۱۶ اسفند
۱۶ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
میروم بخوابم، خرد و خستهام؛ تمام بعدازظهر بیمهابا گریستم. تو را بیشتر در آغوش میگیرم. تو هم بیش از پیش دوستم بدار، چون غمگینام.
گوستاو فلوبر
گوستاو فلوبر
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
و خدا دوباره تورا جمع و جور خواهد کرد؛
چنان که گویی هرگز از هم نپاشیده بودی.
چنان که گویی هرگز از هم نپاشیده بودی.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
ما به روزهای سخت نیاز داریم تا دوست واقعی، خانواده واقعی و پارتنر واقعی رو بهمون نشون بدن. رهگذرهای زندگی، توی این روزهای سخت اثری ازشون نیست؛ یادمون بمونه!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
اَمن باشید و قابل اعتماد
که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد
و امیدی اگر نبود
تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید
و روزنهی نور و امیدی شوید
در بینهایت تاریکی...
که اگر روزی تمامِ جهان برای آدمی سیاه شد
و امیدی اگر نبود
تنها قسمتِ روشنِ جهانش شما باشید
و روزنهی نور و امیدی شوید
در بینهایت تاریکی...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
ته افسردگی و تنهایی گیر کردی و میرسی به اونجا که میگه 《یا أنيس من لا أنيس له》
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
کاش روابط انسانی اینقدر سخت نبود شاید اونطوری میتونستم بگم که هنوزم دوست دارم:)
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
آقای خرچنگ: همیشه حرفی که میزنی مهم نیست،
گاهی حرفی که نمیزنی مهمه...
گاهی حرفی که نمیزنی مهمه...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
هر کسی در عمق وجود خود
قبرستان کوچکی دارد
که محل آرمیدن تمام کسانی است
که او یک روز آنها را دوست داشته است.
- رومن رولان
قبرستان کوچکی دارد
که محل آرمیدن تمام کسانی است
که او یک روز آنها را دوست داشته است.
- رومن رولان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
بعدا؟
بعدا دیگ چای سرد شده
غذا از دهن افتاده
ذوقم کور شده
ذوقم کور شده
ذوقم کور شده.....
بعدا دیگ چای سرد شده
غذا از دهن افتاده
ذوقم کور شده
ذوقم کور شده
ذوقم کور شده.....
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۸ اسفند
۲۵ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
red_circleبه نظرتون این صدای چیه؟
diamonds️بله زیر لگد دشمن بیدار شدن این شکلیه...
اینها قبل از سرنگونی بشار دم از سوریه آزاد میزدند و بعد از آزاد شدن سوریه با همون مردم که دنبال آزادی بودند اینطوری کردند
حالا می فهمید چرا مردم ایران این شبها بعد افطار بیرون هستند
---------------------------------------------------
diamonds️بله زیر لگد دشمن بیدار شدن این شکلیه...
اینها قبل از سرنگونی بشار دم از سوریه آزاد میزدند و بعد از آزاد شدن سوریه با همون مردم که دنبال آزادی بودند اینطوری کردند
حالا می فهمید چرا مردم ایران این شبها بعد افطار بیرون هستند
---------------------------------------------------
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۵ اسفند
۲۵ اسفند
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
اگه که تحمل شنیدن نظر مخالف نظر خودتونو ندارین که دیگه نمیتونی ثابت کنی حق با تو بوده
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۵ اسفند
۳۱ فروردین
۳۱ فروردین
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
اگه پین کردم واسه راحت بالا رفتن بوده sweat_smile
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ فروردین
۱۲ اردیبهشت
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
هروقت حس کردی نیازه با یکی حرف بزنی ناشناس درسته منم چتارو میخونم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ خرداد
۳ خرداد
𝙳𝙴𝙻♡𝙽𝙴𝚅𝙸𝟹
رفقا علی الحساب بیشتر پستایی گذاشتم فاقد اعتباره چون آدمی که این حرفارو بهتون زد خودش نتونست رعایت کنه عمل کنهpray
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA830دنبال کننده
خوش اومدین به دلنویسseedlinggreen_heart
اینجا براتون کلی کلیپ و متن و آهنگ و بیو جذاب داریمhearts️
«کنجِ تنهایی ما به خیالی خوش است! :) »
تأسیس99.4.28
ID: @Naser__k110
لینک ناشناسمونpoint_down
https://harfeto.timefriend.net/17343190338139
مشاهده کانال پیامرساناینجا براتون کلی کلیپ و متن و آهنگ و بیو جذاب داریمhearts️
«کنجِ تنهایی ما به خیالی خوش است! :) »
تأسیس99.4.28
ID: @Naser__k110
لینک ناشناسمونpoint_down
https://harfeto.timefriend.net/17343190338139