۲۹ فروردین
«رها نوشت»
چهقدر وحشتناک است، زمان چه به سرعت میگذرد!
صدسال تنهایی
گابریل گارسیا مارکز
صدسال تنهایی
گابریل گارسیا مارکز
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۹ فروردین
«رها نوشت»
آبی تر از آنم که بی رنگ بمیرم..
از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم!
من آمده بودم که تا مرز رسیدن؛
همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم:)
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم،
شاید خدا خواست که دلتنگ بمیرم...
از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم!
من آمده بودم که تا مرز رسیدن؛
همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم:)
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم،
شاید خدا خواست که دلتنگ بمیرم...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ اردیبهشت
«رها نوشت»
زنانی كه نگاهشان شبيه شعر است را؛
بايد مردانی كه،
سر از شعر در می آورند،
دوست بدارند...
بايد مردانی كه،
سر از شعر در می آورند،
دوست بدارند...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ اردیبهشت
۴ اردیبهشت
«رها نوشت»
ترسم
چو بازآیی؛
از دست
رفته باشم.🧡`
- سعدی
چو بازآیی؛
از دست
رفته باشم.🧡`
- سعدی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ اردیبهشت
«رها نوشت»
- كيف بَنَيت نفسك
+ جرحاً على جرح !
- چگونه خودت را ساختی ؟
+ زخم به زخم !
+ جرحاً على جرح !
- چگونه خودت را ساختی ؟
+ زخم به زخم !
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۰ اردیبهشت
«رها نوشت»
در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست ،
میرسم با تو به خانه از خیابانی که نیست ،
مینشینی رو به رویم خستگی در میکنی
چای میریزم برایت توی فنجانی که نیست !
باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میخندم که خیلی ، گرچه میدانی که نیست !
‹ شعر › میخوانم برایت واژه ها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم توی گلدانی که نیست !
چشم میدوزم به چشمت ، میشود آیا کمی
دستهایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
میرسم با تو به خانه از خیابانی که نیست ،
مینشینی رو به رویم خستگی در میکنی
چای میریزم برایت توی فنجانی که نیست !
باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میخندم که خیلی ، گرچه میدانی که نیست !
‹ شعر › میخوانم برایت واژه ها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم توی گلدانی که نیست !
چشم میدوزم به چشمت ، میشود آیا کمی
دستهایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۱ اردیبهشت
«رها نوشت»
تو زیباترین حزن من بودی، عزیزترین زخمم بودی و دلخواهترین رنجم
و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم غمانگیزترین شکل انقراض است که برگزیدهام...
- حمید سلیمی
و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم غمانگیزترین شکل انقراض است که برگزیدهام...
- حمید سلیمی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۲ اردیبهشت
«رها نوشت»
روز " کتاباتونو در بیارین درس خیلی عقبه"مبارکjoyheart️
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۳ اردیبهشت
۱۳ اردیبهشت
«رها نوشت»
در گذشته خوابیدن خیلی راحت بود، به محضِ خاموش شدن نور، خواب ظاهر میشد. اما اکنون، هر وقت چراغها را برای خواب خاموش کردم، غم؛ شمعهایش را روشن کرد . . .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۴ اردیبهشت
«رها نوشت»
افسرده ایم و خسته دل
از هرچه هست و نیست
باید به بوی زلف تو خود را دوا کنیم
از هرچه هست و نیست
باید به بوی زلف تو خود را دوا کنیم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۵ اردیبهشت
«رها نوشت»
سرانجام به ادبیات رو آوردم
که پیوسته پناهگاه کسانیست که نمیدانند سر پرشور خود را کجا بر زمین بگذارند.
که پیوسته پناهگاه کسانیست که نمیدانند سر پرشور خود را کجا بر زمین بگذارند.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۵ اردیبهشت
۱۵ اردیبهشت
«رها نوشت»
صدای خنده های تو
افتادن تکه های یخ است
در لیوان بهار نارنج
بخند!
می خواهم گلویی تازه کنم!
افتادن تکه های یخ است
در لیوان بهار نارنج
بخند!
می خواهم گلویی تازه کنم!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اردیبهشت
۱۸ اردیبهشت
«رها نوشت»
همهچیز را پذیرفتهام عزیزِ من
اما برای بعضی نشدنها ،
تا ابد غمگین میمانم .
اما برای بعضی نشدنها ،
تا ابد غمگین میمانم .
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اردیبهشت
۴ خرداد
«رها نوشت»
شهید مرتضی آوینی می گفت:
اگر قبرستان جاییست که مردگان را در آن قرار می دهند ما قبرستان نشینان عادات و روزمرگی را آیا به معنای زندگی راهیست؟ اگر مقصد پرواز است لانه ویران بهتر. پرستویی که مقصد را در اوج می یابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد.
🖤⃟؎•°vertical_traffic_light↓
اگر قبرستان جاییست که مردگان را در آن قرار می دهند ما قبرستان نشینان عادات و روزمرگی را آیا به معنای زندگی راهیست؟ اگر مقصد پرواز است لانه ویران بهتر. پرستویی که مقصد را در اوج می یابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد.
🖤⃟؎•°vertical_traffic_light↓
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA197دنبال کننده