رفیق بودند ؛ هم هیئتی .. از همان ها که در کتاب های قصه میخوانیم .. از همان ها که "سرش بره قولش نمیره" باهم سینه میزدند و ذکر حسین ع میگفتند .. باهم" امیرمحمد احمدی و محمد مهدی حسینخانی ، دو دانش آموزش اهلِ کرمان ، وقتی تب و تاب این روز هارا دیدند ، طاقتِ تماشا از کف دادند ؛ و به دلِ مناطق آسیب دیده در تهران زدند ، که اجری از روی اجر بردارند و کمکی باشند برای مردم دل خسته ؛ که در قم ، منزلی مسکونی مورد اصابت حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی آمریکایی قرار گرفتند "باهم" به شهادت رسیدند ؛ آری ، دنیا زِ هم جدا نکند ، رفیق هایِ در اغوشِ هم گریسته را ..