۱۶ اسفند
۱۹ اسفند
۱۹ اسفند
پرنده صدف 🐦
clapper شهروند آمریکایی: دیگر راه فراری نیست، ترامپ به همهچیز گند زد!
🟡" ترامپ اقتصاد آمریکا رو پیش پای «بعل» و «کنیسه شیطان» قربانی کرده | عواقب این اتفاق برای همهی اونایی که امروز رفتن بنزین بزنن داره ظاهر میشه | ایران حالا اعلام کرده فقط وقتی دست میکشه که اسرائیل بیقید و شرط تسلیم بشه | تمام ایستگاههای راداری ما در خاورمیانه نابود شدن | دیگه هیچ راه فراری نیست. ترامپ رسماً گند زده به همهچیز!"
🟡" ترامپ اقتصاد آمریکا رو پیش پای «بعل» و «کنیسه شیطان» قربانی کرده | عواقب این اتفاق برای همهی اونایی که امروز رفتن بنزین بزنن داره ظاهر میشه | ایران حالا اعلام کرده فقط وقتی دست میکشه که اسرائیل بیقید و شرط تسلیم بشه | تمام ایستگاههای راداری ما در خاورمیانه نابود شدن | دیگه هیچ راه فراری نیست. ترامپ رسماً گند زده به همهچیز!"
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۲ اسفند
پرنده صدف 🐦
red_circle احسان صالحی تحلیلگر سیاسی: حالا حکمت مذاکره غیرمستقیم که رهبر شهید بر روی آن اصرار داشت روشن میشود.
black_small_square️ترامپ عوضی میگوید ایران در مذاکره گفت ما سلاح هستهای میخواهیم.
اما مذاکرات یک شاهد زنده علیه این دروغ دارد: عمان، بوسعیدی هم در مذاکرات بود هم روز قبل حمله به واشنگتن رفت و طرح جامع ایران را به ونس داد.
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
black_small_square️ترامپ عوضی میگوید ایران در مذاکره گفت ما سلاح هستهای میخواهیم.
اما مذاکرات یک شاهد زنده علیه این دروغ دارد: عمان، بوسعیدی هم در مذاکرات بود هم روز قبل حمله به واشنگتن رفت و طرح جامع ایران را به ونس داد.
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۲ اسفند
پرنده صدف 🐦
تصویر ۱
بحرین در حال برداشتن قطعه پهپاد ایران
تصویر ۲
لرستان در حال برداشت بمب یک تنی...
فرق ما و جهان در این دو عکس روشنه.....
بحرین در حال برداشتن قطعه پهپاد ایران
تصویر ۲
لرستان در حال برداشت بمب یک تنی...
فرق ما و جهان در این دو عکس روشنه.....
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۲ اسفند
۲۲ اسفند
پرنده صدف 🐦
diamonds️حالا فهمیدین چرا میگن صدای انفجار شنیدین، ندوین برین دم پنجره! چون ممکنه موج انفجار اینطوری شیشههارو بشکنه و پرتاب کنه
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۸ اسفند
۲۸ اسفند
پرنده صدف 🐦
🖥 #سخنرانی استاد #رائفی_پور
rewind «بلایا و امتحانات آخرالزمان»
🗓 ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۴ - اجتماع پرشور مردمی در میادین شهر تهران
small_red_triangle_down لینک مشاهده و دانلود با کیفیتهای مختلف point_down
link aparat.com/v/use15ox
globe_with_meridians youtu.be/tn_o4nVhvLM
#آخرالزمان
id @Masaf
rewind «بلایا و امتحانات آخرالزمان»
🗓 ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۴ - اجتماع پرشور مردمی در میادین شهر تهران
small_red_triangle_down لینک مشاهده و دانلود با کیفیتهای مختلف point_down
link aparat.com/v/use15ox
globe_with_meridians youtu.be/tn_o4nVhvLM
#آخرالزمان
id @Masaf
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۹ اسفند
پرنده صدف 🐦
چگونه بی تو سال را تحویل کنیم؟
مگر می شود؟
ما یک عمر عادت کرده ایم پس از تحویل سال پای فرمایشات شما بنشینیم.
ما از کودکی دعای تحویل سال را با صدای شما از بَر شدیم.
ـ بچه ها ساکت!
ـ آقا شروع کرد
ـ فکر کنم امسال هم شعار اقتصادیه
ـ فکر کنم آقا مشهده
ـ چرا صدای آقا گرفته نکنه سرما خورده
و...
امسال باید چه بگوییم؟
پدر آسمانیِ ما ؛ فرزندانت را فراموش نکن ما مثل همیشه محتاج دعای تو هستیم
پدرِ شهید ما ؛ ما یتیم شده ها را از یاد نبر
علی اکبر رائفی پور
white_check_mark کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتاpoint_down
id @raefipour
مگر می شود؟
ما یک عمر عادت کرده ایم پس از تحویل سال پای فرمایشات شما بنشینیم.
ما از کودکی دعای تحویل سال را با صدای شما از بَر شدیم.
ـ بچه ها ساکت!
ـ آقا شروع کرد
ـ فکر کنم امسال هم شعار اقتصادیه
ـ فکر کنم آقا مشهده
ـ چرا صدای آقا گرفته نکنه سرما خورده
و...
امسال باید چه بگوییم؟
پدر آسمانیِ ما ؛ فرزندانت را فراموش نکن ما مثل همیشه محتاج دعای تو هستیم
پدرِ شهید ما ؛ ما یتیم شده ها را از یاد نبر
علی اکبر رائفی پور
white_check_mark کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتاpoint_down
id @raefipour
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۹ اسفند
پرنده صدف 🐦
roseیَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال
سال نو را خدمت همه شما عزیزان و همراهان تبریک عرض میکنم و یاد و خاطره همه شهدا، خصوصا سید الشهدای ایران و امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه ای(قدس سرّه) را گرامی میدارم و برای ایران عزیزمان در این جنگ تحمیلی از خداوند قادر متعال پیروزی مسئلت دارم.rose
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال
سال نو را خدمت همه شما عزیزان و همراهان تبریک عرض میکنم و یاد و خاطره همه شهدا، خصوصا سید الشهدای ایران و امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه ای(قدس سرّه) را گرامی میدارم و برای ایران عزیزمان در این جنگ تحمیلی از خداوند قادر متعال پیروزی مسئلت دارم.rose
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ فروردین
پرنده صدف 🐦
کنترل خونریزی در پرندگان زخمی
در صورتی که پرنده دچار خونریزی شده باشد، باید سریعا اقدامات لازم برای متوقف کردن خونریزی را انجام دهید. برای این کار می توانید از موادی مانند نشاسته ذرت، پودر بچه ویتامین kو یا قلم نیترات نقره استفاده کنید. پس از کنترل خونریزی، پرنده را آرام نگه دارید و اجازه حرکت ندهید تا از ادامه خونریزی و شوک جلوگیری شود
در صورتی که پرنده دچار خونریزی شده باشد، باید سریعا اقدامات لازم برای متوقف کردن خونریزی را انجام دهید. برای این کار می توانید از موادی مانند نشاسته ذرت، پودر بچه ویتامین kو یا قلم نیترات نقره استفاده کنید. پس از کنترل خونریزی، پرنده را آرام نگه دارید و اجازه حرکت ندهید تا از ادامه خونریزی و شوک جلوگیری شود
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ فروردین
پرنده صدف 🐦
سن بلوغ فقط به سن نیست با توجه شرایط نگهداری میتونه این سن خيلي کمتر هم بشه که در ادامه توضیح میدم
توجه اعداد ذکر شده سن مناسب برای خرید جفت یا جفت زدن بصورت طبیعی و بدون ضرر به پرنده است
عوامل دخیل در بلوغ زودرس طوطی سانان
1. نوازش نواحی غیر مجاز مثل (کمر و سر)
.
2. طبع غذای گرم مثل (جوانه گندم.. تخم مرغ آب پز و...
3. آیینه
4. لانه.. تونل و قفس تاریک =محرک جنسی
5. نور بیشتر از حد (نور کافی باید بین 10 تا 12 ساعت باشه)
1.سن بلوغ کوتوله برزیلی
بلوغ جنسی 8تا 12 ماهگی
سن جفت گیری 12 ماهگی
2. سن بلوغ مرغ عشق
بلوغ جنسی 6 تا 12 ماهگی
سن جفت گیری 10 ماهگی به بعد
3. عروس هلندی
سن بلوغ جنسی 12 تا 15 ماهگی
سن جفت گیری 15 ماهگی
4.گرینچک
سن بلوغ 12 تا 18 ماهگی
سن جفت گیری 15 ماهگی به بعد
5.راهب
سن بلوغ 18 ماهگی
سن جفت گیری 18 ماهگی
6. ملنگو
بلوغ جنسی 2 ونيم تا3 سالگی
سن جفت 3 سالگی به بعد
7.شاه طوطی
سن بلوغ 3 تا 4 سالگی
جفت گیری 4 سالگی به بعد
8.کاسکو
سن بلوغ 3 تا 5 سالگی
جفت گیری 5 سالگی به بعد
توجه اعداد ذکر شده سن مناسب برای خرید جفت یا جفت زدن بصورت طبیعی و بدون ضرر به پرنده است
عوامل دخیل در بلوغ زودرس طوطی سانان
1. نوازش نواحی غیر مجاز مثل (کمر و سر)
.
