۲ تیر
🍎رایحه سیب🍎
یا عباس
خودم منتت میکشم این بار
نکش منت
این مشک علمدار
#تاسوعاbroken_heart
#بیدستکربلاhand
#دست_مرا_بگیرhand
خودم منتت میکشم این بار
نکش منت
این مشک علمدار
#تاسوعاbroken_heart
#بیدستکربلاhand
#دست_مرا_بگیرhand
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
new_moonاَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خِیَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِیَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ و َابْنَ سَیِّدِ الْوَصِیّینَ
حضرت امام صادق(ع) فرمودند:
black_small_square️هرکس بوسیله خواندن زیارت عاشورا، جدم حسین(ع) را زیارت کند (چه از راه دور یا نزدیک) به خدا قسم خداوند هر حاجت مادی و معنوی داشته باشد به او می دهد.
#زیارتعاشورا
حضرت امام صادق(ع) فرمودند:
black_small_square️هرکس بوسیله خواندن زیارت عاشورا، جدم حسین(ع) را زیارت کند (چه از راه دور یا نزدیک) به خدا قسم خداوند هر حاجت مادی و معنوی داشته باشد به او می دهد.
#زیارتعاشورا
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
قالیباف به به اجلاس باکو میرود
red_circleقالیباف: اجلاس باکو فرصتی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است
small_blue_diamondرئیس مجلس:اجلاس باکو فرصتی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است.
small_blue_diamondبعد از جنگ رمضان، شرایط منطقه متفاوت شده و باید با نگاه دیگری به آن نگاه کرد.
red_circleقالیباف: اجلاس باکو فرصتی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است
small_blue_diamondرئیس مجلس:اجلاس باکو فرصتی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است.
small_blue_diamondبعد از جنگ رمضان، شرایط منطقه متفاوت شده و باید با نگاه دیگری به آن نگاه کرد.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
صحنه ای زیبا در حرم آقا ابالفضل العباس علیهالسلام
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
یا اباالفضل العباس :
آموخته ایم از تو وفاداری را
خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت
آن روز زچشمت آبرو داری را ...
black_circle️ تاسوعای حسینی تسلیت باد .
#تاسوعا
#امام_حسین
revolving_hearts
آموخته ایم از تو وفاداری را
خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت
آن روز زچشمت آبرو داری را ...
black_circle️ تاسوعای حسینی تسلیت باد .
#تاسوعا
#امام_حسین
revolving_hearts
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
broken_heartشهیدی که حضرت ابوالفضل العباس(ع) به دیدنش آمد...
tvروایت حسنین از ماجرای دیدار با پیکر شهید فردویی در قم (شهید محمد عسگری فردوئی)
tvروایت حسنین از ماجرای دیدار با پیکر شهید فردویی در قم (شهید محمد عسگری فردوئی)
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
تراستیها موقتا از تجارت نفت ایران کنار میروند
small_blue_diamondطبق تفاهمنامۀ ایران و آمریکا فروش نفت و نقلوانتقالات مربوط به آن در مدت ۶۰ روز معافیت خواهد داشت. این یعنی پول نفت میتواند مستقیما از طریق سیستم بانکی بینالملل به ایران برسد.
small_blue_diamondرئیس بانکمرکزی میگوید در این ۶۰ روز هزینۀ نقلوانتقال ناشی از تحریمها حذف میشود اما «این به معنای کنار گذاشتن شبکهای که برای خنثی کردن تحریم ایجاده کردهایم، نیست.»
small_blue_diamondمنظور همتی از شبکۀ خنثیسازی تحریم همان تراستیها هستند که برای «دور زدن تحریم» از دهۀ ۹۰ شکل گرفت و با مجموعهای از افراد و شرکتهای واسط در کشورهای دیگر عمدتا امارات و کشورهای حاشیۀ خلیج فارس نقلوانتقال ارز را برای ایران انجام میدهند.
small_blue_diamondحضور تراستیها در اقتصاد ایران باعث میشود انتقال پول ایران با هزینههای بسیار بالا، گاهی تا حدود ۲۰ درصد انجام شود. علاوهبر این همواره ریسک بازنگشتن و یا تاخیر در بازگشت منابع ارزی به کشور وجود داشته باشد.
small_blue_diamondطبق تفاهمنامۀ ایران و آمریکا فروش نفت و نقلوانتقالات مربوط به آن در مدت ۶۰ روز معافیت خواهد داشت. این یعنی پول نفت میتواند مستقیما از طریق سیستم بانکی بینالملل به ایران برسد.
small_blue_diamondرئیس بانکمرکزی میگوید در این ۶۰ روز هزینۀ نقلوانتقال ناشی از تحریمها حذف میشود اما «این به معنای کنار گذاشتن شبکهای که برای خنثی کردن تحریم ایجاده کردهایم، نیست.»
small_blue_diamondمنظور همتی از شبکۀ خنثیسازی تحریم همان تراستیها هستند که برای «دور زدن تحریم» از دهۀ ۹۰ شکل گرفت و با مجموعهای از افراد و شرکتهای واسط در کشورهای دیگر عمدتا امارات و کشورهای حاشیۀ خلیج فارس نقلوانتقال ارز را برای ایران انجام میدهند.
