۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کیک_ماگما_ترکی

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش کیک ماگما
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کیک_ماگما_ترکی

مواد لازم:
تخم مرغ ۳ عدد
شکر ۱ لیوان
ماست یا شیر ۱ لیوان
روغن مایع نصف لیوان
آرد سفید ۲ لیوان
بکینگ پودر ۱ ق غ
پودر کاکائو ۴ ق غ

مواد لازم :برای کرم محلبی
شیر ۲ لیوان
شکر نصف لیوان
نشاسته ذرت ۳ ق غ
آرد سفید ۲ ق غ
کره ۱ ق غ
وانیل ۱/۴ ق چ

طرز تهیه :
شیر،شکر،نشاسته ذرت،آرد را با هم مخلوط کنید .روی حرارت ملایم بزارید تا به غلظت فرنی برسد.سپس کره و وانیل را اضافه کنید و بهم بزنید .وقتی کره ذوب شد،گاز را خاموش کنید.
کرم را بزارید کنار.
برای کیک،تخم مرغ ها ،شکر و وانیل را با همزن بزنید تا کرم رنگ و‌کشدار بشه.سپس ماست و روغن را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن بزنید.ارد ،بکینگ پودر و پودر کاکائو را اضافه کنید و‌در حد مخلوط شدن بزنید .قالب را با روغن و آرد ،چرب کنید.از مایه کیک ،داخل قالب بریزید.وسطش از کرمی که آماده کردیم بریزید.با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۴۵ دقیقه بپزید.
وقتی کیک سرد شد،دو‌ساعت داخل یخچال بزارید تا کرم سفت و‌منسجم شود ،سپس برش بزنید.

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#پیتزا_شاورما

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش پیتزا شاورما
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#پیتزا_شاورما

مواد لازم:خمیر
آرد سفید ۲ لیوان
پودر خمیر مایه ۱ ق غ
شکر ۱ ق غ
نمک ۱ ق چ
شیر ولرم ۳ چهارم لیوان
روغن ۳ ق غ

مواد لازم:تاپینگ
سینه مرغ ۱ عدد کامل
رب گوجه ۱ ق غ
ماست همزده یا سفت ۴ ق غ
سیر ۲ حبه
آبلیمو ۲ ق غ
روغن زیتون ۲ ق غ
نمک،فلفل،پاپریکا
مواد لازم:سس
ماست همزده یا سفت نصف لیوان
سس مایونز یا سس خردل ۲ ق غ
سس گوجه ۲ ق غ
ارده ۲ ق غ
نمک،فلفل،پودر سیر
پنیر پیتزا به میزان لازم  برای کاور

طرز تهیه:
تمام مواد خمیر را باهم مخلوط کنید و به مدت ۱۰دقیقه ورز بدید. سپس ۱ ساعت استراحت بدید.
سینه مرغ را نازک برش بدید و تمام مواد تاپینگ را با سینه مرغ ،مخلوط کنید و دو ساعت داخل یخچال بزارید.تمام مواد سس را با هم مخلوط کنید.سینه مرغ مزه دار شده را داخل تابه بریزید و ده دقیقه سرخ کنید.
این مقدار مواد برای دو عدد پیتزا به قطر ۳۰ سانت میباشد.من یک پیتزا خانواده درست کردم.
ظرف مورد نظر را با آرد و روغن چرب کنید. خمیر را داخل ظرف پهن کنید. از سسی که آماده کردیم،روی خمیر پخش کنید.سینه مرغ سرخ شده را روش بریزید و با پنیر پیتزا، روی مواد را بپوشانید.در فر ازقبل گرم شده،با دمای ۱۸۰ درجه به مدت نیم ساعت بپزید. در آخر گریل بزنید تا روی پیتزا طلائی بشه.

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#بال_سوخاری_ماستی

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش بال سوخاری ماستی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#بال_سوخاری_ماستی_با_سرخ_کن_بدون_روغن
#بال_سوخاری_با_ایرفرایر

مواد لازم:
بال  مرغ ۱ کیلو
نمک،فلفل،پودرسیر،پودر زنجبیل،پاپریکا به میزان لازم
ماست همزده ۱ لیوان
پودر سوخاری پانکو به میزان لازم

طرز تهیه:
بال ها را با چاقو از وسط باز کنید تا به شکل ۷ در بیاد.اینجوری کاملا مغزپخت و مزه دار می شود.به بال ها ،نمک و ادویه ها را اضافه کنید.دو‌ساعت داخل یخچال بزارید تا مزه دار بشه.بعد از دو‌ساعت ،ماست همزده اضافه کنید و بهم بزنید .سپس بال های ماستی را با پودر سوخاری،کاور کنید.
با سرخ کن بدون روغن،با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۲۵ الی ۳۰  دقیقه بپزید.