2. طبع غذای گرم مثل (جوانه گندم.. تخم مرغ آب پز و...
3. آیینه
4. لانه.. تونل و قفس تاریک =محرک جنسی
5. نور بیشتر از حد (نور کافی باید بین 10 تا 12 ساعت باشه)
1.سن بلوغ کوتوله برزیلی
بلوغ جنسی 8تا 12 ماهگی
سن جفت گیری 12 ماهگی
2. سن بلوغ مرغ عشق
بلوغ جنسی 6 تا 12 ماهگی
سن جفت گیری 10 ماهگی به بعد
3. عروس هلندی
سن بلوغ جنسی 12 تا 15 ماهگی
سن جفت گیری 15 ماهگی
4.گرینچک
سن بلوغ 12 تا 18 ماهگی
سن جفت گیری 15 ماهگی به بعد
5.راهب
سن بلوغ 18 ماهگی
سن جفت گیری 18 ماهگی
6. ملنگو
بلوغ جنسی 2 ونيم تا3 سالگی
سن جفت 3 سالگی به بعد
7.شاه طوطی
سن بلوغ 3 تا 4 سالگی
جفت گیری 4 سالگی به بعد
8.کاسکو
سن بلوغ 3 تا 5 سالگی
جفت گیری 5 سالگی به بعد
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۵ فروردین
پرنده صدف 🐦
red_circle واکنش طوطی پس از شنیدن شعارهای این چند شب مردم در خیابان های شهر اصفهان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۰ فروردین
پرنده صدف 🐦
کافئین یک ماده محرک است که در بسیاری از نوشیدنیها مانند: قهوه، چای و نوشابه وجود دارد. طوطیها بهطورکلی و بهصورت غریزی از مصرف مواد محرک اجتناب میکنند و واکنشهای ناخوشایندی ممکن است در آنها ایجاد شود.
مصرف بالای کافئین میتواند در طوطیها باعث point_down
افزایش ضربان قلب
اضطراب
اختلالات خواب شود
مصرف بالای کافئین میتواند در طوطیها باعث point_down
افزایش ضربان قلب
اضطراب
اختلالات خواب شود
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۰ فروردین
پرنده صدف 🐦
میوه های مفید برای طوطی سانان مانند پرتقال، گیلاس، موز، انبه، انگور، سیب و لیمو برای طوطی ها بی خطر است. توجه داشته باشید که میوه ها دارای مقادیر بسیار زیادی از قند هستند و نباید طوطی بیش از حد میوه مصرف کند؛ چرا که مصرف میوه زیاد برای طوطی سبب افزایش وزن آن می شود. میوه هایی که ذکر کردیم را می توانید به صورت ورقه ورقه شده یا کامل به طوطی خود بدهید. شما حتی می توانید آب میوه را به جای میوه به ظرف آب طوطی اضافه کرده و به آن ها دهید. میوه برای طوطی هایی چون عروس هلندی، طوطی برزیلی، کاسکو و … بسیار مفید است. اما توجه داشته باشید که میوه باید به صورت منظم در رژیم غذایی طوطی وجود داشته باشد.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ اردیبهشت
۲۳ خرداد
پرنده صدف 🐦
.
متأسفانه باید فکری به حال سواد عموم مردم خصوصاً نوجوانان و جوانان کرد. فاصله گرفتن از مطالعه موجب شده بسیاری از واژگان و لغات را درست و بجا و با املای صحیح استفاده نکنند چون بیشتر شنیداری هستند تا دیداری!
عبارت «کجدار و مریز» را اشتباه استفاده کردهام!
و باید «مریض»!!! استفاده میشد.
حالا این خیلی مهم نیست اما بهانه خوبی است که فراموش نکنیم باید خواند و خواند و خواند .
همچنین حالا که سر صحبت باز شد چند عبارت غلط دیگر را مرور کنیم:
۱- «کوچه علی چپ» درست نیست بلکه عبارت صحیح ، « گوشه ابوالچپ» است که یک گوشه در دستگاههای موسیقی و آواز است و از آنجا که این عبارت غلط متأسفانه سالهاست به متون مکتوب ما راه یافته (تا جایی که دهخدا نیز به آن پرداخته) بسیار زیاد استفاده میشود.
۲- همین «کجدار و مریض» را بسیاری از مردم به غلط استفاده میکنند، در حالیکه «کجدار و مریز» درست است. که یعنی مثلا ظرف را آن قدر کج کن که آنچه در درون دارد «نریزد» و به نوعی مدیریت شرایط و ملاحظه دو مفهوم متضاد را میرساند.
۳- گرگ باران دیده غلط است ، «بالان » درست است که به معنی تلهای است که برای گرگ میگذاشتهاند.
«گرگ بالان دیده» یعنی دیگر در «تله» نمیافتد و تجربه دارد.
۴- «کاسهای زیر نیم کاسه دارد» غلط است.
آخر از خودتان نمیپرسید چگونه ممکن است کاسهای را زیر نیم کاسه پنهان کرد!؟ بلکه برعکس آن درست است.
۵- عبارت «حلالزاده به داییاش میرود» هم زیاد توسط مردم استفاده میشود.
در حالیکه این جمله کنایه است ، چون بدیهی است که حلالزاده باید اثراتی از ژنتیک خانواده پدری داشته باشد نه مادری!
۶- «پیش قاضی و ملق (معلق) بازی» نیز غلط است. «غازی» درست است که به معنی جنگجو و از ریشه «غزوه» به معنی جنگ و لشگرکشی است.
در دوره عثمانی به جنگجویان مسلمانی که در مرزها خصوصا با ارامنه میجنگیدند ، غازی میگفتند مانند «عثمان غازی» و «اورخان غازی».
این جنگجویان چنان ماهر و زبردست بودند که ایستاده بر روی زین اسب میتاختند که به همین دلیل بعدها به بندبازها نیز «غازی» میگفتند.
و ...
مواردی از این دست کم نیست ، گفتیم در دل مذاکرات به برادران وفاقی یادآوری کنیم که اخوی همیشه راهبرد « کجدار و مریز » جواب نمیدهد ، خصوصاً آنجا که پای حق و مبارزه با مستکبر در میان است.
آنجا که خدا میخواهد در آخرالزمان حق و باطل را از هم جدا کند شما نمیتوانید دوباره آنها را در هم بیامیزید!
اراده الهی بر این قرار گرفته است، شما مجبور خواهید شد یا ظرفتان را صاف نگه دارید یا کامل بریزید!
متأسفانه باید فکری به حال سواد عموم مردم خصوصاً نوجوانان و جوانان کرد. فاصله گرفتن از مطالعه موجب شده بسیاری از واژگان و لغات را درست و بجا و با املای صحیح استفاده نکنند چون بیشتر شنیداری هستند تا دیداری!
عبارت «کجدار و مریز» را اشتباه استفاده کردهام!
و باید «مریض»!!! استفاده میشد.
حالا این خیلی مهم نیست اما بهانه خوبی است که فراموش نکنیم باید خواند و خواند و خواند .
همچنین حالا که سر صحبت باز شد چند عبارت غلط دیگر را مرور کنیم:
۱- «کوچه علی چپ» درست نیست بلکه عبارت صحیح ، « گوشه ابوالچپ» است که یک گوشه در دستگاههای موسیقی و آواز است و از آنجا که این عبارت غلط متأسفانه سالهاست به متون مکتوب ما راه یافته (تا جایی که دهخدا نیز به آن پرداخته) بسیار زیاد استفاده میشود.
۲- همین «کجدار و مریض» را بسیاری از مردم به غلط استفاده میکنند، در حالیکه «کجدار و مریز» درست است. که یعنی مثلا ظرف را آن قدر کج کن که آنچه در درون دارد «نریزد» و به نوعی مدیریت شرایط و ملاحظه دو مفهوم متضاد را میرساند.
۳- گرگ باران دیده غلط است ، «بالان » درست است که به معنی تلهای است که برای گرگ میگذاشتهاند.
«گرگ بالان دیده» یعنی دیگر در «تله» نمیافتد و تجربه دارد.
۴- «کاسهای زیر نیم کاسه دارد» غلط است.
آخر از خودتان نمیپرسید چگونه ممکن است کاسهای را زیر نیم کاسه پنهان کرد!؟ بلکه برعکس آن درست است.
۵- عبارت «حلالزاده به داییاش میرود» هم زیاد توسط مردم استفاده میشود.
در حالیکه این جمله کنایه است ، چون بدیهی است که حلالزاده باید اثراتی از ژنتیک خانواده پدری داشته باشد نه مادری!
۶- «پیش قاضی و ملق (معلق) بازی» نیز غلط است. «غازی» درست است که به معنی جنگجو و از ریشه «غزوه» به معنی جنگ و لشگرکشی است.
در دوره عثمانی به جنگجویان مسلمانی که در مرزها خصوصا با ارامنه میجنگیدند ، غازی میگفتند مانند «عثمان غازی» و «اورخان غازی».
این جنگجویان چنان ماهر و زبردست بودند که ایستاده بر روی زین اسب میتاختند که به همین دلیل بعدها به بندبازها نیز «غازی» میگفتند.
و ...
مواردی از این دست کم نیست ، گفتیم در دل مذاکرات به برادران وفاقی یادآوری کنیم که اخوی همیشه راهبرد « کجدار و مریز » جواب نمیدهد ، خصوصاً آنجا که پای حق و مبارزه با مستکبر در میان است.
آنجا که خدا میخواهد در آخرالزمان حق و باطل را از هم جدا کند شما نمیتوانید دوباره آنها را در هم بیامیزید!
اراده الهی بر این قرار گرفته است، شما مجبور خواهید شد یا ظرفتان را صاف نگه دارید یا کامل بریزید!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۳ خرداد
پرنده صدف 🐦
o️ از #لامرد_۷۲۰K بگوییم
*جنایت بزرگ و عجیبی که مغفول واقع شده*
small_blue_diamond آهای مردم شریف ایران!
لطفاً دو دقیقه دل بدهید تا با هم یک حساب و کتاب ساده انجام دهیم.
نیویورکتایمز گزارش داده موشک جدیدی بنام «#PrSM» که برای اولینبار در جهان بر سر مردم شهر لامِرد تِست شده، حاوی ۱۸۰ هزار ساچمه بنام «#تَنْگِستِن» بوده است!
البته اگر این روزنامه آمریکایی هم گزارش نداده بود، در و دیوار سوراخسوراخ شهر گواهی میداد!
خب حالا چند موشک بر سر مردم لامرد منفجر شده؟ ۴ تا؛ یعنی میشود چند ساچمه؟ ۷۲۰ هزار! جمعیت کل مردم این شهر کوچک چقدر است؟ فقط ۳۰ هزار نفر! یعنی سهم هر لامردی از هدیه عمو ترامپ، میشود ۲۴ گلوله!
small_orange_diamondخب این سهمیه با عدالت و بین تمام مردم شهر پخش شده؟! نه! طراحی موشک جدید آمریکا طوری است که قبل از اصابت و در ارتفاع حدود ۶۰ متری زمین منفجر و ۱۸۰ هزار ساچمه را به اطراف پراکنده میکند! به همین دلیل، روی زمین هیچ دهانه برخورد و گودالی نیست، اما تا دلت بخواهد دیوارها و در و پنجرهها، پر از سوراخهای ریز و درشت ساچمههاست.
اولی را بر سر محله مسکونی ایثار منفجر کرده، دومی کمی آنطرفتر و در محله مسکونی تُلْخَندَق، سومی دوباره سهمیه محله ایثار بوده و چهارمی هم بالای مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی شهید نعیمی.
یعنی تمام این ۷۲۰ هزار گلوله فقط بر سر محدوده کوچکی از این شهر کوچک فرود آمده است!
small_blue_diamondکل موشکها فقط در فاصله ۳۵ ثانیه شلیک شده و متأسفانه در همین نیمدقیقه، ۱۷۰ نفر شهید و مجروح شدند که حتی یکنفر از آنان هم نیروی نظامی نیست!
۱۷۰ نفر در ۳۵ ثانیه، یعنی در هر ثانیه ۵ خانواده داغدار شدند!
از #آوینا برزگر دو ساله که در اتاق عمل جراحی درحالی که هنوز پستانک در دهانش بود به شهادت رسید (خدا کند تصویرش را نبینید! عجیب سوزناک است) تا خانم پرستار و پیرزن ۷۰ ساله؛
از #هلما و #الهام و دخترکانی که در سالن ورزشی مشغول بازی والیبال بودند تا #ایلیا و #عبدالمصوّر و پسربچههایی که در زمین چمن مشغول فوتبال بودند و همگی با مربی خود به شهادت رسیدند.
small_orange_diamondدقت کنید حتی در بمباران تهران هم چنین فاجعهای رخ نداده؛ در آنجا مثلاً یک ساختمان را زدند با چند شهید و زخمی؛ مجروحان هم در چند بیمارستان توزیع شدند.
اما در اینجا ۲ محله مسکونی با هم رفته روی هوا و از طرف دیگر تنها بیمارستان یک شهر کوچک، اصلاً کشش پذیرش این همه مجروح ناگهانی را نداشته.
small_blue_diamondهرچند در میان مجروحان از قطع عضو داریم تا دختر نابینا، اما این معجزه ماه رمضان بود که تعداد شهدا از ۲۱ نفر بالاتر نرفت.
لامرد که در انتهای جنوب فارس واقع شده، عجیب داغ است. مردم روزهدار و تشنه و گرسنه در آن گرمای طاقتفرسا، بعد از افطار از خانه میزنند بیرون؛ برای همین در ساعت انفجار (۱۷ بعدازظهر) خیابانها هنوز خلوت بوده و در و دیوار منازل که حالا چاکچاک شده، نقش سنگر حفاظت از جان مردم را ایفا کردهاند.
چند شب پیش منزلی را دیدم با بیش از ۲۰۰ ساچمه در اتاق خواب و پذیرایی! اما اهل خانه سالمند.
small_orange_diamond موگویی بعد از ۳ ماه آمده لامرد و حیرتزده میپرسد پس چرا هیچکس در ایران از این فاجعه خبر ندارد؟
میگویم چون لامرد در روز اول جنگ و همزمان با میناب هدف قرار گرفت و تحتالشعاع فاجعه کشتار کودکان مدرسه شجره طیبه مغفول شد.
میگوید اتفاقاً چون در لامرد یک موشک جدید کشتار جمعی برای اولینبار در جهان تست عملیاتی شده، این موضوع قابلیت پردازش زیادی دارد. فرودگاه لامرد هم که بازگشایی شده، همه بیایند ببینند.
small_blue_diamondنویسندهاید؟ بنویسید. هنرمندید؟ نقاشی کنید. شاعرید؟ شعر بگویید. با هر ابزاری که دارید، راوی این جنایت جنگی باشید.
اگر هیچکدام را ندارید، لااقل همین مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ بزنید #لامرد_۷۲۰K تا مردم بدانند بر سر محدودهای کوچک از یک شهر کوچک، ناگهان ۷۲۰ هزار گلوله تنگستن فرود آمده!
هشتگ بزنید #کودکان_آزمایشگاه_لامرد تا تمام نهادهای حقوقبشری جهان بدانند آوینای دو ساله و چند کودک دیگر قربانی تست موشک جدید آمریکا شدند.
هشتگ بزنید #تیم_ملی_لامرد تا فدراسیون فوتبال از این فرصت طلایی استفاده کند و کاروان تیم ملی ایران را با نام شهدای پسربچه فوتبالیست، راهی جام جهانی کند.
هشتگ بزنید #بازی_خونین_لامرد تا همه بدانند که مسابقه والیبال دختران ۱۱ ساله و ۱۲ ساله با سوت پایان زندگی آنان به اتمام رسید!
راوی این جنایت بزرگ جنگی باشید، ولو شده با ارسال همین مطلب در گروههای دوستانه و خانوادگی خود؛ همین حالا!
#لامرد_۷۲۰K
#کودکان_آزمایشگاه_لامرد
#تیم_ملی_لامرد
#Lamerd_720K
#Lamerd_National_Team
#Lamerd_Lab_Kids
*جنایت بزرگ و عجیبی که مغفول واقع شده*
small_blue_diamond آهای مردم شریف ایران!
لطفاً دو دقیقه دل بدهید تا با هم یک حساب و کتاب ساده انجام دهیم.
نیویورکتایمز گزارش داده موشک جدیدی بنام «#PrSM» که برای اولینبار در جهان بر سر مردم شهر لامِرد تِست شده، حاوی ۱۸۰ هزار ساچمه بنام «#تَنْگِستِن» بوده است!
البته اگر این روزنامه آمریکایی هم گزارش نداده بود، در و دیوار سوراخسوراخ شهر گواهی میداد!
خب حالا چند موشک بر سر مردم لامرد منفجر شده؟ ۴ تا؛ یعنی میشود چند ساچمه؟ ۷۲۰ هزار! جمعیت کل مردم این شهر کوچک چقدر است؟ فقط ۳۰ هزار نفر! یعنی سهم هر لامردی از هدیه عمو ترامپ، میشود ۲۴ گلوله!
small_orange_diamondخب این سهمیه با عدالت و بین تمام مردم شهر پخش شده؟! نه! طراحی موشک جدید آمریکا طوری است که قبل از اصابت و در ارتفاع حدود ۶۰ متری زمین منفجر و ۱۸۰ هزار ساچمه را به اطراف پراکنده میکند! به همین دلیل، روی زمین هیچ دهانه برخورد و گودالی نیست، اما تا دلت بخواهد دیوارها و در و پنجرهها، پر از سوراخهای ریز و درشت ساچمههاست.
اولی را بر سر محله مسکونی ایثار منفجر کرده، دومی کمی آنطرفتر و در محله مسکونی تُلْخَندَق، سومی دوباره سهمیه محله ایثار بوده و چهارمی هم بالای مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی شهید نعیمی.