small_blue_diamondحضور تراستیها در اقتصاد ایران باعث میشود انتقال پول ایران با هزینههای بسیار بالا، گاهی تا حدود ۲۰ درصد انجام شود. علاوهبر این همواره ریسک بازنگشتن و یا تاخیر در بازگشت منابع ارزی به کشور وجود داشته باشد.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
red_circleمقام اسرائیلی: ۱۵ سال دیگر با مصر هم خواهیم جنگید
small_blue_diamondرئیس مرکز هیروت اسرائیل طی کنفرانس سالانه قدس در حضور بنیامین نتانیاهو پیشبینی کرد که اسرائیل طی ۱۵ سال آینده، ناگزیر از جنگ با مصر خواهد بود.
small_blue_diamondآمیاد کوهین همچنین ادعا کرد: «جماعت اخوانالمسلمین، اولین تهدید برای اسرائیل و آمریکا است و پیشبینی میشود که پس از ۱۵ سال، اسرائیل با مصر جنگی را تجربه کند؛ آن هم پس از آنکه اخوانالمسلمین در مصر به قدرت برسند».
small_blue_diamondرئیس مرکز هیروت اسرائیل طی کنفرانس سالانه قدس در حضور بنیامین نتانیاهو پیشبینی کرد که اسرائیل طی ۱۵ سال آینده، ناگزیر از جنگ با مصر خواهد بود.
small_blue_diamondآمیاد کوهین همچنین ادعا کرد: «جماعت اخوانالمسلمین، اولین تهدید برای اسرائیل و آمریکا است و پیشبینی میشود که پس از ۱۵ سال، اسرائیل با مصر جنگی را تجربه کند؛ آن هم پس از آنکه اخوانالمسلمین در مصر به قدرت برسند».
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
اگر خدا توفیق کنه یه خوابی رو از شهید دژبان براتون مینویسم تا متوجه بشیم شهدا چه مقامی دارنpray🤲
خیلی زمان گذشت از این قولی که داده بودم
دوست نداشتم در حالت عادی از شهید دژبان بگم ،منتظر حال خوب یا شرایط خاصی بودم که از صمیم قلبم بنویسم تا کم نذاشته باشم در نقل این داستانcherry_blossom
الان تو حرم سیدالکریم دیدم یه پسر بچه ای چفیه انداخته دور گردنش ،ناخودآگاه یاد شهید دژبان افتادم و حس کردم الان وقتشه
روز تاسوعا هم که هست، نمیدونم شاید پیوند خاصی بین شهید دژبان با آقا قمربنی هاشم بودهtulip
تو بین همه کسایی که جزء خانواده شهدا هستن همیشه یه نفر، جور دیگه ای آتش میگیره ،انگار که رگ قلبش پاره میشه و ناله هاش با همه فرق داره
وقتی ۹ ماه فرزندش رو با تمام عشق در جسم پاک خودش رشد داده و بعد از تولد فرزندش عاشقانه با او زندگی کرده طبیعی که تاب جدایی فرزندش رو نداشته باشه.
مادر خیلی موجود عجیبیه خیلی عجیب،
رحمت خدا روی زمینه ،مخصوصا اگه اون نوزادش پسر هم باشه و ویژه تر از این اگر اون فرزند تک پسر هم باشه....
دیگه این پسر چنان غوغایی با دل مادر میکنه که قابل وصف نیست
مادر شهید عزیز ما بعد از شهادت رفیق عزیز ما خیلی بی تابی میکرد ،من خودم تو بیمارستان شاهد این موضوع بودم که روی زمین نشسته بود و بی تابی میکرد ....همان موقعی که ما خبر داشتیم یک پا قطع شده و پای دیگر ...ولی مادر اصلا خبر نداره و بهش امید میدادیم که چیزی نشده.pensive
انقدر این داغ برای مادر سخت بود که کسی متوجه نمیشه تا بهش مبتلا نشه
خلاصه این بی تابی ها و بی صبری ها کار خودش کرد
مادر خواب شهید دژبان میبینه
گویا که شهید از آسمان آمده تا به قلب مادرش آرامش بده
با هم به سمت بهشت عروج میکنن
روح مادر با روح پسر
به منزلی میرسن که میبینن بهشتی بسیار بسیار زیبا و غیر قابل وصفه ،جوری که مثلش دیده نشده
گل هایی رو میبینن که از شدت زیبایی و رنگ های خیلی زیبا هوش رو از سر میبره ،رنگ این گل ها اصلا شبیه به رنگ های دنیایی نبوده خیلی زیبا تر،
به کف زمین بهشت نگاه میکنن ،گویا آبی روی زمین مثل برکه ای وجود داره که داخلش ماهی های بسیار زیبا ، با رنگ های خیلی زیبایی در حرکت هستن که رنگ این ماهی ها اصلا شبیه رنگ های این دنیایی نیست خیلی رنگ های قشنگ و زیباتر که قابل وصف در این دنیا نیست.
کسانی که داستان های افراد نزدیک به مرگ رو شنیدن میدونن که این مشاهدات یعنی چی، رنگ ها در بهشت زنده هستن و جان دارن و قابل وصف دنیایی نیستن.
شهید دژبان برای آرامش بیشتر مادر ،خطاب به ایشون عرض میکنه این فقط یه بخشی از جایی هست که متعلق به من هست sobtulip
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده و بعد المعصیه
التماس دعا.