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کیک_تر_ژله_ای

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش کیک تر ژله‌ای
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۵ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کیک_تر_ژله_ای

مواد لازم:
تخم مرغ ۲ عدد
شکر نصف لیوان
روغن مایع ۱چهارم لیوان
شیر ۱چهارم لیوان
آرد سفید ۱لیوان
پودر کاکائو ۲ق غ
وانیل نو‌ک ق چ
بکینگ پودر ۱ق چ
نمک کمی

برای لایه دوم:
پودر ژله ۱بسته
آبجوش ۱لیوان
شیر همدمای محیط ۱لیوان
خامه صبحانه ۲۰۰گرم

برای لایه سوم :
پودر ژله ۱بسته
آبجوش ۱لیوان

طرز تهیه :
تخم مرغ ها ،شکر و وانیل را بهم بزنید تا سبک شود.سپس روغن ‌‌و شیر را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن بزنید.در آخر آرد،بکینگ پودر،پودر کاکائو و نمک بزنید و در حد مخلوط شدن بزنید.داخل قالب مورد نظر بریزید .با دمای ۱۸۰درجه به مدت نیم ساعت بپزید .سپس اجازه بدید کیک سرد شود.
برای لایه دوم،پودر ژله را با آبجوش مخلوط کنید.اجازه بدید سرد شود.شیر همدمای محیط را اضافه کنید.اگر شیر سرد باشد،ژله میبرد.خامه را اضافه کنید و بهم بزنید .روی کیک سرد بریزید.به مدت ۲ساعت داخل یخچال بزاریدتا خودش را بگیرد.سپس پودر ژله بعدی را با آبجوش مخلوط کنید و اجازه بدید سرد شود.روی لایه دوم بریزید.به مدت ۳ساعت داخل یخچال بزارید.
بعد از ۳ساعت ،به  سایز دلخواه برش بدید

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کیک_پیاله_ای_فوری

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش کیک پیاله ای
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کیک_پیاله_ای_فوری

مواد لازم:
تخم مرغ ۲ عدد
شکر ۱ لیوان
وانیل  نصف ق چ
شیر یا شیر کاکائو نصف لیوان
روغن مایع ۱سوم لیوان
آرد سفید ۱لیوان
پودر کاکائو ۲ ق غ
بکینگ پودر ۱ق چ
شکلات تخته ای مقداری برای داخل و روی کیک  به دلخواه

طرز تهیه:
تخم مرغ ها،شکر و وانیل را بهم بزنید تا سبک و حجیم شود.
شیر و روغن را بریزید و کمی بهم بزنید.
آرد ،پودر کاکائو و بکینگ پودر را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن بزنید .
داخل پیاله ها را با کمی روغن و آرد ،چرب کنید.دو سوم از مایه کیک را داخل پیاله ها بریزید.
مقداری شکلات به دلخواه ،داخل مایه کیک بزارید .مقداری شکلات چیپسی،به دلخواه روی مایه کیک بریزید .
با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۳۰ الی  ۴۰ دقیقه بپزید.
می‌توانید با فر دست ساز هم به مدت ۵۰ دقیقه بپزید.

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#پاک_کردن_ماهی

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش پاک کردن ماهی
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#پاک_کردن_ماهی

مواد لازم:
چاقو
قیچی
فلس گیر

یکی از ابزارهای تخصصی برای پاک کردن فلس ماهی،فلس گیره
فلس گیر ،فلس یا پولک ماهی را بدون آسیب به پوست و گوشت،جدا می‌کند.
اگر میخواهید بدانید ماهی سفید،نر یا ماده ست،به سرش توجه کنید.
اگر روی سر ماهی ،خال های ریز داشت،نر می‌باشد
اگر روی سر ماهی ،خال نداشته باشد ،ماده ست و داخل شکمش اشپل دارد.
از لحاظ کیفیت گوشت ،گوشت ماهی نر منسجم تر و خوشمزه تر می‌باشد .اما گوشت ماهی ماده ،نرم تر از گوشت ماهی نر می‌باشد.
وقتی پولک های ماهی را با فلس گیر یا چاقو جدا کردید،بال و دم ماهی را قیچی کنید.چشم های ماهی را با چاقو ،دربیارید.
شکم ماهی را با چاقو یا قیچی باز کنید.
اگر داخل شکم ماهی،اشپل داشت بر دارید .
کاملا شکم ماهی را خالی کنید.
میتونید به سایز دلخواه برش بزنید.

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کباب_کوبیده_مرغ_با_سرخ_کن_بدون_روغن

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش کباب کوبیده مرغ
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۱۶ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#کباب_کوبیده_مرغ_با_سرخ_کن_بدون_روغن

مواد لازم :
مخلوط ران و سینه مرغ نیم کیلو
کره ۲۰ گرم
پیاز ۱ عدد
سیر ۱ حبه
فلفل دلمه چند تکه کوچک
زعفران به میزان لازم
نمک،فلفل به میزان لازم

طرز تهیه:
همه مواد را با هم چرخ کنید.داخل پلاستیک بریزید و با دست پهن کنید .به ابعاد مساوی تقسیم کنید .میتونید با چاقو روی کباب ها،شیار ایجاد کنید .به مدت ۳ ساعت داخل فریزر بزارید تا سفت بشه و حالتش حفظ شود .بعد از ۳ ساعت ،به همراه گوجه ها ،داخل سینی یا توری فلزی بزارید .با زعفران رومال بزنید .پیش گرمایش سرخ کن (۱۸۰ درجه به مدت ۵ دقیقه )را روشن کنید.با دمای ۲۰۰ درجه به مدت ۲۰ دقیقه بپزید.

نوش جان
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۴ اردیبهشت
ashpazinarges20
ashpazinarges20
تولید و فروش انواع گل های آپارتمانی و زینتی با مدیریت صفری cherry_blossom🪷⚘️rosehibiscussunflowerblossom
شماره ی تماسphone️ ۰۹۱۸۵۸۰۶۳۱۷
round_pushpinمحلات دهکده ی گل بلوار گل دوربرگردان اول خیابان پردیس کوچه ی پردیس۲

لینک کانال قصر گلpoint_downpoint_downpoint_down
https://rubika.ir/joinc/FADDIHCB0KWJUZEJKLBOGOAIKBXIUHCC
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۲ خرداد
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#سیر_ترشی

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۲ خرداد
ashpazinarges20
ashpazinarges20
آموزش ترشی سیر
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA
۲۲ خرداد
ashpazinarges20
ashpazinarges20
#سیر_ترشی

مواد لازم:
سیر
سرکه
نمک

طرز تهیه:
سیرها را تمیز کنید و پوست دور سیر را در حدی بگیرید که حبه های سیر با یه لایه پوست ،مشخص بشه.
سیرها را بشورید و چند روز جلوی آفتاب بزارید تا کاملا خشک بشه.
سیرها را داخل ظرف شیشه ای بچینید.
برای ۱ کیلو سیر ۱ قاشق غذاخوری سرپر نمک لازمه.
یا به ازای ۲ لیوان سرکه ۱ قاشق غذاخوری نمک.
بعد از ۲ الی ۳ روز ،اگر سرکه پایین رفت،باز سرکه بریزید.
میتونید مقداری آلبالو خشک برای خشک رنگ شدن سیر ترشی بریزید.
اگر دوست داشتید برای ملس شدن ترشی و گرفتن تندی سرکه،مقداری شیره انگور یا خرما یا شکر و یا نبات بریزید.
در جای تاریک و خنک نگهداری کنید.
بعداز ۳ ماه ،آماده مصرفه.

نوش جان

لینک کانال تلگرامی ماpoint_downpoint_downpoint_down
https://t.me/ashpazibanarges20

لینک اینستاگرام آشپزی با نرگسpoint_downpoint_downpoint_down
http://instagram.com/ashpazibanarges20

عزیزای دلم،برای تماشای کلیپ های آشپزیم در یوتیوب ،بزنید روی این لینک point_downpoint_downpoint_down

https://youtube.com/@ashpazinarges1018

برای تماشای کلیپ های آشپزیم با حجم خیلی کم ،در صفحه آپارات،همین الان بزن رو لینک و ببینpoint_downpoint_downpoint_down
https://www.aparat.com/ashpazinarges
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA