«رها نوشت»
«رها نوشت»
197دنبال کننده
بــ نام خـدا🤍
هیچ تغییری نکردم شعر می خوانم هنوز
من همان جنگنده ی پیروزِ مِیدانم هنوز
.
@rahaww84🪴
مشاهده کانال پیام‌رسان
دانلود روبیکا
۲۹ فروردین
«رها نوشت»
«رها نوشت»
چه‌قدر وحشتناک است، زمان چه به سرعت می‌گذرد!

صدسال تنهایی
گابریل گارسیا مارکز
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۹ فروردین
«رها نوشت»
«رها نوشت»
آبی تر از آنم که بی رنگ بمیرم..
از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم!
من آمده بودم که تا مرز رسیدن؛
همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم:)
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم،
شاید خدا خواست که دلتنگ بمیرم...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
زنانی كه نگاهشان شبيه شعر است را؛
بايد مردانی كه،
سر از شعر در می آورند،
دوست بدارند...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
من
اهلِ دلُ
چایِ هِلُ
لعلِ نِگارَم...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
ترسم
چو بازآیی؛
از دست
رفته باشم.🧡`
- سعدی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
‏- كيف بَنَيت نفسك
‏+ جرحاً على جرح !
‏- چگونه خودت را ساختی ؟
‏+ زخم به زخم !
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۰ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست ،
میرسم با تو به خانه از خیابانی که نیست ،
مینشینی رو به رویم خستگی در میکنی
چای میریزم برایت توی فنجانی که نیست !
باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میخندم که خیلی ، گرچه میدانی که نیست !
‹ شعر › میخوانم برایت واژه ها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم توی گلدانی که نیست !
چشم میدوزم به چشمت ، میشود آیا کمی
دست‌هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۱ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
تو زیباترین حزن من بودی، عزیزترین زخمم بودی و دلخواه‌ترین رنجم
و این که با افعال گذشته از تو یاد می‌کنم غم‌انگیزترین شکل انقراض است که برگزیده‌ام...
- حمید سلیمی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۲ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
روز " کتاباتونو در بیارین درس خیلی عقبه"مبارکjoyheart
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۳ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
ای رها گردیدگان
آن سویِ هستی قصّه چیست؟
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۳ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
در گذشته خوابیدن خیلی راحت بود، به محضِ خاموش شدن نور، خواب ظاهر می‌شد. اما اکنون، هر وقت چراغ‌ها را برای خواب خاموش کردم، غم؛ شمع‌هایش را روشن کرد . . .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۴ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
افسرده ایم و خسته دل
از هرچه هست و نیست
باید به بوی زلف تو خود را دوا کنیم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
سرانجام به ادبیات رو آوردم
که پیوسته پناهگاه کسانی‌ست که نمی‌دانند سر پرشور خود را کجا بر زمین بگذارند.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
خبرت هست که
بی روی تو آرامم نیست

طاقت بار فراق
این همه ایامم نیست

#سعدی_شیرازی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
صدای خنده های تو
افتادن تکه های یخ است
در لیوان بهار نارنج
بخند!
می خواهم گلویی تازه کنم!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۸ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
فردا
باز هم به تو فکر
خواهم کرد
مثل دریا
به ادامه خویش

#سیدعلی_صالحی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۸ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
همه‌چیز را پذیرفته‌ام عزیزِ من
اما برای بعضی نشدن‌ها ،
تا ابد غمگین میمانم .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۸ اردیبهشت
«رها نوشت»
«رها نوشت»
جاده،آهنگ مورد علاقه،سکوت سکوت سکوت»»»
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ خرداد
«رها نوشت»
«رها نوشت»
شهید مرتضی آوینی می گفت:
اگر قبرستان جاییست که مردگان را در آن قرار می دهند ما قبرستان نشینان عادات و روزمرگی را آیا به معنای زندگی راهیست؟ اگر مقصد پرواز است لانه ویران بهتر. پرستویی که مقصد را در اوج می یابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد.
🖤⃟؎•°vertical_traffic_light
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
«رها نوشت»
«رها نوشت»
197دنبال کننده
بــ نام خـدا🤍
هیچ تغییری نکردم شعر می خوانم هنوز
من همان جنگنده ی پیروزِ مِیدانم هنوز
.
@rahaww84🪴
مشاهده کانال پیام‌رسان