خیلی زمان گذشت از این قولی که داده بودم
دوست نداشتم در حالت عادی از شهید دژبان بگم ،منتظر حال خوب یا شرایط خاصی بودم که از صمیم قلبم بنویسم تا کم نذاشته باشم در نقل این داستانcherry_blossom
الان تو حرم سیدالکریم دیدم یه پسر بچه ای چفیه انداخته دور گردنش ،ناخودآگاه یاد شهید دژبان افتادم و حس کردم الان وقتشه
روز تاسوعا هم که هست، نمیدونم شاید پیوند خاصی بین شهید دژبان با آقا قمربنی هاشم بودهtulip
تو بین همه کسایی که جزء خانواده شهدا هستن همیشه یه نفر، جور دیگه ای آتش میگیره ،انگار که رگ قلبش پاره میشه و ناله هاش با همه فرق داره
وقتی ۹ ماه فرزندش رو با تمام عشق در جسم پاک خودش رشد داده و بعد از تولد فرزندش عاشقانه با او زندگی کرده طبیعی که تاب جدایی فرزندش رو نداشته باشه.
مادر خیلی موجود عجیبیه خیلی عجیب،
رحمت خدا روی زمینه ،مخصوصا اگه اون نوزادش پسر هم باشه و ویژه تر از این اگر اون فرزند تک پسر هم باشه....
دیگه این پسر چنان غوغایی با دل مادر میکنه که قابل وصف نیست
مادر شهید عزیز ما بعد از شهادت رفیق عزیز ما خیلی بی تابی میکرد ،من خودم تو بیمارستان شاهد این موضوع بودم که روی زمین نشسته بود و بی تابی میکرد ....همان موقعی که ما خبر داشتیم یک پا قطع شده و پای دیگر ...ولی مادر اصلا خبر نداره و بهش امید میدادیم که چیزی نشده.pensive
انقدر این داغ برای مادر سخت بود که کسی متوجه نمیشه تا بهش مبتلا نشه
خلاصه این بی تابی ها و بی صبری ها کار خودش کرد
مادر خواب شهید دژبان میبینه
گویا که شهید از آسمان آمده تا به قلب مادرش آرامش بده
با هم به سمت بهشت عروج میکنن
روح مادر با روح پسر
به منزلی میرسن که میبینن بهشتی بسیار بسیار زیبا و غیر قابل وصفه ،جوری که مثلش دیده نشده
گل هایی رو میبینن که از شدت زیبایی و رنگ های خیلی زیبا هوش رو از سر میبره ،رنگ این گل ها اصلا شبیه به رنگ های دنیایی نبوده خیلی زیبا تر،
به کف زمین بهشت نگاه میکنن ،گویا آبی روی زمین مثل برکه ای وجود داره که داخلش ماهی های بسیار زیبا ، با رنگ های خیلی زیبایی در حرکت هستن که رنگ این ماهی ها اصلا شبیه رنگ های این دنیایی نیست خیلی رنگ های قشنگ و زیباتر که قابل وصف در این دنیا نیست.
کسانی که داستان های افراد نزدیک به مرگ رو شنیدن میدونن که این مشاهدات یعنی چی، رنگ ها در بهشت زنده هستن و جان دارن و قابل وصف دنیایی نیستن.
شهید دژبان برای آرامش بیشتر مادر ،خطاب به ایشون عرض میکنه این فقط یه بخشی از جایی هست که متعلق به من هست sobtulip
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده و بعد المعصیه
التماس دعا.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
.
diamond_shape_with_a_dot_inside خطبهٔ نورانی قمر منیر بنی
هاشم﴿؏﴾ بر فراز کعبه
◌ای ناسپاسان گناهکار! آیا راهِ ﴿بیت﴾ را بر امامِ نیکوکاران می بندید؟
◌چه کسی سزاوارتر به این بیت است از دیگر موجودات؟
◌و چه کسی نزدیکترین به این خانه است؟
◌و اگر حکمت های خداوند بلند مرتبه نبود
◌و اسرار بالا و امتحاناتِ موجودات نبود
◌همانا ﴿بیت﴾ به سوی ایشان (امام حســـین﴿؏) پرواز می کرد
◌قبل از اینکه مردم ”حجر“ را لمس کنند، ”حجر“ دستانش (امام حسین﴿؏﴾) را استلام می کند
◌و اگر خواســتِ مولای من خواستِ خـــــداوند رحمــــــن نبود،
هر آینه بر سر شما مانند بازِ شکاری که
بر گنجشکان فرود می آید نازل می شدم
◌آیا قومی را که ”مرگ“ را در کودکی به ”بازی“ مـــی گرفتند می ترسـانید؟!
در حالیکه الآن در ﴿مردانگی﴾ قرار دارند
◌همهٔ جانم فدای آقا و مولای همه موجودات
◌هیهات! بنگرید،سزاوار است از چه کسی پیروی کنید
◌به کسی که شراب می نوشد؟!
یا کسی که صاحب حوض و کوثر است
◌کسی که در ﴿خانهٔ وحی و قرآن﴾ است
◌یا کسی که در
”بیتش اسباب لهو و نجاست“ است؟!
◌یا کسی که در
﴿خانه اش نزول آیات و تطهیر﴾ است
◌شما در غلطی واقع شُدید که قریش واقع شدند
◌چرا که ارادهٔ قتل پیامبر﴿ص﴾ را کردند
و شما ارادهٔ قتل پسر دخترِ پیامبرتان را
◌و (این حیله) برای ایشان تا وقتی
امیرالمؤمنین﴿؏﴾ زنده بود ممکن نشد
◌ پس چگونه ممکن است کشتنِ اباعبدالله الحسین﴿؏﴾، تا وقتی که من زنده ام؟
◌بیایید! تا به راهش آگاهتان کنم پس، مبادرت به کشتنِ من کنید، و گردنم را بزنید تا به مقصودتان برسید
◌خداﷻ شما را به مقصودتان نرساند
و عمرتان و فرزندان تان را کوتاه کند
◌و لعنت خدا بر شما و پدران تان باد!
