۲۴ خرداد
_دلنوشت_
گاهی شنیدن یه کلمه... باعث میشه تموم بشی! یه حرفایی مثل سیلی میخوره به صورتت به قلبت... بدجور دردت میگیره حرفایی که بعد از اون فقط اشک میشن تو چشات! همون حرفایی که با خودت فکر میکردی قرار نیست هیچوقت بشنوی! حس میکنی نمیتونی هضمشون کنی... حتی نمیتونی فراموششون کنی! یه حرفایی همیشه مثل آتیش تو یه گوشه از ذهن و قلبت روشن میمونه میسوزونتت و خاموشم نمیشه:) ️
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۴ خرداد
_دلنوشت_
با دویدن برای رسیدن به کسی ،
نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت !
با کسی بمان ،
که نصف راه را به سمتت دویده باشد ...
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت !
با کسی بمان ،
که نصف راه را به سمتت دویده باشد ...
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۴ خرداد
۲۴ خرداد
_دلنوشت_
محبت معامله نیست ...🤞
محبت زبان دل آدم هاست
نه توقعی داره نه منت می ذاره
وقتی از دل بیاد
حال آدمو خوب میکنهroserose
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
محبت زبان دل آدم هاست
نه توقعی داره نه منت می ذاره
وقتی از دل بیاد
حال آدمو خوب میکنهroserose
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۵ خرداد
۲۶ خرداد
_دلنوشت_
.
منم یروز خیلی #اهمیت میدادم الان دیگ حسش نی
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
منم یروز خیلی #اهمیت میدادم الان دیگ حسش نی
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۶ خرداد
_دلنوشت_
ﻣﻦ ﮔﺬﺷــــﺖ ﺭﻭ ﺧﻮب ﺑﻠﺪﻡ ...
ﮔﺬﺷﺖ ﺍﺯ ﺑــــﺪﯼ ﻫﺎ ...
ﺗﻬﻤــــﺖ ﻫﺎ ...
ﺍﺷﺘﺒﺎﻫــــﺎﺕ ...
ﮔﺬﺷﺖ ﺍﺯ ﺍﺧــــﻢ ﻫﺎ
ﺩﺍﺩﻫــــﺎ ......
ﺯﯾــــﺮ ﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘــــﻦ ﻫﺎ ......
ﮔﺬﺷﺖ ﺍﺯ ﺧﯿــــﺎﻧﺖ ..... ﺧﯿﺎﻧﺖ ...... ﺧﯿﺎﻧﺖ.....
ﺍﻣــــــــﺎ ...!!!!
ﺍﯾﻦ ﻇــﺎﻫــــﺮ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ.
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﮔﺬﺷﺘﻢ ﺣﺘــــﯽ ﺍﺯ ﺧﯿــــﺎﻧــــﺖ ...
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺯ ﺗﻮ هم ﮔﺬﺷﺘﻢ ...
ﺳﺎﮐــــﺖ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ...!!!!!
ﻣﻦ ﻭﻓــــﺎﺩﺍﺭﻡ ﻫمانطﻮﺭ ﮐﻪ
محكم ميمانم
محكم ﻫﻢ ميرﻭﻡ
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
ﮔﺬﺷﺖ ﺍﺯ ﺑــــﺪﯼ ﻫﺎ ...
ﺗﻬﻤــــﺖ ﻫﺎ ...
ﺍﺷﺘﺒﺎﻫــــﺎﺕ ...
ﮔﺬﺷﺖ ﺍﺯ ﺍﺧــــﻢ ﻫﺎ
ﺩﺍﺩﻫــــﺎ ......
ﺯﯾــــﺮ ﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘــــﻦ ﻫﺎ ......
ﮔﺬﺷﺖ ﺍﺯ ﺧﯿــــﺎﻧﺖ ..... ﺧﯿﺎﻧﺖ ...... ﺧﯿﺎﻧﺖ.....
ﺍﻣــــــــﺎ ...!!!!
ﺍﯾﻦ ﻇــﺎﻫــــﺮ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ.
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﮔﺬﺷﺘﻢ ﺣﺘــــﯽ ﺍﺯ ﺧﯿــــﺎﻧــــﺖ ...
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺯ ﺗﻮ هم ﮔﺬﺷﺘﻢ ...
ﺳﺎﮐــــﺖ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ...!!!!!
ﻣﻦ ﻭﻓــــﺎﺩﺍﺭﻡ ﻫمانطﻮﺭ ﮐﻪ
محكم ميمانم
محكم ﻫﻢ ميرﻭﻡ
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۷ خرداد
۲۷ خرداد
۲۷ خرداد
۲۷ خرداد
۲۷ خرداد
_دلنوشت_
آدما هيچ وقت اولين اتفاقاى زندگيشون رو يادشون نميره . . .
قبول دارى!؟
هيچ كس عشق اولش رو يادش نميره!"
اولين معلمش.!-
اولين بارى كه دست يك نفر رو عاشقانه گرفت:)!
اولينبوسه!-
اولينرفيق!
اولينقرار!
اولينجدايى!
اولين . . . اولين . . . اولين
اين اولينااا تا آخرين روز زندگي باهاتن.!
حواست باشه كه چيو، ميخواى واسه خودت براى اولين بار خاطره كنى.!-
اولين خاطره ها، تاريخ انقضاء ندارند . .
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
قبول دارى!؟
هيچ كس عشق اولش رو يادش نميره!"
اولين معلمش.!-
اولين بارى كه دست يك نفر رو عاشقانه گرفت:)!
اولينبوسه!-
اولينرفيق!
اولينقرار!
اولينجدايى!
اولين . . . اولين . . . اولين
اين اولينااا تا آخرين روز زندگي باهاتن.!
حواست باشه كه چيو، ميخواى واسه خودت براى اولين بار خاطره كنى.!-
اولين خاطره ها، تاريخ انقضاء ندارند . .
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۷ خرداد
_دلنوشت_
میگن واسه آدمی که دلش
برات تنگـــ نمیشه ...نگو دلتنگتمـ..
چــــــــون تمامـ احساستو
با جمله هایی مث ممنون یا نظر لطفته جوابــــــ میگیری..
شــــــاید باید خیلی وقتا بی صدا
دلتنگـــــــــــ شد واسه خیلیااااااا
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
برات تنگـــ نمیشه ...نگو دلتنگتمـ..
چــــــــون تمامـ احساستو
با جمله هایی مث ممنون یا نظر لطفته جوابــــــ میگیری..
شــــــاید باید خیلی وقتا بی صدا
دلتنگـــــــــــ شد واسه خیلیااااااا
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۸ خرداد
۲۹ خرداد
_دلنوشت_
معذرت خواهی مال اونیه که
کفششو لگد کردی
یا تو خیابون بهش تنه زدی
نه کسی که با حرفات و کارات
روانشو داغون کردی
روحشو خراب کردی
قلبشو شکستی
تو چطور میتونی
به شاخهی شکسته بفهمونی
که باد عذرخواهی کرده؟
گرچه آب رفته باز آید به جوی
ماهی بیچاره اما مرده بود
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
کفششو لگد کردی
یا تو خیابون بهش تنه زدی
نه کسی که با حرفات و کارات
روانشو داغون کردی
روحشو خراب کردی
قلبشو شکستی
تو چطور میتونی
به شاخهی شکسته بفهمونی
که باد عذرخواهی کرده؟
گرچه آب رفته باز آید به جوی
ماهی بیچاره اما مرده بود
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ خرداد
_دلنوشت_
اگه شب دلِ کسی رو شکستی،
صبح با پررویی طوری رفتار نکن که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.
اون آدم شبشو به زور صبح کرده.
مسئول دل شکستهای که ساختی باش.
یکی غمگین شده… این چیز کمی نیست.
یا همون شب جبران کن،
یا صبح حرمتِ ناراحتیش رو نگه دار....
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
صبح با پررویی طوری رفتار نکن که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.
اون آدم شبشو به زور صبح کرده.
مسئول دل شکستهای که ساختی باش.
یکی غمگین شده… این چیز کمی نیست.
یا همون شب جبران کن،
یا صبح حرمتِ ناراحتیش رو نگه دار....
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ خرداد
_دلنوشت_
بعضی اتفافات دلت رو میشکنن
ولی چشمات رو باز میکنن !
میگن شیشه حافظه داره
یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع
میکنه؛ برا همینه که بعضی وقتا بی دلیل یا
با یه تقه کوچیک میشکنه.
حکایت دل ما آدماست...!
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
ولی چشمات رو باز میکنن !
میگن شیشه حافظه داره
یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع
میکنه؛ برا همینه که بعضی وقتا بی دلیل یا
با یه تقه کوچیک میشکنه.
حکایت دل ما آدماست...!
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ خرداد
_دلنوشت_
شرافت یعنی:
اگه نمیتونی کسی رو
دوست داشته باشید
کسی رو هم
به خودتون وابسته نکنید...
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
اگه نمیتونی کسی رو
دوست داشته باشید
کسی رو هم
به خودتون وابسته نکنید...
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ خرداد
_دلنوشت_
رنجِ دانستن دمار از جان انسان میکشد
خوش به حال بیخیالان، جاهلان، خوشباوران!strawberryseedling
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
خوش به حال بیخیالان، جاهلان، خوشباوران!strawberryseedling
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ خرداد
_دلنوشت_
در زندگیم سختےهایے را تحمل کردم کہ پیش از واقعہ گمان نداشتم بتوانم. حتے بعدها، باور نکردم کہ در آن ماجرا تاب آوردم.
انسان خودش را نمےشناسد، خصوصا قدرتهایش را :)!🕊'
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
انسان خودش را نمےشناسد، خصوصا قدرتهایش را :)!🕊'
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
_دلنوشت_
لعنت به اون
زیادے دوست داشتنهایے ڪه
باعث میشه بهش اجازه بدی
هرجورے دلش خواست با تو رفتار ڪنه
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
زیادے دوست داشتنهایے ڪه
باعث میشه بهش اجازه بدی
هرجورے دلش خواست با تو رفتار ڪنه
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
_دلنوشت_
هر کاری کردیم و هر شکلی شدیم، پشت سرمون حرف زدن...
خودمونی شدیم... گفتن جلفه
سر سنگین شدیم... گفتن مغروره
تا خندیدیم... گفتن سبکه
تا اخم کردیم... گفتن خودشو میگیره
ساده شدیم ... گفتن احمقه
تحویل نگرفتیم... گفتن خودشیفته س
خاکی شدیم... گفتن داره آمار میده
وقتی حرف زدن و جوابشونو دادیم... گفتن دیدی حق با ماست لجش گرفته
وقتی حرف زدن جوابشونو ندادیم... گفتن دیدی حق با ماست لال شده
هرجور شدیم این جماعت بیکار یه چیزی گفتن...
این مردم هیچ وقت احترام گذاشتن به عقاید دیگران را یاد نمیگیرن.
«پس فقط برای خودت زندگی کن»
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
خودمونی شدیم... گفتن جلفه
سر سنگین شدیم... گفتن مغروره
تا خندیدیم... گفتن سبکه
تا اخم کردیم... گفتن خودشو میگیره
ساده شدیم ... گفتن احمقه
تحویل نگرفتیم... گفتن خودشیفته س
خاکی شدیم... گفتن داره آمار میده
وقتی حرف زدن و جوابشونو دادیم... گفتن دیدی حق با ماست لجش گرفته
وقتی حرف زدن جوابشونو ندادیم... گفتن دیدی حق با ماست لال شده
هرجور شدیم این جماعت بیکار یه چیزی گفتن...
این مردم هیچ وقت احترام گذاشتن به عقاید دیگران را یاد نمیگیرن.
«پس فقط برای خودت زندگی کن»
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
_دلنوشت_
گاهی یادم میرود که نیستی
میخواهم باتو حرف بزنم
به خودم میایم و میبینم که
ندارمت🥀
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
میخواهم باتو حرف بزنم
به خودم میایم و میبینم که
ندارمت🥀
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
۱ تیر
_دلنوشت_
مَردها
نمیدانم از کدام سیّاره آمده اند
امّا از هَر کجا که آمده اند
خوب است که هَستند ..
که ته مایه بازوانشان ، امنیّت است ،
که ته صدایشان بَم است و آرامش میدهد ،
که ابهت دارند تا تکیه گاه شَوند ،
که حافظه شان کوتاه مُدت است و
زود یادشان میرود
که جنس قَلبشان مَخملی است
که آغوشِشان
تمام تَرس ها را بلد است حل کند ،
که جِنسشان بیشتر از پیچیدگی ،
صاف و سادگیست ..
که دلشان گرم به لبخند جنس زن است
که بَلدند تمام خستگی شان را
تَه فنجان چای زَن جا بگذارند ..
خوب است که هَستند و دُنیا ،
به این مُحکم های مُقتدر و
اخموهای خوش قَلب نیازمند است ..
اگر نبودند ،
چه کسی میخواست
این همه حس خواستنی بودن را
به جنس زَن بدهد ؟!
چه کسی میخواست
خَریدار این همه ناز و دلبری بشَود ؟!
این محکم های مقتدر ،
این مَغرورهای خوش قلب ،
خوب است که هستند
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
نمیدانم از کدام سیّاره آمده اند
امّا از هَر کجا که آمده اند
خوب است که هَستند ..
که ته مایه بازوانشان ، امنیّت است ،
که ته صدایشان بَم است و آرامش میدهد ،
که ابهت دارند تا تکیه گاه شَوند ،
که حافظه شان کوتاه مُدت است و
زود یادشان میرود
که جنس قَلبشان مَخملی است
که آغوشِشان
تمام تَرس ها را بلد است حل کند ،
که جِنسشان بیشتر از پیچیدگی ،
صاف و سادگیست ..
که دلشان گرم به لبخند جنس زن است
که بَلدند تمام خستگی شان را
تَه فنجان چای زَن جا بگذارند ..
خوب است که هَستند و دُنیا ،
به این مُحکم های مُقتدر و
اخموهای خوش قَلب نیازمند است ..
اگر نبودند ،
چه کسی میخواست
این همه حس خواستنی بودن را
به جنس زَن بدهد ؟!
چه کسی میخواست
خَریدار این همه ناز و دلبری بشَود ؟!
این محکم های مقتدر ،
این مَغرورهای خوش قلب ،
خوب است که هستند
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA71دنبال کننده
دلنوشته هامونhearts️
حرفایی که نتونی به کسی بگی باید بنویسی
لینک کانالوبفرستین برای دوستاتونblush
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2
مشاهده کانال پیامرسانحرفایی که نتونی به کسی بگی باید بنویسی
لینک کانالوبفرستین برای دوستاتونblush
zapcнαɴɴεℓ↝»:
@delneveshtehamon2