پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
771دنبال کننده
پاتوقی برای یاد کردن از مردی که هنوز کنارمونه…عکس‌ها، خاطره‌ها، حرف‌های قشنگ و لحظه‌های ابراهیمseedling
«رفاقت، مرام، مردونگی» همین‌جا زنده‌ست
با ما باش…
تا این پاتوق همیشه روشن بمونه sparkles
هم‌دل‌‌ پاتوق…🤍point_down🏻
https://abzarek.ir/service-p/msg/4285633
«کپی حلاله رفیق…🤍»
مشاهده کانال پیام‌رسان
دانلود روبیکا
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
گاهۍ‌هم ؛
سجده‌‌شکرکن‌و‌بگو‌
خدایا‌شکرت‌بابت‌اینکہ‌میتونم‌بگم:
یاحسینhearts️ ‌
وسجده شکر کن وبگو خدایا شکرت که زیر بیرق حضرت ابوالفضل علیه السلام هستمhearts




#‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اَلَّلهُم‌ّعجِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج️
شادی روحـشان صـلوات

سـلام اول صـبحم،سلام بر ابراهـیم
سلام داداش ابرامم خیلی تسلیت عرض میکنم ،
ای شبیه ترین به عباسِ حسین
تمنای دعای خیر دورتون بگردم من


«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahi
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
ان‌شاءالله تاسوعا پیش عباسم

tulipشهید مصطفی صدر زاده
تاریخ تولد: ۱۹ / ۶ / ۱۳۶۵
تاریخ شهادت: ۱ / ۸ / ۱۳۹۴
محل تولد: خوزستان،شوشتر
محل شهادت: سوریه

*tulipمادرشهید← تاسوعا بود مصطفی سه ساله بود که گفتند موتور زد به مصطفی،zap️گفتم یا حضرت عباس مصطفای من رو نگه دار او را سربازت میکنم،مصطفی در کودکی نذر حضرت ابوالفضل شد. هر سال تاسوعا برا سلامتی مصطفی شیر پخش میکردیمseedlingسالها بعد با نام جهادی سید ابراهیم رفت و مدافع حرم شد،ابتدا اجازه‌ی اعزام به او ندادند کمتر از ۲ ماه لحجه افغانستانی یاد گرفت و به مسئول اعزام گفت که یک افغانستانی است! او را اعزام کردند و بعدها فرمانده گردان عمار شد.seedlingپدرشهید← مصطفی در سوریه ۸ بار مجروح شد🥀شب قبل از شهادتش به یکی از مسئولین آنجا می‌گوید: این وصیت‌ را ضبط کنzap️آن بنده خدا اولش فکر می‌کند مصطفی شوخی می‌کند، برای همین چند لحظه ای ضبط میکندseedlingمصطفی می‌گوید: فردا روز تاسوعا است و در رحمت خدا باز است حال می‌دهد که فردا شهید بشی🕊️بعد مصطفی می‌گوید: حرف هایم را بشنو اگر می‌خواهی ضبط نکن فقط این را بدان من تا قبل از ظهر تاسوعا بین شما نفس می‌کشم و اگر شهید نشدم شما می‌توانی من را تیرباران کنیzap️و اینکه من با یک گلوله شهید می‌شوم و تاسوعا میروم پیش حضرت ابوالفضل(ع)..»crescent_moonقبل از شهادتش میزنه روی سینش و میگه ان‌شاءالله تاسوعا پیش عباسم.🕊️نمی‌دانم خواب دیده بود یا به او الهام شده بود اما او طبق حرفش قبل از ظهر تاسوعا دقیقا همان زمانی که در کودکی نذر حضرت عباس شد با اصابت تنها یک گلولهboomبه شهادت رسید و حضرت عباس(علیه السلام) خریدارش شد*🕊️🕋

#شهید_مصطفی_صدرزاده
#شادی_روح_پاکش_صلوات🖤tulip

«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
#بفرمایید_روضه sob

مگه قول ندادی، میری آب میاری
مگه قول ندادی، تنهام نذاری


«پاتوقِ ابراهیم»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
🕊️ قرار چهل‌روزه‌ی ما تا اربعین…

همراهانِ صبور و مهربان،پاتوقِ ابراهیم، ممنون که در نظرسنجی شرکت کردید.طبق نظرسنجی تصمیم گرفتیم «چله‌ی زیارت عاشورا» را برای اینکه همه با هم و یک‌صدا باشیم، همین‌جا در کانال برگزار کنیم.

فردا که روزِ خون و قیام، روزِ عاشوراست، آغازِ این مسیرِ عاشقانه است.

ما اینجا هر روز:

🕯️ همراه با هم زیارت عاشورا می‌خوانیم.

🕯️ هر روز دو شهید را به زندگی‌مان دعوت می‌کنیم و با آن‌ها رفیق می‌شویم و ثوابِ هر روزمان را نثارِ روح مطهرشان می‌کنیم.

بیایید این چهل روز را متفاوت زندگی کنیم. وعده‌ی ما: از فردا، ظهر عاشورا همین‌جا در کانال

یا حسین (ع) 🏴

«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
«یه قرارِ دو نفره با خدا🤍»

یه وقتایی آدم به آرامش عجیب بعضیا فکر می‌کنه... 
انگار دنیا هم که سخت می‌گیره، یه نور از درون دارن. 
می‌دونی؟ خیلی‌ها می‌گن اون نور، از «نماز شب» میاد.

نماز شب یعنی چند دقیقه حرف زدن با خدا، 
اونم وقتی همه خوابن و آسمون خلوت‌تره… 
اما اثرش؟ باور کن از دنیا تا آخرت کشیده میشه!

sparkles چندتا از نشونه‌هاش رو از حرف ائمه و تجربه اهل دل جمع کردیم: 
– گناهان روز رو می‌سوزونه، دل رو سبک می‌کنه 
– صورت آدم رو زیباتر و نورانی‌تر می‌کنه 
– باعث آرامش، سلامتی و باز شدن روزی میشه 
– خدا به نماز شب‌خون‌ها افتخار می‌کنه 
– و تو قیامت بهشون نور، سایه و جایگاه مخصوص میده 

می‌گن حتی از نظر علمی هم تاثیر داره! 
وقتی قبل از اذان صبح بیدار می‌شی، بدن ملاتونین بیشتری ترشح می‌کنه، 
همون هورمونیه که باعث آرامش، سلامت قلب، و چهره‌ی شاداب‌تر میشه herb 

«در روایات آمده که»
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «آن‌قدر جبرئیل درباره نماز شب به من تأکید کرد که گمان کردم نیکانِ امت من شب را نخواهند خوابید.» 
همچنین ایشان فرمودند: «بهترینِ شما کسی است که نیکو سخن بگوید، طعام دهد و هنگامی که مردم خوابند نماز شب بخواند.» 

امام صادق(ع) فرمودند: «نماز شب روی انسان را زیبا و نورانی می‌کند.» 
و امام سجاد(ع) گفته‌اند: «شب‌زنده‌داران خوش‌سیماترند، چون خدا جامه‌ای از نورش بر تنشان می‌پوشاند.»

نماز شب فقط عبادت نیست، یه «رفع‌کننده غم، درمان دل، و یه قرار عاشقانه با خداست»

می‌خوای امتحانش کنی؟ 
حتی فقط دو رکعت قبل از اذان صبح… 
آروم، بی‌تشریفات، با دلی که حرف داره برای خدا.

همین دو رکعت می‌تونه حال روزت رو عوض کنه 🤍crescent_moon

«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۳ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
«نماز شب؛ یه قرار دو نفره با خدا🤍(آموزش کامل)»

رفیق، نماز شب ۱۱ رکعته و سه بخش داره که به این طریقه:

«بخش اول: هشت رکعت نماز شب»
1. نیت: دو رکعت نماز شب می‌خوانم قُربة اِلی الله 
2. رکعت اول: سوره حمد 1 مرتبه، سوره توحید 1 مرتبه؛ سپس به رکوع و سجود می‌رویم. 
3. رکعت دوم: مانند رکعت اول یک مرتبه حمد و توحید را می‌خوانیم، سپس قنوت گرفته و دعای قنوت را می‌گوییم و بعد از آن به رکوع و سجده می‌رویم و تشهد و سلام می‌گوییم. 
این نماز را چهار بار تکرار می‌کنیم تا هشت رکعت نماز شب شود.

«بخش دوم: نماز شفع»
نماز شفع در آخر نماز شب و پس از چهار نماز دو رکعتی این‌گونه خوانده می‌شود: 
نیت: دو رکعت نماز شَفْعْ می‌خوانم قُربة اِلی الله 
رکعت اول: سوره حمد و ناس را یک مرتبه می‌خوانیم و به رکوع و سجود می‌رویم. 
رکعت دوم: سوره حمد و سوره فلق را یک مرتبه می‌خوانیم، قنوت می‌گیریم و سپس رکوع و سجود و تشهد و سلام. 
قنوت: سه مرتبه سبحان الله یا دعای 
«اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَنَا وَ ارْحَمْنَا وَ عَافِنَا وَ اعْفُ عَنَّا…» 
یا 
«رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ…»

«بخش سوم: نماز وتر»
پس از نماز شفع، یک رکعت نماز وَتر خوانده می‌شود: 
نیت: یک رکعت نماز وتر می‌خوانم قُربة اِلی الله 
رکعت اول: حمد یک بار، توحید سه بار، فلق و ناس هرکدام یک بار 
قنوت: 
چهل بار «اَللّهُمَّ اِغْفِر لِلْمومِنینَ وَالمومِنات…» 
هفتاد بار «اَسْتَغْفِرُالله…» 
پیامبر(ص) بعد از وتر می‌فرمود: «هذا مقام العائذ بک من النار». 
سپس ۳۰۰ بار «العفو» و یک بار «رب اغفرلی و ارحمنی…» 
بعد رکوع و سجود و تشهد و سلام 
و در پایان تسبیحات حضرت زهرا (س)

«اگر اولین بار است🤍»

رفیق، اگر کسی تازه می‌خواهد نماز شب را شروع کند و ۱۱ رکعت برایش سخت است، هیچ اشکالی ندارد که «فقط نماز وَتر را بخواند»
همان «یک رکعت» به‌تنهایی پاداش بسیار بزرگی دارد و بزرگان دین فرموده‌اند: 
«وترِ تنها، نصفِ نماز شب است.»

خیلی‌ها همین یک رکعت را ماه‌ها یا سال‌ها می‌خوانند و آرام‌آرام دلشان آماده می‌شود که بقیه‌ی نماز شب را هم اضافه کنند. 
مهم این است که این درِ قشنگِ ارتباط با خدا باز بماند…حتی با یک رکعت…seedling

«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
ﺑِﺴْﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣﻴﻢِ

اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ
الْحَيُّ الْقَيُّومُ ۚ
لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ
لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۗ
مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ
يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ
وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ
ۚ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ ۖ
وَلَا يَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ
وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ 


بسم الله توکلت علی الله لا حول ولا قوه الا بالله
یاالله یارحمان یارحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک
حسبنا الله و نعم الوکیل
لااله الا الله
الحمدلله رب العالمین
اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای الی ظهور الحجه
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اللهم عجل لولیک الفرج بحق باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباسم علیه السلام
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
ﺑِﺴْﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣﻴﻢِ


(ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة) امام حسین علیه‌السّلام با تقدیم تمام هستی خود و قربانی بهترین عزیزانش در راه دوست، چراغ پرفروغ هدایت و کشتی نجات بشریت شد، و خداوند به او عظمتی بخشید که به کسی اعطاء نکرد، تا آنجا که تربت پاکش را شفای دلها و بیماری‌ها قرار داد.




سلام خوبان خدا توجهات و توسلات و عزاداری هاتون قبول درگاه حق باشه ان شاءالله
تمنای دعای خیر
لحظه لحظه هاتون امام زمانی ان شاءالله 🕊🕊


«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
🎙 استاد میرباقری | روضۀ شب عاشورا

امشب شهادت‌نامه عشاق امضا می‌شود/ فردا ز خون عاشقان این دشت دریا می‌شود

امشب کنار یکدگر بنشسته آل مصطفی/ فردا پریشان جمعشان چون قلب زهرا می‌شود

امشب صدای خواندن قرآن به گوش آید ولی/ فردا صدای الامان زین دشت برپا می‌شود

امشب کنار مادرش لب‌تشنه اصغر خفته است/ فردا خدایا بسترش آغوش صحرا می‌شود

امشب که جمع کودکان در خواب ناز آسوده‌اند/ فردا به زیر خارها گمگشته پیدا می‌شود

امشب رقیه حلقه‌ زرین اگر دارد به گوش/ فردا دریغ این گوشوار از گوش او وا می‌شود

امشب به خیل تشنگان عباس باشد پاسبان/ فردا کنار علقمه بی دست سقا می‌شود

امشب بُوَد جای علی آغوش گرم مادرش/ فردا چو گل‌ها پیکرش پامال اعدا می‌شود

امشب گرفته در میان، اصحاب، ثارالله را/ فردا عزیز فاطمه بی یار و تنها می‌شود

امشب به دست شاه دین باشد سلیمانی نگین/ فردا به دست ساربان این حلقه یغما می‌شود

امشب سر سرّ خدا بر دامن زینب بُوَد/ فردا انیس خولی و دیر نصارا می‌شود

ترسم زمین و آسمان زیر و زبر گردد "حسان"/ فردا اسارت‌نامه‌ زینب چو اجرا می‌شود


یا حسین مظلوم broken_heart


«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahim
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
hearts#عــند_ربـهم_یــرزقون


وقتی درونت پاک باشد، خدا چهره‌ات را گیرا میکند
این گیرایی از زیبایی و جوانی نیست، این گیرایی از نورِ ایمانی است که در ظاهر نمایان میشود!

roseشهید ابراهیم هادیrose



#‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اَلَّلهُم‌ّعجِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج️
شادی روحـشان صـلوات

سـلام اول صـبحم،سلام بر ابراهـیم
سلام داداش ابرامم خیلی تسلیت عرض میکنم ،
ای شبیه ترین به عباسِ حسین
تمنای دعای خیر دورتون بگردم من


«پاتوقِ ابراهیم🤍»

http://rubika.ir/patogh_ebrahi
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۴ تیر
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
فریادی که از حلقوم بریده برمی‌آید، جاودانه می‌ماند.broken_heartsob

#آقاسید‌مرتضی‌آوینی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
پاتوقِ ابراهیم
پاتوقِ ابراهیم
771دنبال کننده
پاتوقی برای یاد کردن از مردی که هنوز کنارمونه…عکس‌ها، خاطره‌ها، حرف‌های قشنگ و لحظه‌های ابراهیمseedling
«رفاقت، مرام، مردونگی» همین‌جا زنده‌ست
با ما باش…
تا این پاتوق همیشه روشن بمونه sparkles
هم‌دل‌‌ پاتوق…🤍point_down🏻
https://abzarek.ir/service-p/msg/4285633
«کپی حلاله رفیق…🤍»
مشاهده کانال پیام‌رسان