یعنی تمام این ۷۲۰ هزار گلوله فقط بر سر محدوده کوچکی از این شهر کوچک فرود آمده است!
small_blue_diamondکل موشکها فقط در فاصله ۳۵ ثانیه شلیک شده و متأسفانه در همین نیمدقیقه، ۱۷۰ نفر شهید و مجروح شدند که حتی یکنفر از آنان هم نیروی نظامی نیست!
۱۷۰ نفر در ۳۵ ثانیه، یعنی در هر ثانیه ۵ خانواده داغدار شدند!
از #آوینا برزگر دو ساله که در اتاق عمل جراحی درحالی که هنوز پستانک در دهانش بود به شهادت رسید (خدا کند تصویرش را نبینید! عجیب سوزناک است) تا خانم پرستار و پیرزن ۷۰ ساله؛
از #هلما و #الهام و دخترکانی که در سالن ورزشی مشغول بازی والیبال بودند تا #ایلیا و #عبدالمصوّر و پسربچههایی که در زمین چمن مشغول فوتبال بودند و همگی با مربی خود به شهادت رسیدند.
small_orange_diamondدقت کنید حتی در بمباران تهران هم چنین فاجعهای رخ نداده؛ در آنجا مثلاً یک ساختمان را زدند با چند شهید و زخمی؛ مجروحان هم در چند بیمارستان توزیع شدند.
اما در اینجا ۲ محله مسکونی با هم رفته روی هوا و از طرف دیگر تنها بیمارستان یک شهر کوچک، اصلاً کشش پذیرش این همه مجروح ناگهانی را نداشته.
small_blue_diamondهرچند در میان مجروحان از قطع عضو داریم تا دختر نابینا، اما این معجزه ماه رمضان بود که تعداد شهدا از ۲۱ نفر بالاتر نرفت.
لامرد که در انتهای جنوب فارس واقع شده، عجیب داغ است. مردم روزهدار و تشنه و گرسنه در آن گرمای طاقتفرسا، بعد از افطار از خانه میزنند بیرون؛ برای همین در ساعت انفجار (۱۷ بعدازظهر) خیابانها هنوز خلوت بوده و در و دیوار منازل که حالا چاکچاک شده، نقش سنگر حفاظت از جان مردم را ایفا کردهاند.
چند شب پیش منزلی را دیدم با بیش از ۲۰۰ ساچمه در اتاق خواب و پذیرایی! اما اهل خانه سالمند.
small_orange_diamond موگویی بعد از ۳ ماه آمده لامرد و حیرتزده میپرسد پس چرا هیچکس در ایران از این فاجعه خبر ندارد؟
میگویم چون لامرد در روز اول جنگ و همزمان با میناب هدف قرار گرفت و تحتالشعاع فاجعه کشتار کودکان مدرسه شجره طیبه مغفول شد.
میگوید اتفاقاً چون در لامرد یک موشک جدید کشتار جمعی برای اولینبار در جهان تست عملیاتی شده، این موضوع قابلیت پردازش زیادی دارد. فرودگاه لامرد هم که بازگشایی شده، همه بیایند ببینند.
small_blue_diamondنویسندهاید؟ بنویسید. هنرمندید؟ نقاشی کنید. شاعرید؟ شعر بگویید. با هر ابزاری که دارید، راوی این جنایت جنگی باشید.
اگر هیچکدام را ندارید، لااقل همین مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ بزنید #لامرد_۷۲۰K تا مردم بدانند بر سر محدودهای کوچک از یک شهر کوچک، ناگهان ۷۲۰ هزار گلوله تنگستن فرود آمده!
هشتگ بزنید #کودکان_آزمایشگاه_لامرد تا تمام نهادهای حقوقبشری جهان بدانند آوینای دو ساله و چند کودک دیگر قربانی تست موشک جدید آمریکا شدند.
هشتگ بزنید #تیم_ملی_لامرد تا فدراسیون فوتبال از این فرصت طلایی استفاده کند و کاروان تیم ملی ایران را با نام شهدای پسربچه فوتبالیست، راهی جام جهانی کند.
هشتگ بزنید #بازی_خونین_لامرد تا همه بدانند که مسابقه والیبال دختران ۱۱ ساله و ۱۲ ساله با سوت پایان زندگی آنان به اتمام رسید!
راوی این جنایت بزرگ جنگی باشید، ولو شده با ارسال همین مطلب در گروههای دوستانه و خانوادگی خود؛ همین حالا!
#لامرد_۷۲۰K
#کودکان_آزمایشگاه_لامرد
#تیم_ملی_لامرد
#Lamerd_720K
#Lamerd_National_Team
#Lamerd_Lab_Kids
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۳ خرداد
پرنده صدف 🐦
o️ از #لامرد_۷۲۰K بگوییم
*جنایت بزرگ و عجیبی که مغفول واقع شده*
small_blue_diamond آهای مردم شریف ایران!
لطفاً دو دقیقه دل بدهید تا با هم یک حساب و کتاب ساده انجام دهیم.
نیویورکتایمز گزارش داده موشک جدیدی بنام «#PrSM» که برای اولینبار در جهان بر سر مردم شهر لامِرد تِست شده، حاوی ۱۸۰ هزار ساچمه بنام «#تَنْگِستِن» بوده است!
البته اگر این روزنامه آمریکایی هم گزارش نداده بود، در و دیوار سوراخسوراخ شهر گواهی میداد!
خب حالا چند موشک بر سر مردم لامرد منفجر شده؟ ۴ تا؛ یعنی میشود چند ساچمه؟ ۷۲۰ هزار! جمعیت کل مردم این شهر کوچک چقدر است؟ فقط ۳۰ هزار نفر! یعنی سهم هر لامردی از هدیه عمو ترامپ، میشود ۲۴ گلوله!
small_orange_diamondخب این سهمیه با عدالت و بین تمام مردم شهر پخش شده؟! نه! طراحی موشک جدید آمریکا طوری است که قبل از اصابت و در ارتفاع حدود ۶۰ متری زمین منفجر و ۱۸۰ هزار ساچمه را به اطراف پراکنده میکند! به همین دلیل، روی زمین هیچ دهانه برخورد و گودالی نیست، اما تا دلت بخواهد دیوارها و در و پنجرهها، پر از سوراخهای ریز و درشت ساچمههاست.
اولی را بر سر محله مسکونی ایثار منفجر کرده، دومی کمی آنطرفتر و در محله مسکونی تُلْخَندَق، سومی دوباره سهمیه محله ایثار بوده و چهارمی هم بالای مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی شهید نعیمی.
یعنی تمام این ۷۲۰ هزار گلوله فقط بر سر محدوده کوچکی از این شهر کوچک فرود آمده است!
small_blue_diamondکل موشکها فقط در فاصله ۳۵ ثانیه شلیک شده و متأسفانه در همین نیمدقیقه، ۱۷۰ نفر شهید و مجروح شدند که حتی یکنفر از آنان هم نیروی نظامی نیست!
۱۷۰ نفر در ۳۵ ثانیه، یعنی در هر ثانیه ۵ خانواده داغدار شدند!
از #آوینا برزگر دو ساله که در اتاق عمل جراحی درحالی که هنوز پستانک در دهانش بود به شهادت رسید (خدا کند تصویرش را نبینید! عجیب سوزناک است) تا خانم پرستار و پیرزن ۷۰ ساله؛
از #هلما و #الهام و دخترکانی که در سالن ورزشی مشغول بازی والیبال بودند تا #ایلیا و #عبدالمصوّر و پسربچههایی که در زمین چمن مشغول فوتبال بودند و همگی با مربی خود به شهادت رسیدند.
small_orange_diamondدقت کنید حتی در بمباران تهران هم چنین فاجعهای رخ نداده؛ در آنجا مثلاً یک ساختمان را زدند با چند شهید و زخمی؛ مجروحان هم در چند بیمارستان توزیع شدند.
اما در اینجا ۲ محله مسکونی با هم رفته روی هوا و از طرف دیگر تنها بیمارستان یک شهر کوچک، اصلاً کشش پذیرش این همه مجروح ناگهانی را نداشته.
small_blue_diamondهرچند در میان مجروحان از قطع عضو داریم تا دختر نابینا، اما این معجزه ماه رمضان بود که تعداد شهدا از ۲۱ نفر بالاتر نرفت.
لامرد که در انتهای جنوب فارس واقع شده، عجیب داغ است. مردم روزهدار و تشنه و گرسنه در آن گرمای طاقتفرسا، بعد از افطار از خانه میزنند بیرون؛ برای همین در ساعت انفجار (۱۷ بعدازظهر) خیابانها هنوز خلوت بوده و در و دیوار منازل که حالا چاکچاک شده، نقش سنگر حفاظت از جان مردم را ایفا کردهاند.
