرسه خرگوش‌ها: ماموریت تخم مرغی»، قسمت دوم از انیمیشن سینمایی «مدرسه خرگوش‌ها، نگهبانان تخم مرغ طلایی» است که در سال 2017 منتشر شده است.

سونیک، خارپشت 2

مجموعه فیلم‌های «سونیک، خارپشت» برگرفته از مجموعه بازی‌هایی به همین نام در سگا هستند. سونیک، خارپشت 2، دومین فیلم از این مجموعه است. در این فیلم، سونیک باید الماس افسانه‌ای را قبل از دکتر اگمن و ناکلز پیدا کند.

همانند قسمت اول، «سونیک خارپشت 2» نیز توسط جف فاولر کارگردانی شده و پارامونت پیکچرز آن را منتشر کرده است.

ماجراجویی در نیویورک

انیمیشن «ماجراجویی در نیویورک: دختر کفشدوزکی و قهرمانان متحد»، داستان دختر نوجوانی به نام «مارینت» را روایت می‌کند که با هم‌کلاسی‌هایش به نیویورک، شهر ابر قهرمان‌ها، سفر می‌کند. او از اینکه می‌تواند هم با دوستانش خوش بگذراند و هم به آدریان نزدیک‌تر شود، خیلی خوشحال است اما این سفر، آنطور که او تصور می‌کند، پیش نمی‌رود...

«ماجراجویی در نیویورک: دختر کفشدوزکی و قهرمانان متحد»، محصول مشترک کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا و ساخته سال 2020 است. این فیلم، برگرفته از مجموعه انیمیشنیِ «ماجراجویی در پاریس» است و بازیگرانی چون کریستینا والنزوئلا، برایس پاپنبروک، ملا لی، مکس میتلمن و سدریک ال. ویلیامز در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

تماشای انیمیشن در بخش فیلم و سریال روبیکا

انیمیشن، بخش مهم و پرطرفداری از سرویس فیلم و سریال روبیکا است. استفاده از این سرویس نیاز به خرید اشتراک ندارد. بنابراین، شما می‌توانید تازه‌ترین تولیدات انیمیشن ایران و جهان را با دوبله فارسی و بدون نیاز به خرید اشتراک در بخش فیلم و سریال روبیکا ببینید.

روبیکا
یک «مهمونی» به میزبانی آقای مجری و چند عروسک‌ شیرین
«مهمونی»، یک برنامه عروسکی و گفتگومحور است که ساخته تازه ایرج طهماسب یا همان آقای مجری خودمان است. این برنامه عروسکی جذاب برای پخش اختصاصی از پلتفرم‌های روبیکا و نماوا ساخته شده و امکان تماشای آن بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا فراهم است.
نوبت لیلی؛ نظریه جهان‌های موازی و هفت پیکر نظامی
نوبت لیلی، سریالی به کارگردانی فیلمساز نام‌آشنا و جوان، روح الله حجازی است. این سریال دوشنبه هر هفته ساعت 20 از روبیکا منتشر می‌شود. در این پست، مروری کوتاه بر این سریال متفاوت داریم.
سریال جادوگر؛ یک کمدی پربازیگر
«جادوگر» یکی از سریال‌های پرمخاطب این روزها در روبیکاست. پخش جادوگر از اواخر اردیبهشت آغاز شده و تابحال 6 قسمت از آن از طریق پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و روبیکا منتشر شده است.