✧امیـــــد است
تا راه نصرت و یاری امام زمان﴿عج﴾ را
از قمـــر منیــر بنی هاشم﴿؏﴾ بیاموزیم
و در حمایــت از مقـام شامـــخ آن بزرگوار
هیچ ”ترس و سستی“ به خود راه ندهیم.
green_bookخطیب کعبه،شرح خطبهٔ نورانیِ
قمر منیر بنیهاشم﴿؏﴾
🟢
diamond_shape_with_a_dot_inside خطبهٔ نورانی قمر منیر بنی
هاشم﴿؏﴾ بر فراز کعبه
◌ای ناسپاسان گناهکار! آیا راهِ ﴿بیت﴾ را بر امامِ نیکوکاران می بندید؟
◌چه کسی سزاوارتر به این بیت است از دیگر موجودات؟
◌و چه کسی نزدیکترین به این خانه است؟
◌و اگر حکمت های خداوند بلند مرتبه نبود
◌و اسرار بالا و امتحاناتِ موجودات نبود
◌همانا ﴿بیت﴾ به سوی ایشان (امام حســـین﴿؏) پرواز می کرد
◌قبل از اینکه مردم ”حجر“ را لمس کنند، ”حجر“ دستانش (امام حسین﴿؏﴾) را استلام می کند
◌و اگر خواســتِ مولای من خواستِ خـــــداوند رحمــــــن نبود،
هر آینه بر سر شما مانند بازِ شکاری که
بر گنجشکان فرود می آید نازل می شدم
◌آیا قومی را که ”مرگ“ را در کودکی به ”بازی“ مـــی گرفتند می ترسـانید؟!
در حالیکه الآن در ﴿مردانگی﴾ قرار دارند
◌همهٔ جانم فدای آقا و مولای همه موجودات
◌هیهات! بنگرید،سزاوار است از چه کسی پیروی کنید
◌به کسی که شراب می نوشد؟!
یا کسی که صاحب حوض و کوثر است
◌کسی که در ﴿خانهٔ وحی و قرآن﴾ است
◌یا کسی که در
”بیتش اسباب لهو و نجاست“ است؟!
◌یا کسی که در
﴿خانه اش نزول آیات و تطهیر﴾ است
◌شما در غلطی واقع شُدید که قریش واقع شدند
◌چرا که ارادهٔ قتل پیامبر﴿ص﴾ را کردند
و شما ارادهٔ قتل پسر دخترِ پیامبرتان را
◌و (این حیله) برای ایشان تا وقتی
امیرالمؤمنین﴿؏﴾ زنده بود ممکن نشد
◌ پس چگونه ممکن است کشتنِ اباعبدالله الحسین﴿؏﴾، تا وقتی که من زنده ام؟
◌بیایید! تا به راهش آگاهتان کنم پس، مبادرت به کشتنِ من کنید، و گردنم را بزنید تا به مقصودتان برسید
◌خداﷻ شما را به مقصودتان نرساند
و عمرتان و فرزندان تان را کوتاه کند
◌و لعنت خدا بر شما و پدران تان باد!
✧امیـــــد است
تا راه نصرت و یاری امام زمان﴿عج﴾ را
از قمـــر منیــر بنی هاشم﴿؏﴾ بیاموزیم
و در حمایــت از مقـام شامـــخ آن بزرگوار
هیچ ”ترس و سستی“ به خود راه ندهیم.
green_bookخطیب کعبه،شرح خطبهٔ نورانیِ
قمر منیر بنیهاشم﴿؏﴾
🟢
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
🖼 سخنگوی وزارت خارجه: صلح واقعی در منطقه غرب آسیا تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق میشود.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
نقل است که در روز هفتم محرم دو تن از فرزندان پسر ناصرالدین شاه قاجار در استخر کاخ در تهران غرق شدند
با ترس و لرز بسیار خبر را به سمع همایونی قبله عالم رسانیدند و منتظر امر ملوکانه ماندند.
ناصرالدین شاه امر کردند:
نگذارید کسی از این موضوع باخبر شود و مردم باید بی خبر بمانند. تا بعد از عزاداری روز عاشورا
عرضه شد به قبله عالم که چرا اکنون؟
شاه در پاسخ چنین گفت:
چون مردم می آمدند تشییع جنازه و مراسم ترحیم به مجلس
روضه آقا سیدالشهداء ع لطمه وارد می شد.
وقتی مجلس ختم برای فرزندان ناصر برگزار شد، آخوند کاسه لیسی که روی منبر در مجلس ترحیم بود اینگونه قرائت کرد:
جان به قربان قلب شکسته شاه که فرزندانتون چون جناب قاسم و جناب علی اکبر در مقابل دیدگان پر مهرتان چون مرغ بسمل پرپر شدند
در همین حال ناصرالدین شاه همان طور که روی صندلی جلوس کرده بود با نگاهی غضب آلود رو به آن آخوند کرده و گفت:
خفه شو! خدا دهانت را بشکند!
توله سگ های من کجا و جناب قاسم و اکبر ع کجا ..
با ترس و لرز بسیار خبر را به سمع همایونی قبله عالم رسانیدند و منتظر امر ملوکانه ماندند.
ناصرالدین شاه امر کردند:
نگذارید کسی از این موضوع باخبر شود و مردم باید بی خبر بمانند. تا بعد از عزاداری روز عاشورا
عرضه شد به قبله عالم که چرا اکنون؟
شاه در پاسخ چنین گفت:
چون مردم می آمدند تشییع جنازه و مراسم ترحیم به مجلس
روضه آقا سیدالشهداء ع لطمه وارد می شد.
وقتی مجلس ختم برای فرزندان ناصر برگزار شد، آخوند کاسه لیسی که روی منبر در مجلس ترحیم بود اینگونه قرائت کرد:
جان به قربان قلب شکسته شاه که فرزندانتون چون جناب قاسم و جناب علی اکبر در مقابل دیدگان پر مهرتان چون مرغ بسمل پرپر شدند
در همین حال ناصرالدین شاه همان طور که روی صندلی جلوس کرده بود با نگاهی غضب آلود رو به آن آخوند کرده و گفت:
خفه شو! خدا دهانت را بشکند!
توله سگ های من کجا و جناب قاسم و اکبر ع کجا ..
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
والاستریت ژورنال: ترامپ اقدامات جسورانه علیه ایران انجام داد که هیچ رئیسجمهوری پیش از او جرأت انجامشان را نداشت، اما در نهایت به همان نقطهای رسید که دیگران هم در آن قرار داشتند.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
🇮🇷چرا دشمن دانشمندان ما را شهید میکند؟
وقتی که شهید دکتر فریدون عباسی از دلایل شهادت دکتر شهریاری میگوید
small_orange_diamondمن فکر میکنم جنبه خطرناک آقای شهریاری عالِمشدن و استادشدنش در کشور، بدون نیاز به خارج رفتن در هیچ مقطعی بود. یعنی ایشان دیپلم، لیسانس، فوقلیسانس و دکترایش را در این کشور گرفت و در این کشور استادتمام شد. *درواقع آقای دکتر شهریاری یک نماد از کفایت جمهوری اسلامی در زمینه آموزش و تحقیقات است؛ یک الگو و یک نمونه که نشان میدهد با امکانات کشور میتوان پروفسورتمام شد.* دکتر علیمحمدی هم همین خصوصیت را داشت. تمام تحصیلاتش را در اینجا گذرانده و همه مقالات و همه چیزش در داخل کشور بود و او هم در همین جا استادتمام شد.
small_orange_diamondاینها به صورت نماد و سمبل درمیآیند و دشمن حس میکند همه اینها خطرناکند؛ چون بااینکه آنها برایشان دعوتنامه میفرستند، حاضرند پول و کرسی دانشگاه بدهند، حاضر نیستند بروند. بدتر از همه اینکه دارند در داخل کشور آدم تکثیر میکنند و آموزش میدهند و دارند رشتههای فوقلیسانس و دکترا راه میاندازند. اینها نهتنها نظام اعزام دانشجو به خارج را تغییر میدهند، بلکه کمکم در ایران دانشجوی خارجی میگیرند. اگر از این منظر نگاه کنیم، خطر اصلی کسی مثل آقای شهریاری، قدرت سازماندهی و مدیریتش در آموزش است که میتواند برای کشور متخصص تربیت کند که این برای کشورهای دیگر خیلی خطرناک است. ما اگر یک دستگاه داشته باشیم، میزنند آن را خراب میکنند، ولی با آدمهایی که تکثیر شدهاند کاری نمیتوانند بکنند.
small_orange_diamondآقای دکتر شهریاری با علمش مدام در حال حل مسائل کشور بود. یک سال قبل از شهادتش، کاربرد پرتوها در حفر و آنالیز چاههای نفت را در شرکت ملی حفاری شروع کرد؛ خب این یعنی مختل کردن بازار شرکتهای نفتی خارجی در ایران و کشورهای منطقه. آقای شهریاری میتوانست محاسبات سوخت هستهای را انجام بدهد و وقتی غربیها سوخت راکتور تهران را که برای تولید رادیو داروها استفاده میشد به ما ندادند، ایشان این محاسبات را برای راکتور تهران انجام داد.
small_orange_diamondدشمن به این نتیجه رسید که آقای شهریاری نهتنها به خارج از کشور نمیرود، بلکه نترس و شجاع هم هست و اگر هم او را بترسانند، از پروژههای استراتژیک کشور پاپس نمیکشد. فهمیدند که او علاوه بر حل مشکلات، میتواند امکانات کشور را هم توسعه بدهد و در محاسبات هستهای در سطح اول جهانی قرار میگیرد.*برای همین هم دکتر شهریاری و مانندهای او را ترور فیزیکی میکنند تا دیگر این آدمها تکثیر نشوند؛ تا از این طریق در جامعه علمی ما رعب ایجاد کنند.* ایشان از سال ۷۸ میدانست که ورود به حوزههای علمی که غربیها فقط حق خودشان میدانند پرخطر است، اما هیچ وقت از کاری که باید میکرد و از توسعه علم در کشور دست برنداشت.
🇮🇷 پرونده #فتح_علم
وقتی که شهید دکتر فریدون عباسی از دلایل شهادت دکتر شهریاری میگوید
small_orange_diamondمن فکر میکنم جنبه خطرناک آقای شهریاری عالِمشدن و استادشدنش در کشور، بدون نیاز به خارج رفتن در هیچ مقطعی بود. یعنی ایشان دیپلم، لیسانس، فوقلیسانس و دکترایش را در این کشور گرفت و در این کشور استادتمام شد. *درواقع آقای دکتر شهریاری یک نماد از کفایت جمهوری اسلامی در زمینه آموزش و تحقیقات است؛ یک الگو و یک نمونه که نشان میدهد با امکانات کشور میتوان پروفسورتمام شد.* دکتر علیمحمدی هم همین خصوصیت را داشت. تمام تحصیلاتش را در اینجا گذرانده و همه مقالات و همه چیزش در داخل کشور بود و او هم در همین جا استادتمام شد.
small_orange_diamondاینها به صورت نماد و سمبل درمیآیند و دشمن حس میکند همه اینها خطرناکند؛ چون بااینکه آنها برایشان دعوتنامه میفرستند، حاضرند پول و کرسی دانشگاه بدهند، حاضر نیستند بروند. بدتر از همه اینکه دارند در داخل کشور آدم تکثیر میکنند و آموزش میدهند و دارند رشتههای فوقلیسانس و دکترا راه میاندازند. اینها نهتنها نظام اعزام دانشجو به خارج را تغییر میدهند، بلکه کمکم در ایران دانشجوی خارجی میگیرند. اگر از این منظر نگاه کنیم، خطر اصلی کسی مثل آقای شهریاری، قدرت سازماندهی و مدیریتش در آموزش است که میتواند برای کشور متخصص تربیت کند که این برای کشورهای دیگر خیلی خطرناک است. ما اگر یک دستگاه داشته باشیم، میزنند آن را خراب میکنند، ولی با آدمهایی که تکثیر شدهاند کاری نمیتوانند بکنند.
small_orange_diamondآقای دکتر شهریاری با علمش مدام در حال حل مسائل کشور بود. یک سال قبل از شهادتش، کاربرد پرتوها در حفر و آنالیز چاههای نفت را در شرکت ملی حفاری شروع کرد؛ خب این یعنی مختل کردن بازار شرکتهای نفتی خارجی در ایران و کشورهای منطقه. آقای شهریاری میتوانست محاسبات سوخت هستهای را انجام بدهد و وقتی غربیها سوخت راکتور تهران را که برای تولید رادیو داروها استفاده میشد به ما ندادند، ایشان این محاسبات را برای راکتور تهران انجام داد.
small_orange_diamondدشمن به این نتیجه رسید که آقای شهریاری نهتنها به خارج از کشور نمیرود، بلکه نترس و شجاع هم هست و اگر هم او را بترسانند، از پروژههای استراتژیک کشور پاپس نمیکشد. فهمیدند که او علاوه بر حل مشکلات، میتواند امکانات کشور را هم توسعه بدهد و در محاسبات هستهای در سطح اول جهانی قرار میگیرد.*برای همین هم دکتر شهریاری و مانندهای او را ترور فیزیکی میکنند تا دیگر این آدمها تکثیر نشوند؛ تا از این طریق در جامعه علمی ما رعب ایجاد کنند.* ایشان از سال ۷۸ میدانست که ورود به حوزههای علمی که غربیها فقط حق خودشان میدانند پرخطر است، اما هیچ وقت از کاری که باید میکرد و از توسعه علم در کشور دست برنداشت.
🇮🇷 پرونده #فتح_علم
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
شوک بزرگ دستگاه اطلاعاتی آمریکا از قدرت ناشناخته تسلیحاتی و نظامی ایران!
خلبان جنگنده F-15 ساقط شده در ایران برای اولینبار فاش کرد:
پهپادهای ایرانی با چینشی چون «عروس دریایی» و «سفینه فضایی» حرکت میکنند!
حیرت تلویزیون «موساد اینترنشنال»:
ایرانیها به بالاترین سطح پیشرفت فناوری رسیدهاند؛ ایران دارای تکنولوژی پیشرفته «شبکهسازی مش» برای آرایش منسجم پهپادی است؛ فناوری که تنها آمریکا، چین و روسیه داشتند!
red_circle
خلبان جنگنده F-15 ساقط شده در ایران برای اولینبار فاش کرد:
پهپادهای ایرانی با چینشی چون «عروس دریایی» و «سفینه فضایی» حرکت میکنند!
حیرت تلویزیون «موساد اینترنشنال»:
ایرانیها به بالاترین سطح پیشرفت فناوری رسیدهاند؛ ایران دارای تکنولوژی پیشرفته «شبکهسازی مش» برای آرایش منسجم پهپادی است؛ فناوری که تنها آمریکا، چین و روسیه داشتند!
red_circle
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
سطح ذخایر امریکا تنها حدود دو روز با سطح بحرانی فاصله دارد؛ سطحی که در آن خطوط لوله با افت فشار مواجه میشوند
در همین حال، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان از صدور مجوزهای جدید برای عبور از تنگه هرمز خودداری میکند و تنها کشتیهایی که بهطور مستقیم انتخاب شدهاند، اجازه عبور دارند.