چند شب پیش منزلی را دیدم با بیش از ۲۰۰ ساچمه در اتاق خواب و پذیرایی! اما اهل خانه سالمند.
small_orange_diamond موگویی بعد از ۳ ماه آمده لامرد و حیرتزده میپرسد پس چرا هیچکس در ایران از این فاجعه خبر ندارد؟
میگویم چون لامرد در روز اول جنگ و همزمان با میناب هدف قرار گرفت و تحتالشعاع فاجعه کشتار کودکان مدرسه شجره طیبه مغفول شد.
میگوید اتفاقاً چون در لامرد یک موشک جدید کشتار جمعی برای اولینبار در جهان تست عملیاتی شده، این موضوع قابلیت پردازش زیادی دارد. فرودگاه لامرد هم که بازگشایی شده، همه بیایند ببینند.
small_blue_diamondنویسندهاید؟ بنویسید. هنرمندید؟ نقاشی کنید. شاعرید؟ شعر بگویید. با هر ابزاری که دارید، راوی این جنایت جنگی باشید.
اگر هیچکدام را ندارید، لااقل همین مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ بزنید #لامرد_۷۲۰K تا مردم بدانند بر سر محدودهای کوچک از یک شهر کوچک، ناگهان ۷۲۰ هزار گلوله تنگستن فرود آمده!
هشتگ بزنید #کودکان_آزمایشگاه_لامرد تا تمام نهادهای حقوقبشری جهان بدانند آوینای دو ساله و چند کودک دیگر قربانی تست موشک جدید آمریکا شدند.
هشتگ بزنید #تیم_ملی_لامرد تا فدراسیون فوتبال از این فرصت طلایی استفاده کند و کاروان تیم ملی ایران را با نام شهدای پسربچه فوتبالیست، راهی جام جهانی کند.
هشتگ بزنید #بازی_خونین_لامرد تا همه بدانند که مسابقه والیبال دختران ۱۱ ساله و ۱۲ ساله با سوت پایان زندگی آنان به اتمام رسید!
راوی این جنایت بزرگ جنگی باشید، ولو شده با ارسال همین مطلب در گروههای دوستانه و خانوادگی خود؛ همین حالا!
#لامرد_۷۲۰K
#کودکان_آزمایشگاه_لامرد
#تیم_ملی_لامرد
#Lamerd_720K
#Lamerd_National_Team
#Lamerd_Lab_Kids
*جنایت بزرگ و عجیبی که مغفول واقع شده*
small_blue_diamond آهای مردم شریف ایران!
لطفاً دو دقیقه دل بدهید تا با هم یک حساب و کتاب ساده انجام دهیم.
نیویورکتایمز گزارش داده موشک جدیدی بنام «#PrSM» که برای اولینبار در جهان بر سر مردم شهر لامِرد تِست شده، حاوی ۱۸۰ هزار ساچمه بنام «#تَنْگِستِن» بوده است!
البته اگر این روزنامه آمریکایی هم گزارش نداده بود، در و دیوار سوراخسوراخ شهر گواهی میداد!
خب حالا چند موشک بر سر مردم لامرد منفجر شده؟ ۴ تا؛ یعنی میشود چند ساچمه؟ ۷۲۰ هزار! جمعیت کل مردم این شهر کوچک چقدر است؟ فقط ۳۰ هزار نفر! یعنی سهم هر لامردی از هدیه عمو ترامپ، میشود ۲۴ گلوله!
small_orange_diamondخب این سهمیه با عدالت و بین تمام مردم شهر پخش شده؟! نه! طراحی موشک جدید آمریکا طوری است که قبل از اصابت و در ارتفاع حدود ۶۰ متری زمین منفجر و ۱۸۰ هزار ساچمه را به اطراف پراکنده میکند! به همین دلیل، روی زمین هیچ دهانه برخورد و گودالی نیست، اما تا دلت بخواهد دیوارها و در و پنجرهها، پر از سوراخهای ریز و درشت ساچمههاست.
اولی را بر سر محله مسکونی ایثار منفجر کرده، دومی کمی آنطرفتر و در محله مسکونی تُلْخَندَق، سومی دوباره سهمیه محله ایثار بوده و چهارمی هم بالای مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی شهید نعیمی.
یعنی تمام این ۷۲۰ هزار گلوله فقط بر سر محدوده کوچکی از این شهر کوچک فرود آمده است!
small_blue_diamondکل موشکها فقط در فاصله ۳۵ ثانیه شلیک شده و متأسفانه در همین نیمدقیقه، ۱۷۰ نفر شهید و مجروح شدند که حتی یکنفر از آنان هم نیروی نظامی نیست!
۱۷۰ نفر در ۳۵ ثانیه، یعنی در هر ثانیه ۵ خانواده داغدار شدند!
از #آوینا برزگر دو ساله که در اتاق عمل جراحی درحالی که هنوز پستانک در دهانش بود به شهادت رسید (خدا کند تصویرش را نبینید! عجیب سوزناک است) تا خانم پرستار و پیرزن ۷۰ ساله؛
از #هلما و #الهام و دخترکانی که در سالن ورزشی مشغول بازی والیبال بودند تا #ایلیا و #عبدالمصوّر و پسربچههایی که در زمین چمن مشغول فوتبال بودند و همگی با مربی خود به شهادت رسیدند.
small_orange_diamondدقت کنید حتی در بمباران تهران هم چنین فاجعهای رخ نداده؛ در آنجا مثلاً یک ساختمان را زدند با چند شهید و زخمی؛ مجروحان هم در چند بیمارستان توزیع شدند.
اما در اینجا ۲ محله مسکونی با هم رفته روی هوا و از طرف دیگر تنها بیمارستان یک شهر کوچک، اصلاً کشش پذیرش این همه مجروح ناگهانی را نداشته.
small_blue_diamondهرچند در میان مجروحان از قطع عضو داریم تا دختر نابینا، اما این معجزه ماه رمضان بود که تعداد شهدا از ۲۱ نفر بالاتر نرفت.
لامرد که در انتهای جنوب فارس واقع شده، عجیب داغ است. مردم روزهدار و تشنه و گرسنه در آن گرمای طاقتفرسا، بعد از افطار از خانه میزنند بیرون؛ برای همین در ساعت انفجار (۱۷ بعدازظهر) خیابانها هنوز خلوت بوده و در و دیوار منازل که حالا چاکچاک شده، نقش سنگر حفاظت از جان مردم را ایفا کردهاند.
چند شب پیش منزلی را دیدم با بیش از ۲۰۰ ساچمه در اتاق خواب و پذیرایی! اما اهل خانه سالمند.
small_orange_diamond موگویی بعد از ۳ ماه آمده لامرد و حیرتزده میپرسد پس چرا هیچکس در ایران از این فاجعه خبر ندارد؟
میگویم چون لامرد در روز اول جنگ و همزمان با میناب هدف قرار گرفت و تحتالشعاع فاجعه کشتار کودکان مدرسه شجره طیبه مغفول شد.
میگوید اتفاقاً چون در لامرد یک موشک جدید کشتار جمعی برای اولینبار در جهان تست عملیاتی شده، این موضوع قابلیت پردازش زیادی دارد. فرودگاه لامرد هم که بازگشایی شده، همه بیایند ببینند.
small_blue_diamondنویسندهاید؟ بنویسید. هنرمندید؟ نقاشی کنید. شاعرید؟ شعر بگویید. با هر ابزاری که دارید، راوی این جنایت جنگی باشید.
اگر هیچکدام را ندارید، لااقل همین مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ بزنید #لامرد_۷۲۰K تا مردم بدانند بر سر محدودهای کوچک از یک شهر کوچک، ناگهان ۷۲۰ هزار گلوله تنگستن فرود آمده!
هشتگ بزنید #کودکان_آزمایشگاه_لامرد تا تمام نهادهای حقوقبشری جهان بدانند آوینای دو ساله و چند کودک دیگر قربانی تست موشک جدید آمریکا شدند.
هشتگ بزنید #تیم_ملی_لامرد تا فدراسیون فوتبال از این فرصت طلایی استفاده کند و کاروان تیم ملی ایران را با نام شهدای پسربچه فوتبالیست، راهی جام جهانی کند.
هشتگ بزنید #بازی_خونین_لامرد تا همه بدانند که مسابقه والیبال دختران ۱۱ ساله و ۱۲ ساله با سوت پایان زندگی آنان به اتمام رسید!
راوی این جنایت بزرگ جنگی باشید، ولو شده با ارسال همین مطلب در گروههای دوستانه و خانوادگی خود؛ همین حالا!
#لامرد_۷۲۰K
#کودکان_آزمایشگاه_لامرد
#تیم_ملی_لامرد
#Lamerd_720K
#Lamerd_National_Team
#Lamerd_Lab_Kids
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۴ خرداد
پرنده صدف 🐦
o️ از #لامرد_۷۲۰K بگوییم
*جنایت بزرگ و عجیبی که مغفول واقع شده*
small_blue_diamond آهای مردم شریف ایران!
لطفاً دو دقیقه دل بدهید تا با هم یک حساب و کتاب ساده انجام دهیم.
نیویورکتایمز گزارش داده موشک جدیدی بنام «#PrSM» که برای اولینبار در جهان بر سر مردم شهر لامِرد تِست شده، حاوی ۱۸۰ هزار ساچمه بنام «#تَنْگِستِن» بوده است!
