۱۱ بهمن
شرکت حمل و نقل آراپویای جنوب
باسلام
به اطلاع رانندگان عزیز میرساند که بارنامه های خود را تا یک ماه بعداز تخلیه تحویل دهند چون به گفته کارخانه سیمان بعداز یکماه کرایه پرداخت نمیشود
به اطلاع رانندگان عزیز میرساند که بارنامه های خود را تا یک ماه بعداز تخلیه تحویل دهند چون به گفته کارخانه سیمان بعداز یکماه کرایه پرداخت نمیشود
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲۷ بهمن
شرکت حمل و نقل آراپویای جنوب
باسلام
به اطلاع رانندگان عزیز میرساند که بارنامه های خود را تا آخر بهمن تحویل دهند چون به گفته کارخانه سیمان بعد ازاین تاریخ کرایه پرداخت نمیشود
به اطلاع رانندگان عزیز میرساند که بارنامه های خود را تا آخر بهمن تحویل دهند چون به گفته کارخانه سیمان بعد ازاین تاریخ کرایه پرداخت نمیشود
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA