روبی‌کلاس راه‌اندازی شد!

روبی‌کلاس، تازه‌ترین سرویس روبیکا است که در آستانه امتحانات پایان سال، رونمایی شده و با ارائه ویدیوهای آموزشی رایگان به کمک دانش‌آموزان آمده است.

آموزش آنلاین، سابقه‌ای طولانی دارد و احتمالا از روزهای آغازین فراگیر شدن فضای مجازی در قالب‌های مختلف وجود داشته است. با ظهور کرونا، پدیده آموزش مجازی وارد مسیر جدیدی شد و شتابی چند برابری گرفت. کرونا باعث شد بسیاری از کلاس‌های درس به فضای مجازی منتقل شوند و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها تبدیل شوند به فضایی برای تعامل دانش‌آموزان و معلمان. حتی با کم شدن تدریجی آمار کرونا و بازگشایی مدارس نیز، بسیاری ترجیح دادند همچنان از امکانات فضای مجازی برای آموزش بهره ببرند و از آن به عنوان مکملی برای آموزش حضوری استفاده کنند.

در زمان شیوع کرونا، بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان از پیام‌رسان روبیکا به عنوان بستری برای آموزش آنلاین استفاده می‌کردند و حالا، روبیکا با افتتاح سرویس روبی‌کلاس، به طور رسمی به مسیر رشد و توسعه آموزش آنلاین پیوسته است.

روبی‌کلاس چیست؟

روبی‌کلاس در واقع مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی برای دروس پایه‌های هفتم تا دوازدهم تحصیلی است. این ویدیوها بر اساس کتب درسی پیش می‌روند و بسیاری از درس‌ها و مباحث دوره اول و دوم متوسطه در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی را پوشش می‌دهند. در حال حاضر، روبی‌کلاس با همکاری موسسه آموزشی آلاء در اختیار علاقمندان قرار گرفته و ویدیوهای آموزشی سرویس روبی‌کلاس توسط این موسسه آموزشی تامین می‌شوند.

ویدیوها در روبی‌کلاس بر اساس پایه تحصیلی و فصل‌های کتب درسی طبقه‌بندی شده و شما با انتخاب پایه و درس مورد نظر می‌توانید، محتوای فصل‌های مختلف کتاب درسی را ببینید، بخش مربوطه را انتخاب کنید و به تماشای ویدیوهای آموزشی مورد نظرتان بپردازید.

سرویس روبی‌کلاس، رایگان است و رایگان خواهد ماند!

در جهت کمک به برقراری عدالت آموزشی، تمام محتوای سرویس روبی‌کلاس به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. بنابراین، در هیچ یک از مراحل یادگیری، نیاز به پرداخت پول برای تماشای ادامه ویدیوها وجود ندارد.

روبی‌کلاس؛ سرویسی برای کنکوری‌ها

علاوه بر پوشش محتوای کتب درسی، روبی‌کلاس بخشی ویژه کنکوری‌ها دارد. بخش همایش گدار، مربوط به ویدیوهای جمع‌بندی کنکور است که در همایشی به همین نام ارائه شده است. در این ویدیوها، اساتید دروس مختلف به مرور و جمع‌بندی نکات مهم و کلیدی درس مربوطه برای کنکور می‌پردازند. با توجه به اهمیت کنکور برای کلاس دوازدهمی‌ها، بسیاری از مباحث و نکات کنکوری در خلال ویدیوهای آموزش دروس کلاس دوازدهم نیز به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

برنامه‌های آینده؛ روبی‌کلاس به زودی کامل‌تر و جامع‌تر می‌شود!

محتوای بعضی دروس در روبی‌کلاس در حال تکمیل است و به زودی بر تعداد و تنوع ویدیوهای آن افزوده می‌شود. روبیکا برنامه‌های زیادی برای سرویس جدید روبی‌کلاس در آینده نه چندان دور در نظر گرفته است. علاوه بر تکمیل محتوای درسی و اضافه شدن کارگاه‌های تست و نکته تخصصی برای هر درس، قرار است امکانات ویژه‌ای برای کمک به فرایند یادگیری و سنجش آن به سرویس روبی‌کلاس اضافه شوند.

روبیکا
نسخه وب روبیکا به‌روزرسانی شد
در حوالی سال نو، نسخه وب پیامرسان روبیکا رنگ و بویی تازه گرفته و قابی نو از روبیکا را پیش روی مخاطب قرار داده است.
سرویس کسب درآمد روبیکا؛ تجربه یک درآمد شیرین و هیجان‌انگیز
روبیکا به تازگی سرویس کسب درآمدش را با امکاناتی هیجان‌انگیز دوباره راه‌اندازی کرده است.
مثل آینه در روبیکا فیلم ببینید!
روزهای نوروز، فرصت خوبی برای مرور شاهکارهای سینمایی و تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایی است که سال گذشته موفق به دیدن آنها نشده‌اید.