البته اگر این روزنامه آمریکایی هم گزارش نداده بود، در و دیوار سوراخسوراخ شهر گواهی میداد!
خب حالا چند موشک بر سر مردم لامرد منفجر شده؟ ۴ تا؛ یعنی میشود چند ساچمه؟ ۷۲۰ هزار! جمعیت کل مردم این شهر کوچک چقدر است؟ فقط ۳۰ هزار نفر! یعنی سهم هر لامردی از هدیه عمو ترامپ، میشود ۲۴ گلوله!
small_orange_diamondخب این سهمیه با عدالت و بین تمام مردم شهر پخش شده؟! نه! طراحی موشک جدید آمریکا طوری است که قبل از اصابت و در ارتفاع حدود ۶۰ متری زمین منفجر و ۱۸۰ هزار ساچمه را به اطراف پراکنده میکند! به همین دلیل، روی زمین هیچ دهانه برخورد و گودالی نیست، اما تا دلت بخواهد دیوارها و در و پنجرهها، پر از سوراخهای ریز و درشت ساچمههاست.
اولی را بر سر محله مسکونی ایثار منفجر کرده، دومی کمی آنطرفتر و در محله مسکونی تُلْخَندَق، سومی دوباره سهمیه محله ایثار بوده و چهارمی هم بالای مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی شهید نعیمی.
یعنی تمام این ۷۲۰ هزار گلوله فقط بر سر محدوده کوچکی از این شهر کوچک فرود آمده است!
small_blue_diamondکل موشکها فقط در فاصله ۳۵ ثانیه شلیک شده و متأسفانه در همین نیمدقیقه، ۱۷۰ نفر شهید و مجروح شدند که حتی یکنفر از آنان هم نیروی نظامی نیست!
۱۷۰ نفر در ۳۵ ثانیه، یعنی در هر ثانیه ۵ خانواده داغدار شدند!
از #آوینا برزگر دو ساله که در اتاق عمل جراحی درحالی که هنوز پستانک در دهانش بود به شهادت رسید (خدا کند تصویرش را نبینید! عجیب سوزناک است) تا خانم پرستار و پیرزن ۷۰ ساله؛
از #هلما و #الهام و دخترکانی که در سالن ورزشی مشغول بازی والیبال بودند تا #ایلیا و #عبدالمصوّر و پسربچههایی که در زمین چمن مشغول فوتبال بودند و همگی با مربی خود به شهادت رسیدند.
small_orange_diamondدقت کنید حتی در بمباران تهران هم چنین فاجعهای رخ نداده؛ در آنجا مثلاً یک ساختمان را زدند با چند شهید و زخمی؛ مجروحان هم در چند بیمارستان توزیع شدند.
اما در اینجا ۲ محله مسکونی با هم رفته روی هوا و از طرف دیگر تنها بیمارستان یک شهر کوچک، اصلاً کشش پذیرش این همه مجروح ناگهانی را نداشته.
small_blue_diamondهرچند در میان مجروحان از قطع عضو داریم تا دختر نابینا، اما این معجزه ماه رمضان بود که تعداد شهدا از ۲۱ نفر بالاتر نرفت.
لامرد که در انتهای جنوب فارس واقع شده، عجیب داغ است. مردم روزهدار و تشنه و گرسنه در آن گرمای طاقتفرسا، بعد از افطار از خانه میزنند بیرون؛ برای همین در ساعت انفجار (۱۷ بعدازظهر) خیابانها هنوز خلوت بوده و در و دیوار منازل که حالا چاکچاک شده، نقش سنگر حفاظت از جان مردم را ایفا کردهاند.
چند شب پیش منزلی را دیدم با بیش از ۲۰۰ ساچمه در اتاق خواب و پذیرایی! اما اهل خانه سالمند.
small_orange_diamond موگویی بعد از ۳ ماه آمده لامرد و حیرتزده میپرسد پس چرا هیچکس در ایران از این فاجعه خبر ندارد؟
میگویم چون لامرد در روز اول جنگ و همزمان با میناب هدف قرار گرفت و تحتالشعاع فاجعه کشتار کودکان مدرسه شجره طیبه مغفول شد.
میگوید اتفاقاً چون در لامرد یک موشک جدید کشتار جمعی برای اولینبار در جهان تست عملیاتی شده، این موضوع قابلیت پردازش زیادی دارد. فرودگاه لامرد هم که بازگشایی شده، همه بیایند ببینند.
small_blue_diamondنویسندهاید؟ بنویسید. هنرمندید؟ نقاشی کنید. شاعرید؟ شعر بگویید. با هر ابزاری که دارید، راوی این جنایت جنگی باشید.
اگر هیچکدام را ندارید، لااقل همین مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ بزنید #لامرد_۷۲۰K تا مردم بدانند بر سر محدودهای کوچک از یک شهر کوچک، ناگهان ۷۲۰ هزار گلوله تنگستن فرود آمده!
هشتگ بزنید #کودکان_آزمایشگاه_لامرد تا تمام نهادهای حقوقبشری جهان بدانند آوینای دو ساله و چند کودک دیگر قربانی تست موشک جدید آمریکا شدند.
هشتگ بزنید #تیم_ملی_لامرد تا فدراسیون فوتبال از این فرصت طلایی استفاده کند و کاروان تیم ملی ایران را با نام شهدای پسربچه فوتبالیست، راهی جام جهانی کند.
هشتگ بزنید #بازی_خونین_لامرد تا همه بدانند که مسابقه والیبال دختران ۱۱ ساله و ۱۲ ساله با سوت پایان زندگی آنان به اتمام رسید!
راوی این جنایت بزرگ جنگی باشید، ولو شده با ارسال همین مطلب در گروههای دوستانه و خانوادگی خود؛ همین حالا!
#لامرد_۷۲۰K
#کودکان_آزمایشگاه_لامرد
#تیم_ملی_لامرد
#Lamerd_720K
#Lamerd_National_Team
#Lamerd_Lab_Kids
*جنایت بزرگ و عجیبی که مغفول واقع شده*
small_blue_diamond آهای مردم شریف ایران!
لطفاً دو دقیقه دل بدهید تا با هم یک حساب و کتاب ساده انجام دهیم.
نیویورکتایمز گزارش داده موشک جدیدی بنام «#PrSM» که برای اولینبار در جهان بر سر مردم شهر لامِرد تِست شده، حاوی ۱۸۰ هزار ساچمه بنام «#تَنْگِستِن» بوده است!
البته اگر این روزنامه آمریکایی هم گزارش نداده بود، در و دیوار سوراخسوراخ شهر گواهی میداد!
خب حالا چند موشک بر سر مردم لامرد منفجر شده؟ ۴ تا؛ یعنی میشود چند ساچمه؟ ۷۲۰ هزار! جمعیت کل مردم این شهر کوچک چقدر است؟ فقط ۳۰ هزار نفر! یعنی سهم هر لامردی از هدیه عمو ترامپ، میشود ۲۴ گلوله!
small_orange_diamondخب این سهمیه با عدالت و بین تمام مردم شهر پخش شده؟! نه! طراحی موشک جدید آمریکا طوری است که قبل از اصابت و در ارتفاع حدود ۶۰ متری زمین منفجر و ۱۸۰ هزار ساچمه را به اطراف پراکنده میکند! به همین دلیل، روی زمین هیچ دهانه برخورد و گودالی نیست، اما تا دلت بخواهد دیوارها و در و پنجرهها، پر از سوراخهای ریز و درشت ساچمههاست.
اولی را بر سر محله مسکونی ایثار منفجر کرده، دومی کمی آنطرفتر و در محله مسکونی تُلْخَندَق، سومی دوباره سهمیه محله ایثار بوده و چهارمی هم بالای مدرسه ابتدایی و سالن ورزشی شهید نعیمی.
یعنی تمام این ۷۲۰ هزار گلوله فقط بر سر محدوده کوچکی از این شهر کوچک فرود آمده است!
small_blue_diamondکل موشکها فقط در فاصله ۳۵ ثانیه شلیک شده و متأسفانه در همین نیمدقیقه، ۱۷۰ نفر شهید و مجروح شدند که حتی یکنفر از آنان هم نیروی نظامی نیست!
۱۷۰ نفر در ۳۵ ثانیه، یعنی در هر ثانیه ۵ خانواده داغدار شدند!
از #آوینا برزگر دو ساله که در اتاق عمل جراحی درحالی که هنوز پستانک در دهانش بود به شهادت رسید (خدا کند تصویرش را نبینید! عجیب سوزناک است) تا خانم پرستار و پیرزن ۷۰ ساله؛
از #هلما و #الهام و دخترکانی که در سالن ورزشی مشغول بازی والیبال بودند تا #ایلیا و #عبدالمصوّر و پسربچههایی که در زمین چمن مشغول فوتبال بودند و همگی با مربی خود به شهادت رسیدند.
small_orange_diamondدقت کنید حتی در بمباران تهران هم چنین فاجعهای رخ نداده؛ در آنجا مثلاً یک ساختمان را زدند با چند شهید و زخمی؛ مجروحان هم در چند بیمارستان توزیع شدند.
اما در اینجا ۲ محله مسکونی با هم رفته روی هوا و از طرف دیگر تنها بیمارستان یک شهر کوچک، اصلاً کشش پذیرش این همه مجروح ناگهانی را نداشته.
small_blue_diamondهرچند در میان مجروحان از قطع عضو داریم تا دختر نابینا، اما این معجزه ماه رمضان بود که تعداد شهدا از ۲۱ نفر بالاتر نرفت.
لامرد که در انتهای جنوب فارس واقع شده، عجیب داغ است. مردم روزهدار و تشنه و گرسنه در آن گرمای طاقتفرسا، بعد از افطار از خانه میزنند بیرون؛ برای همین در ساعت انفجار (۱۷ بعدازظهر) خیابانها هنوز خلوت بوده و در و دیوار منازل که حالا چاکچاک شده، نقش سنگر حفاظت از جان مردم را ایفا کردهاند.
چند شب پیش منزلی را دیدم با بیش از ۲۰۰ ساچمه در اتاق خواب و پذیرایی! اما اهل خانه سالمند.
small_orange_diamond موگویی بعد از ۳ ماه آمده لامرد و حیرتزده میپرسد پس چرا هیچکس در ایران از این فاجعه خبر ندارد؟
میگویم چون لامرد در روز اول جنگ و همزمان با میناب هدف قرار گرفت و تحتالشعاع فاجعه کشتار کودکان مدرسه شجره طیبه مغفول شد.
میگوید اتفاقاً چون در لامرد یک موشک جدید کشتار جمعی برای اولینبار در جهان تست عملیاتی شده، این موضوع قابلیت پردازش زیادی دارد. فرودگاه لامرد هم که بازگشایی شده، همه بیایند ببینند.
small_blue_diamondنویسندهاید؟ بنویسید. هنرمندید؟ نقاشی کنید. شاعرید؟ شعر بگویید. با هر ابزاری که دارید، راوی این جنایت جنگی باشید.
اگر هیچکدام را ندارید، لااقل همین مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید. هشتگ بزنید #لامرد_۷۲۰K تا مردم بدانند بر سر محدودهای کوچک از یک شهر کوچک، ناگهان ۷۲۰ هزار گلوله تنگستن فرود آمده!
هشتگ بزنید #کودکان_آزمایشگاه_لامرد تا تمام نهادهای حقوقبشری جهان بدانند آوینای دو ساله و چند کودک دیگر قربانی تست موشک جدید آمریکا شدند.
هشتگ بزنید #تیم_ملی_لامرد تا فدراسیون فوتبال از این فرصت طلایی استفاده کند و کاروان تیم ملی ایران را با نام شهدای پسربچه فوتبالیست، راهی جام جهانی کند.
هشتگ بزنید #بازی_خونین_لامرد تا همه بدانند که مسابقه والیبال دختران ۱۱ ساله و ۱۲ ساله با سوت پایان زندگی آنان به اتمام رسید!
راوی این جنایت بزرگ جنگی باشید، ولو شده با ارسال همین مطلب در گروههای دوستانه و خانوادگی خود؛ همین حالا!
#لامرد_۷۲۰K
#کودکان_آزمایشگاه_لامرد
#تیم_ملی_لامرد
#Lamerd_720K
#Lamerd_National_Team
#Lamerd_Lab_Kids
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۸ خرداد
پرنده صدف 🐦
sob مرثیهای سوزناک از زبان سهساله اباعبدالله...
black_small_square️ بانوان خاندان نبوت بعد از واقعهی عاشورا، شهادت پدران را از دخترانشان پنهان میکردند و به آنها میگفتند که پدران شما به سفر رفتهاند.
broken_heart اوضاع به همین صورت ادامه داشت، تا اینکه یزید دستور داد بانوان امام حسین را به همراه امام سجاد در مکانی زندانی کنند...
black_small_square️ شبی رقیه دختر امام حسین از خواب بیدار شد و گفت: پدرم حسین کجاست؟ همین الان او را در خواب دیدم که بسیار مضطرب و هراسان بود.
وقتی بانوان حرم سخنان او را شنیدند، گریستند و کودکان نیز از گریه آنها به گریه درآمدند و صدای آه و ناله در آن فضا پیچید.
small_red_triangle_down یزید از خواب بیدار شد و گفت: چه خبر شده؟ اطرافیان تحقیق کردند و حادثهای که پیش آمده بود را برایش بازگو کردند. یزید دستور داد تا سر پدرش برای او ببرند. سر شریف پدر را آوردند و در آغوش دختر گذاشتند. آن دختر گریه و ناله سر داد و از دل فریادی برآورد، بعد از آن بیمار شد و در همان روزگار رحلت نمود.
pensive روایت شده است که سر شریف امام حسین را برای آن دختر آوردند در حالی که در دستمالی مصری پیچیده شده بود. آنگاه آن را مقابلش گذاشتند و پارچه را از روی آن کنار زدند، آن دختر پرسید: این سر از آن کیست؟
به او جواب دادند: این همان سر پدر توست.
black_small_square️ سر را از روی طشت برداشت و به آغوش کشید و میفرمود: پدر جان چه کسی محاسنت را به خون خضاب کرده است؟ پدرجان چه کسی رگهای گردنت را بریده است؟ پدرجان چه کسی مرا در این کودکی یتیم کرد؟ پدرجان چه کسی بعد از تو ماند تا امیدمان به او باشد؟ پدرجان چه کسی سرپرست این دختر یتیمت هست تا بزرگ شود؟ پدرجان چه کسی حامی این بانوان بدون پوشش است؟ پدرجان چه کسی فریادرس این بیوهگان اسیر است؟ پدرجان چه کسی بر این چشمهای اشکبار ترحم میکند؟ پدرجان چه کسی این گمشدگان غریب را پناه میدهد؟ پدرجان چه کسی دادرس این موهای پریشان است؟ پدرجان بعد از تو چه کسی مانده است؟ وای بر ناامیدی بعد از تو! ای وای از غربت و تنهایی! پدرجان ای کاش قربانی تو میشدم. پدرجان ای کاش قبل از این کور بودم! پدرجان ای کاش سر بر خاک میگذاشتم و محاسنت را این گونه خضاب به خون نمیدیدم... .
sob سپس آن دختر لبانش را بر لبان شریف امام حسین گذاشت و آنقدر بلندبلند گریست که بیهوش شد. وقتی او را تکان دادند، ناگاه دیدند که روح از بدن مبارکش جدا شده است.
black_small_square️ چون بانوان اهل بیت آنچه بر آن دختر گذشت را به چشم دیدند، صدا به ناله و گریه بلند کرده و دوباره عزایی به پا کردند و همهی اهل دمشق از این واقعه به گریه و عزا درآمدند. در آن روز، هیچ مرد و زنی دیده نشد، مگر اینکه چشمش گریان بود.
pushpin #مقتل ؛ #سوم_محرم
(منابع: سیدبنطاووس، اقبال الاعمال ۵۸۹؛ شیخ صدوق، الامالی ص۱۶۸؛ شیخ عباسقمی، نفسالمهموم ص۴۵۴؛ کامل بهائی ج۲ صفحات ۱۷۸ و ۱۷۹)
black_small_square️ بانوان خاندان نبوت بعد از واقعهی عاشورا، شهادت پدران را از دخترانشان پنهان میکردند و به آنها میگفتند که پدران شما به سفر رفتهاند.
broken_heart اوضاع به همین صورت ادامه داشت، تا اینکه یزید دستور داد بانوان امام حسین را به همراه امام سجاد در مکانی زندانی کنند...
black_small_square️ شبی رقیه دختر امام حسین از خواب بیدار شد و گفت: پدرم حسین کجاست؟ همین الان او را در خواب دیدم که بسیار مضطرب و هراسان بود.
وقتی بانوان حرم سخنان او را شنیدند، گریستند و کودکان نیز از گریه آنها به گریه درآمدند و صدای آه و ناله در آن فضا پیچید.
small_red_triangle_down یزید از خواب بیدار شد و گفت: چه خبر شده؟ اطرافیان تحقیق کردند و حادثهای که پیش آمده بود را برایش بازگو کردند. یزید دستور داد تا سر پدرش برای او ببرند. سر شریف پدر را آوردند و در آغوش دختر گذاشتند. آن دختر گریه و ناله سر داد و از دل فریادی برآورد، بعد از آن بیمار شد و در همان روزگار رحلت نمود.
pensive روایت شده است که سر شریف امام حسین را برای آن دختر آوردند در حالی که در دستمالی مصری پیچیده شده بود. آنگاه آن را مقابلش گذاشتند و پارچه را از روی آن کنار زدند، آن دختر پرسید: این سر از آن کیست؟
به او جواب دادند: این همان سر پدر توست.
black_small_square️ سر را از روی طشت برداشت و به آغوش کشید و میفرمود: پدر جان چه کسی محاسنت را به خون خضاب کرده است؟ پدرجان چه کسی رگهای گردنت را بریده است؟ پدرجان چه کسی مرا در این کودکی یتیم کرد؟ پدرجان چه کسی بعد از تو ماند تا امیدمان به او باشد؟ پدرجان چه کسی سرپرست این دختر یتیمت هست تا بزرگ شود؟ پدرجان چه کسی حامی این بانوان بدون پوشش است؟ پدرجان چه کسی فریادرس این بیوهگان اسیر است؟ پدرجان چه کسی بر این چشمهای اشکبار ترحم میکند؟ پدرجان چه کسی این گمشدگان غریب را پناه میدهد؟ پدرجان چه کسی دادرس این موهای پریشان است؟ پدرجان بعد از تو چه کسی مانده است؟ وای بر ناامیدی بعد از تو! ای وای از غربت و تنهایی! پدرجان ای کاش قربانی تو میشدم. پدرجان ای کاش قبل از این کور بودم! پدرجان ای کاش سر بر خاک میگذاشتم و محاسنت را این گونه خضاب به خون نمیدیدم... .
sob سپس آن دختر لبانش را بر لبان شریف امام حسین گذاشت و آنقدر بلندبلند گریست که بیهوش شد. وقتی او را تکان دادند، ناگاه دیدند که روح از بدن مبارکش جدا شده است.
black_small_square️ چون بانوان اهل بیت آنچه بر آن دختر گذشت را به چشم دیدند، صدا به ناله و گریه بلند کرده و دوباره عزایی به پا کردند و همهی اهل دمشق از این واقعه به گریه و عزا درآمدند. در آن روز، هیچ مرد و زنی دیده نشد، مگر اینکه چشمش گریان بود.
pushpin #مقتل ؛ #سوم_محرم
(منابع: سیدبنطاووس، اقبال الاعمال ۵۸۹؛ شیخ صدوق، الامالی ص۱۶۸؛ شیخ عباسقمی، نفسالمهموم ص۴۵۴؛ کامل بهائی ج۲ صفحات ۱۷۸ و ۱۷۹)
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۹ خرداد
پرنده صدف 🐦
white_check_mark حاج سعید قاسمی:
جمله تمامکننده امامِ جامعه که فرمود: «بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم...»، تکرارِ همان سنتِ همیشگیِ اتمامِ حجت است.
این یعنی نظام از سرِ بنبست یا باور به توافق گام برنداشته، بلکه مسیر را برای وفای به عهدِ مدعیان باز کرده است.
حالا بارِ این مسئولیت و تعهدِ مستقیم، تماماً بر دوشِ رئیسجمهور است.
ما گوشبهفرمانِ رهبریم؛ با چشمانِ باز، دستِ روی ماشه و در انتظارِ تحقق شروط، میدان را دیدهبانی میکنیم.
#اتمام_حجت
جمله تمامکننده امامِ جامعه که فرمود: «بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم...»، تکرارِ همان سنتِ همیشگیِ اتمامِ حجت است.
این یعنی نظام از سرِ بنبست یا باور به توافق گام برنداشته، بلکه مسیر را برای وفای به عهدِ مدعیان باز کرده است.
حالا بارِ این مسئولیت و تعهدِ مستقیم، تماماً بر دوشِ رئیسجمهور است.
ما گوشبهفرمانِ رهبریم؛ با چشمانِ باز، دستِ روی ماشه و در انتظارِ تحقق شروط، میدان را دیدهبانی میکنیم.
#اتمام_حجت
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
پرنده صدف 🐦
تحلیلی بر عبارات بیانیه رهبر رشید انقلاب اسلامی امام خامنهای:
diamonds️مخاطب پیام ملت هستند: ولی نعمتان ارزش مخاطب قرار گرفتن در پیامی چنین باشکوه را دارند
diamonds️وصف پرشور و با وفا برای مردم: یعنی مردم در امتحان وفاداری و حفظ پرشور خیابان پیروز شدند
diamonds️ از خبر تفاهم مطلع شدید یعنی مشورتی با شما نشد با نمایندگان شما هم مشورت نشد، فقط اخر ماجرا خبر اوردند
diamonds️تفاهم نامه بین رئیس جمهوران هست نه با حکومت ایران اسلامی
diamonds️قصد مسئولین دلسوزی است و حسن نظر دارند
diamonds️مسئولین تلاش زیادی کردند و البته این تلاشها در امتداد استیصال ترامپ و انواع اهرم های تلاش او بود. استیصال در میدان ایجاد شد.
diamonds️علی الاصول یعنی اصولی هست که طبق انها نظر امام خامنه ای چیز دیگریست.
diamonds️تعهدی رئیس جمهور دادند، تعهد از طرف اعضای شعام هم هست. تعهد را بابت کاری که احتمال خطا و لغزش زیاد دارد می گیرند.
diamonds️هدف رئیس جمهور و اعضای شعام احقاق حقوق ملت و جبهه مقاومت بوده
diamonds️ رئیس جمهور تصریح به قبول مسئولیت این اقدام کردند. تاکید زیاد روی قبول مسئولیت رئیس جمهور، نه رهبر. تصمیم نظام قلمداد نشود.
diamonds️اجازه را صادر نمودم: رضایت قلبی نیست ولی اجازه هست.
diamonds️رئیس جمهور تصریح کردند که اگر طرف مقابل زیاده خواهی کند زیر بار نخواهند رفت. مصداق زیاده خواهی حتما برای رئیس جمهور روشن شده
diamonds️ما یعنی ملت سرافراز و من: رهبر جزء مردم است هم نظر مردم است. یار پسندید مارا
diamonds️ناظر این تعهد مردم و رهبر هستند. مقام نظارت مردم حق و تکلیف است. در خیابان بمانیم و نظارت کنیم. مجلس که شان نظارتی داشت فعلا که تعطیل است.
diamonds️مذاکرات حضوری در پیش است ولی به معنای پذیرش نظر دشمن نیست. تحمیل ممنوع و دشمن از مقام دشمن پایین تر دیده نمی شود.
diamonds️چشممان به دعای حضرت حجت است تا نصرت ها و فتوحات برسد ان شاء الله. نصرت ها و فتوحات در پیش است به دعای حضرت.
small_red_triangle_down حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد
@HokmranOnline
diamonds️مخاطب پیام ملت هستند: ولی نعمتان ارزش مخاطب قرار گرفتن در پیامی چنین باشکوه را دارند
diamonds️وصف پرشور و با وفا برای مردم: یعنی مردم در امتحان وفاداری و حفظ پرشور خیابان پیروز شدند
diamonds️ از خبر تفاهم مطلع شدید یعنی مشورتی با شما نشد با نمایندگان شما هم مشورت نشد، فقط اخر ماجرا خبر اوردند
diamonds️تفاهم نامه بین رئیس جمهوران هست نه با حکومت ایران اسلامی
diamonds️قصد مسئولین دلسوزی است و حسن نظر دارند
diamonds️مسئولین تلاش زیادی کردند و البته این تلاشها در امتداد استیصال ترامپ و انواع اهرم های تلاش او بود. استیصال در میدان ایجاد شد.
diamonds️علی الاصول یعنی اصولی هست که طبق انها نظر امام خامنه ای چیز دیگریست.
diamonds️تعهدی رئیس جمهور دادند، تعهد از طرف اعضای شعام هم هست. تعهد را بابت کاری که احتمال خطا و لغزش زیاد دارد می گیرند.
diamonds️هدف رئیس جمهور و اعضای شعام احقاق حقوق ملت و جبهه مقاومت بوده
diamonds️ رئیس جمهور تصریح به قبول مسئولیت این اقدام کردند. تاکید زیاد روی قبول مسئولیت رئیس جمهور، نه رهبر. تصمیم نظام قلمداد نشود.
diamonds️اجازه را صادر نمودم: رضایت قلبی نیست ولی اجازه هست.
diamonds️رئیس جمهور تصریح کردند که اگر طرف مقابل زیاده خواهی کند زیر بار نخواهند رفت. مصداق زیاده خواهی حتما برای رئیس جمهور روشن شده
diamonds️ما یعنی ملت سرافراز و من: رهبر جزء مردم است هم نظر مردم است. یار پسندید مارا
diamonds️ناظر این تعهد مردم و رهبر هستند. مقام نظارت مردم حق و تکلیف است. در خیابان بمانیم و نظارت کنیم. مجلس که شان نظارتی داشت فعلا که تعطیل است.
diamonds️مذاکرات حضوری در پیش است ولی به معنای پذیرش نظر دشمن نیست. تحمیل ممنوع و دشمن از مقام دشمن پایین تر دیده نمی شود.
diamonds️چشممان به دعای حضرت حجت است تا نصرت ها و فتوحات برسد ان شاء الله. نصرت ها و فتوحات در پیش است به دعای حضرت.
small_red_triangle_down حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد
@HokmranOnline
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA276دنبال کننده
cherry_blossomبســـــــم الله الرحمن الرحیــــــمcherry_blossom
starمشاوره،
star آموزش،
star خرید و فروش
star ملزومات قفس و پرنده
grinکاری داشتی پیام بده wink
@mohsenbk70
مشاهده کانال پیامرسانstarمشاوره،
star آموزش،
star خرید و فروش
star ملزومات قفس و پرنده
grinکاری داشتی پیام بده wink
@mohsenbk70