در همین حال، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان از صدور مجوزهای جدید برای عبور از تنگه هرمز خودداری میکند و تنها کشتیهایی که بهطور مستقیم انتخاب شدهاند، اجازه عبور دارند.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ تیر
🍎رایحه سیب🍎
اتفاقها بزرگتر از این حرفها است
small_red_triangleشعام یعنی روسای سه قوه، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه، وزیر اطلاعات، یعنی اصلی ترین مسوولین کشور.
اینها کسانی هستند که رهبری شهید درباره برخی شان میگفت اگر تصمیمی بگیرند حمایت میکنم حتما، تصمیم بنزینی را روسای سه قوه گرفتند، علنا آمد حمایت کرد. رهبر شهید درباره فرماندهان و شعام میفرمود محاسباتشان همه تا اینجای جنگ درست بوده، نه تاخیر کرده اند، نه تسریع.
اینکه حالا رهبری ایران رسما در یک پیام علنا میگوید نظرم با اینها یکی نیست، مسوولیت این تصمیم با آنها است، من سوی مردم میایستم. اینها را نمیشود ساده رها کرد و عبور کرد. اتفاق مهمی افتاده. چه اتفاقی؟
small_red_triangleاینها در انگیزه هایشان خدشه ای هست؟ نه. آیا قبلا هم خطا میکردند؟ به نص رهبری شهید، نه. پس الان چه اتفاقی افتاده؟ برخی از این اعضا حتی نزدیکان رهبری بوده اند. دقت کنیم اخبار پشت پرده را هم کاری نداریم، اما در دو پیام اخیر، رهبری اختلاف نظر جدی خود را با این جمع علنی کرد. قصه چیست؟
small_red_triangleماجرا را با تحلیل پیامهای ایشان در مقایسه با دیگر مسوولین میتوان متوجه شد. ایشان معتقدند یک تغییر بزرگ بین المللی رقم خورده، ساختار قدرت در دنیا بالکل تغییر کرده. اتفاقات، بالاتر از یک پیروزی میدانی است. اما مسوولین هنوز در چارچوب پیش از جنگ رمضان امور را تحلیل میکنند. اینکه ما شکست نخوردیم و پیروز میدانیم و هنوز سرپاییم و از این حرفها. این دو نگاه مهم، یعنی دو چارچوب تحلیلی.
small_red_triangleبه نظر میرسد کشور در زمانه و دوران یک پوست اندازی جدی است.
این پوست اندازی دوران جدید را از زاویه رهبران ببینید.
تحلیل بر پایه همان احساس بیچارگی و ما بدبخت شدیم و رهبرم در صفین دور خورده و تنها مانده و از این خزعبلاتی که جریان انقلابی آلوده به تبلیغات دشمن میگویند، خطا است.
تحلیل غربزده ها هم که بوی نایش در آمده. روحانی و ظریف و غربگراها البته نمرده اند، هستند، چنانکه بعد جنگ دوازده روزه کنش کردند الان هم سوسکی و زیر پوستی روی دستگاه محاسبات مسوولین موثرند طبیعتا، که البته رهبری با تدبیرش راه نفوذ آنها را بسیار دشوارتر کرده.
اما ماجرا چیز دیگری است
small_red_triangleدوران دیگری آغاز شد، ایران در مستوای قدرتی بالاتر از چهل سال اخیر قرار گرفته، ریشه قدرت ایران ایمان مردم است که جهش کرده، آمریکا مستاصل و منزوی شده، صحنه بالکل عوض شده و این تغییر در دستگاه محاسبات نخبگان هنوز به طور کامل نصب نشده. لذا زمان پوست اندازی یک دستگاه محاسبه قدیمی تر است. "اختلال در دستگاه محاسبه یعنی عدم ارتقای آن بر پایه شرایط موجود."
small_red_triangleباید منتظر وقایعی به شدت صریحتر هم باشیم. متون رهبری عزیز نشان دهنده یک سطح از صراحت و ظهور بالاتر در ظهور حق و امامت در جامعه است. همین الان عزل و نصبهایشان را ببینید متوجه میشوید دارند چه میکنند. اگر میخواهیم کمکشان کنیم باید همگی به کانون انقلاب متصل شویم. کانون انقلاب همانجایی است که ایشان ایستاده. قلوب مردم. مردم داغدیده مبعوث شده
بسم الله
small_red_triangleشعام یعنی روسای سه قوه، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه، وزیر اطلاعات، یعنی اصلی ترین مسوولین کشور.
اینها کسانی هستند که رهبری شهید درباره برخی شان میگفت اگر تصمیمی بگیرند حمایت میکنم حتما، تصمیم بنزینی را روسای سه قوه گرفتند، علنا آمد حمایت کرد. رهبر شهید درباره فرماندهان و شعام میفرمود محاسباتشان همه تا اینجای جنگ درست بوده، نه تاخیر کرده اند، نه تسریع.
اینکه حالا رهبری ایران رسما در یک پیام علنا میگوید نظرم با اینها یکی نیست، مسوولیت این تصمیم با آنها است، من سوی مردم میایستم. اینها را نمیشود ساده رها کرد و عبور کرد. اتفاق مهمی افتاده. چه اتفاقی؟
small_red_triangleاینها در انگیزه هایشان خدشه ای هست؟ نه. آیا قبلا هم خطا میکردند؟ به نص رهبری شهید، نه. پس الان چه اتفاقی افتاده؟ برخی از این اعضا حتی نزدیکان رهبری بوده اند. دقت کنیم اخبار پشت پرده را هم کاری نداریم، اما در دو پیام اخیر، رهبری اختلاف نظر جدی خود را با این جمع علنی کرد. قصه چیست؟
small_red_triangleماجرا را با تحلیل پیامهای ایشان در مقایسه با دیگر مسوولین میتوان متوجه شد. ایشان معتقدند یک تغییر بزرگ بین المللی رقم خورده، ساختار قدرت در دنیا بالکل تغییر کرده. اتفاقات، بالاتر از یک پیروزی میدانی است. اما مسوولین هنوز در چارچوب پیش از جنگ رمضان امور را تحلیل میکنند. اینکه ما شکست نخوردیم و پیروز میدانیم و هنوز سرپاییم و از این حرفها. این دو نگاه مهم، یعنی دو چارچوب تحلیلی.
small_red_triangleبه نظر میرسد کشور در زمانه و دوران یک پوست اندازی جدی است.
این پوست اندازی دوران جدید را از زاویه رهبران ببینید.
تحلیل بر پایه همان احساس بیچارگی و ما بدبخت شدیم و رهبرم در صفین دور خورده و تنها مانده و از این خزعبلاتی که جریان انقلابی آلوده به تبلیغات دشمن میگویند، خطا است.
تحلیل غربزده ها هم که بوی نایش در آمده. روحانی و ظریف و غربگراها البته نمرده اند، هستند، چنانکه بعد جنگ دوازده روزه کنش کردند الان هم سوسکی و زیر پوستی روی دستگاه محاسبات مسوولین موثرند طبیعتا، که البته رهبری با تدبیرش راه نفوذ آنها را بسیار دشوارتر کرده.
اما ماجرا چیز دیگری است
small_red_triangleدوران دیگری آغاز شد، ایران در مستوای قدرتی بالاتر از چهل سال اخیر قرار گرفته، ریشه قدرت ایران ایمان مردم است که جهش کرده، آمریکا مستاصل و منزوی شده، صحنه بالکل عوض شده و این تغییر در دستگاه محاسبات نخبگان هنوز به طور کامل نصب نشده. لذا زمان پوست اندازی یک دستگاه محاسبه قدیمی تر است. "اختلال در دستگاه محاسبه یعنی عدم ارتقای آن بر پایه شرایط موجود."
small_red_triangleباید منتظر وقایعی به شدت صریحتر هم باشیم. متون رهبری عزیز نشان دهنده یک سطح از صراحت و ظهور بالاتر در ظهور حق و امامت در جامعه است. همین الان عزل و نصبهایشان را ببینید متوجه میشوید دارند چه میکنند. اگر میخواهیم کمکشان کنیم باید همگی به کانون انقلاب متصل شویم. کانون انقلاب همانجایی است که ایشان ایستاده. قلوب مردم. مردم داغدیده مبعوث شده
بسم الله
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ تیر
🍎رایحه سیب🍎
tulip#سلام_آقایخوبیهاقربانتانشوم🖤
black_small_square️سلام بر تو ای منتقم خون خدا ...
white_small_square️اللهم عجل لولیک الفرجblack_small_square️
leavesبرقآمت دلربای مهدی صلواتleaves
#جمکران
#انتظار
#امام_زمان
#صاحب_عزا
black_small_square️سلام بر تو ای منتقم خون خدا ...
white_small_square️اللهم عجل لولیک الفرجblack_small_square️
leavesبرقآمت دلربای مهدی صلواتleaves
#جمکران
#انتظار
#امام_زمان
#صاحب_عزا
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ تیر
🍎رایحه سیب🍎
سپاه :
فقط از مسیر ایران رد شوید بقیه مسیرها مورد هدف قرار میگیرد
عمان جدیدا یه مسیر معرفی کرده ، یعنی عمان مسیرت رو جمع کن
فقط از مسیر ایران رد شوید بقیه مسیرها مورد هدف قرار میگیرد
عمان جدیدا یه مسیر معرفی کرده ، یعنی عمان مسیرت رو جمع کن
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ تیر
🍎رایحه سیب🍎
اینکه رو مسیر ایران تاکید میشه هدف چیه ؟
این هست از ۶۰ روز دیگه عوارض گرفته شود
دستور مستقیم ایت الله خامنه ای هست
اما سطح سیاسی چه خواسته چه ناخواسته داره حرکاتی انجام میده که عوارض روز به روز غیر پذیرفته تر میشود
این هست از ۶۰ روز دیگه عوارض گرفته شود
دستور مستقیم ایت الله خامنه ای هست
اما سطح سیاسی چه خواسته چه ناخواسته داره حرکاتی انجام میده که عوارض روز به روز غیر پذیرفته تر میشود
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ تیر
۴ تیر
🍎رایحه سیب🍎
red_circle صبح عاشورا؛ برافراشتن پرچم خونخواهی رهبر شهید انقلاب در مقابل رواق کشوردوست
۱۴۰۵/۴/۴
۱۴۰۵/۴/۴
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۴ تیر
🍎رایحه سیب🍎
red_circleهلاکت یک نظامی صهیونیست در جنوب لبنان
small_blue_diamond️ارتش اسرائیل امروز اذعان کرد یکی از نظامیان این رژیم در جریان «فعالیت عملیاتی» به هلاکت رسیده است.
small_red_triangle_down
small_blue_diamond️ارتش اسرائیل امروز اذعان کرد یکی از نظامیان این رژیم در جریان «فعالیت عملیاتی» به هلاکت رسیده است.
small_red_triangle_down
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA