۲ بهمن
۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
نه من مجبورت نمیکنم که باهام صحبت کنی، فقط دارم بهت میگم که دلم برات تنگ میشه، فقط میخوام بهت بگم که حرف زدن با تو رو دوست دارم، و اگه این حسم بهت متقابل نیست عیبی نداره. بههرحال قرار نیست دو نفر احساسات مشابهی به هم داشته باشن. در هر صورت هرموقع نیاز به حرف زدن داشتی، من اینجام برای تو...
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
من کنارتم تا بتونی درداتو باهام تقسیم کنی و خوشحالت کنم,
چه دور چه نزدیک میدونی که حواسم همیشه بهت هست. پس از چیزی نترس و هیچوقت فکر نکن که کسی دوست نداره چون من به اندازه تمام ادما دوست دارم.
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
چه دور چه نزدیک میدونی که حواسم همیشه بهت هست. پس از چیزی نترس و هیچوقت فکر نکن که کسی دوست نداره چون من به اندازه تمام ادما دوست دارم.
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
اونا تورو میشناسن؛ ولی من بلدمت.
اونا لبخند به لبات میارن؛ ولی من میخندونمت.
اونا اذیتت میکنن؛ ولی من مرهم میشم رو زخمات.
اونا بهت بدی میکنن؛ ولی من بغلت میکنم.
اونا اسمتو میدونن؛ ولی من بوی تنتو میشناسم
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
اونا لبخند به لبات میارن؛ ولی من میخندونمت.
اونا اذیتت میکنن؛ ولی من مرهم میشم رو زخمات.
اونا بهت بدی میکنن؛ ولی من بغلت میکنم.
اونا اسمتو میدونن؛ ولی من بوی تنتو میشناسم
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
کنار من خودت باش؛
اگه ناراحتی، الکی نخند.
اگه خوشحالی ، از دیدن خنده هات محرومم نکن.
اگه بی حوصله ای، خودتو خوب نشون نده.
اگه خسته ای، سرتو بزار رو شونم تا وقتی خستگیت در بره.
اگه میخوای گریه کنی، بغل من برات بازه.
کنار من خودت باش، من ازت انتظار ندارم همیشه بهترین ورژن خودت باشی ، بضی روزا هیجوره حال آدم سر جاش نمیاد و فقط باید بگذره، تو همون روزا رو من حساب کن...
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
اگه ناراحتی، الکی نخند.
اگه خوشحالی ، از دیدن خنده هات محرومم نکن.
اگه بی حوصله ای، خودتو خوب نشون نده.
اگه خسته ای، سرتو بزار رو شونم تا وقتی خستگیت در بره.
اگه میخوای گریه کنی، بغل من برات بازه.
کنار من خودت باش، من ازت انتظار ندارم همیشه بهترین ورژن خودت باشی ، بضی روزا هیجوره حال آدم سر جاش نمیاد و فقط باید بگذره، تو همون روزا رو من حساب کن...
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
تو رو جوری دوستت دارم که اگه یه روز بخوام از آدما فاصله بگیرم یا ازشون دوری کنم با خودم میبرمت.
جوری دوستت دارم که هیچوقت از بغل کردنات، نوازشات، حرفات و هرچیزی که مربوط به تو باشه خسته نمیشم.
جوری دوستت دارم که وقتی ناراحتی داغونم و وقتی خوشحالی خوشحالم. همه ی اینا رو یادت بمونه چون تا آخرین لحظه ی عمرم تو رو دوستت دارم عزیز قلب منheart️
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
جوری دوستت دارم که هیچوقت از بغل کردنات، نوازشات، حرفات و هرچیزی که مربوط به تو باشه خسته نمیشم.
جوری دوستت دارم که وقتی ناراحتی داغونم و وقتی خوشحالی خوشحالم. همه ی اینا رو یادت بمونه چون تا آخرین لحظه ی عمرم تو رو دوستت دارم عزیز قلب منheart️
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
- اون حق داره تویِ خیابون از خنده ریسه بره و تو
حق نداری بهش بگی جِلف و سبُک مغز !
اون حق داره لباسی ك باهاش راحته رو بپوشه و تو
حق نداری سلیقهت رو بهش تحمیل کنی . .
اون حق داره هر جا لازم بود از حقوقش دفاع کنه
و تو حق نداری بهش بگی سلیطه ! اون حق داره آدمِ
زندگیش رو خودش انتخاب کنه و تو حق نداری ،
براش تعیین تکلیف کنی ! اون حق داره بره سرِ کار و تو
حق نداری تویِ محل کار فکر کنی آدمته و . .
میتونی هر طور دلت خواست باهاش رفتار کنی
اون حق داره هر ساعتی از شبانهروز ك . .
دلش خواست تویِ خیابون رفت و آمد کنه و تو حق
نداری راجعبش حرفِ مُفت بزنی ! ببین جنسیت
فقط تویِ خریدِ سیسمونی مهمه ، بعدش دیگه همه
آدمیم و حقِ زندگی کردن داریم : )!🤍'🫁
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
حق نداری بهش بگی جِلف و سبُک مغز !
اون حق داره لباسی ك باهاش راحته رو بپوشه و تو
حق نداری سلیقهت رو بهش تحمیل کنی . .
اون حق داره هر جا لازم بود از حقوقش دفاع کنه
و تو حق نداری بهش بگی سلیطه ! اون حق داره آدمِ
زندگیش رو خودش انتخاب کنه و تو حق نداری ،
براش تعیین تکلیف کنی ! اون حق داره بره سرِ کار و تو
حق نداری تویِ محل کار فکر کنی آدمته و . .
میتونی هر طور دلت خواست باهاش رفتار کنی
اون حق داره هر ساعتی از شبانهروز ك . .
دلش خواست تویِ خیابون رفت و آمد کنه و تو حق
نداری راجعبش حرفِ مُفت بزنی ! ببین جنسیت
فقط تویِ خریدِ سیسمونی مهمه ، بعدش دیگه همه
آدمیم و حقِ زندگی کردن داریم : )!🤍'🫁
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
رُز سفیدم🤍🦋
کوردا یه قربون صدقهای دارن که میگه:
"گەر قەڵبت ژان بگرێ قەڵبم نمە ناو سینەت کُل کَسم"
یعنی:
اگر قلبت درد بگیره، من قلبمو میذارم میون سینهت همه کسم.
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
"گەر قەڵبت ژان بگرێ قەڵبم نمە ناو سینەت کُل کَسم"
یعنی:
اگر قلبت درد بگیره، من قلبمو میذارم میون سینهت همه کسم.
----------------🤍🦋----------------
@my_rose_A_N
----------------🤍🦋----------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ بهمن
۲ بهمن
۲ بهمن
۲ بهمن
۳ بهمن
۳ بهمن
۳ بهمن
۳ بهمن
۴ بهمن
۴ بهمن
۱۵ اسفند
۲۸ اسفند
23دنبال کننده
من زخم تورا به هیچ مرهم ندهم.
کاش هَمِه چی قَد خَنده های تو خوشگل بود تو زیبایی؛شبیه پرتوِ نورانیِ فانوس در اندوه تاریکی...🤍
مشاهده کانال پیامرسانکاش هَمِه چی قَد خَنده های تو خوشگل بود تو زیبایی؛شبیه پرتوِ نورانیِ فانوس در اندوه تاریکی...🤍