۳۱ اردیبهشت
LumionLand
باز وسطش یه ادیت کوچیک نسبت به زاویه تابش نور اومد
استپ زدم و دوباره رندر ، همینجا یه دقیقه تغییر
استپ زدم و دوباره رندر ، همینجا یه دقیقه تغییر
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ اردیبهشت
LumionLand
و دوباره استپ زدم و یه ادیت نسبت به Dof و خیسی زمین داشتم
و این شد که 3 دقیقه اختلاف همینجا
حالا حساب کن وسط کار کردن اینهمه
سنگین میکنی رم گرافیک و سیستمت رو
بعد میزنی رندر برو علی علی مکه!
و این شد که 3 دقیقه اختلاف همینجا
حالا حساب کن وسط کار کردن اینهمه
سنگین میکنی رم گرافیک و سیستمت رو
بعد میزنی رندر برو علی علی مکه!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳۱ اردیبهشت
LumionLand
دایی ، یه ری استارت کنی
15-20 دقیقه
با کلی لگ
تبدیل میشه به 6 دقیقه!
اینم الان میگم ، عمری معمار جماعت تنبل انجامش بدهgrinjoysweat_smile
15-20 دقیقه
با کلی لگ
تبدیل میشه به 6 دقیقه!
اینم الان میگم ، عمری معمار جماعت تنبل انجامش بدهgrinjoysweat_smile
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۲ خرداد
LumionLand
همین آموزش رو میبینید؟
https://www.aparat.com/v/nrx4599
ما ساعتها به همراه انواع اقسام پلاگین ها و اسکریپتها ، سعی میکردیم تو ویری و مکس شبیه سازیش کنیمgrin
با چندتا دکمه ، اتومات همه چیز تنظیم میشه برات!sweat_smile
@Meissamkhosravi
https://www.aparat.com/v/nrx4599
ما ساعتها به همراه انواع اقسام پلاگین ها و اسکریپتها ، سعی میکردیم تو ویری و مکس شبیه سازیش کنیمgrin
با چندتا دکمه ، اتومات همه چیز تنظیم میشه برات!sweat_smile
@Meissamkhosravi
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ خرداد
LumionLand
من امروز یه سری توضیحات درمورد لومیون و خوبی هاش میگم
کاربردهاش
و اینکه چه پولهای خوبی میشه باهاش درآورد kissing_heartheart_eyes
کاربردهاش
و اینکه چه پولهای خوبی میشه باهاش درآورد kissing_heartheart_eyes
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ خرداد
LumionLand
مزیت اول لومیون :
درخت و پوشش گیاهی!
اینقدر این مورد برای لومیون مهمه و روش تمرکز کرده در این 16 ورژن و کلی از اپدیتهای هر ورژن ، که لوگوی لومیون همیشه توش اثری از برگ و شاخه و درخت و... بوده!
شما توی لومیون ، یک جنگل عظیم رو به کسری از ثانیه میتونی رندر بگیری!
توی این جنگل بچرخی ، و حالشو ببری!
آبجکت درخت ، گل و گیاه و چمن و.. بخاطر حجم زیاد پلیگانها (تازه بجز متریالها) در اکثر نرم افزارها رم زیادی رو از شما میگیره!
ولی ! آخ لومیون ، جان لومیون!
یک جنگل با بالاترین کیفیتها رو ، در حالتی که این درختها داینامیک مدلسازی شده کلی اپشن اعم از تغییر رنگ برگهاش برای انواع فصول دارن رو با لومیون میتونی مثل باقلوا به خورد سیستم بدی!
درخت و پوشش گیاهی!
اینقدر این مورد برای لومیون مهمه و روش تمرکز کرده در این 16 ورژن و کلی از اپدیتهای هر ورژن ، که لوگوی لومیون همیشه توش اثری از برگ و شاخه و درخت و... بوده!
شما توی لومیون ، یک جنگل عظیم رو به کسری از ثانیه میتونی رندر بگیری!
توی این جنگل بچرخی ، و حالشو ببری!
آبجکت درخت ، گل و گیاه و چمن و.. بخاطر حجم زیاد پلیگانها (تازه بجز متریالها) در اکثر نرم افزارها رم زیادی رو از شما میگیره!
ولی ! آخ لومیون ، جان لومیون!
یک جنگل با بالاترین کیفیتها رو ، در حالتی که این درختها داینامیک مدلسازی شده کلی اپشن اعم از تغییر رنگ برگهاش برای انواع فصول دارن رو با لومیون میتونی مثل باقلوا به خورد سیستم بدی!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ خرداد
LumionLand
حالا علت این مساله چیه؟
هیچوقت به این فکر نکردید چرا درختها(با اینکه حجم برگها و شاخه و.. رو داریم ، تکون میخوره برگها و اجزاعش طبیعتا یک تصویر کات اوت نیستن که ثابت باشن) با اینکه اکثرش با نرم افزارهایی مثل speed tree مدل شدن ، نرم افزارهایی که قطعا یه انگشتی تو اون نرم افزار هم زده هر شبیه ساز حرفه ای در دنیا تا بتونه خودش یه حرکتی بزنه و دیده ننه بابای حجم رو میاره جلو چشاش!
چجوری این درختها سبک هستن تو لومیون؟!
علت :
لومیون برای اینکه بتونه این حجم 70-80 گیگی مدلهاش رو به سادگی با توجه به سخت افزارها بالانس کنه!
از الگوریتم و نرم افزارهای متفاوت تر و البته کم کاربرد تری در دنیای سی جی استفاده میکنه
نرم افزارهایی که مختص شبیه سازی احجام صنعتی هستن !(بخاطر همینه که خیلی از آبجکتهاش کیفیت مناسبی که ما میخوایم رو از لحاظ متریال مخصوصا در رفلکشن و گلاسینس نداره)
این نرم افزارها احجام رو سبک تر ، و البته با همون قابلیتهایی که ما میخوایم خروجی میگیره
و به همین دلیله که شما ، نمیتونی هر آبجکتی رو وارد لومیون و لایبرری خود لومیون کنی
تازه آبجکتهای موجودی که شما از منابع خارجی میگیری( مثل لومیون ویتنام و...)
اونقدر سنگین شبیه سازی شده ان (چون نرم افزار واسطه سنگین خروجی گرفته) که استفاده از این آبجکتها به صرفه نیست
هیچوقت به این فکر نکردید چرا درختها(با اینکه حجم برگها و شاخه و.. رو داریم ، تکون میخوره برگها و اجزاعش طبیعتا یک تصویر کات اوت نیستن که ثابت باشن) با اینکه اکثرش با نرم افزارهایی مثل speed tree مدل شدن ، نرم افزارهایی که قطعا یه انگشتی تو اون نرم افزار هم زده هر شبیه ساز حرفه ای در دنیا تا بتونه خودش یه حرکتی بزنه و دیده ننه بابای حجم رو میاره جلو چشاش!
چجوری این درختها سبک هستن تو لومیون؟!
علت :
لومیون برای اینکه بتونه این حجم 70-80 گیگی مدلهاش رو به سادگی با توجه به سخت افزارها بالانس کنه!
از الگوریتم و نرم افزارهای متفاوت تر و البته کم کاربرد تری در دنیای سی جی استفاده میکنه
نرم افزارهایی که مختص شبیه سازی احجام صنعتی هستن !(بخاطر همینه که خیلی از آبجکتهاش کیفیت مناسبی که ما میخوایم رو از لحاظ متریال مخصوصا در رفلکشن و گلاسینس نداره)
این نرم افزارها احجام رو سبک تر ، و البته با همون قابلیتهایی که ما میخوایم خروجی میگیره
و به همین دلیله که شما ، نمیتونی هر آبجکتی رو وارد لومیون و لایبرری خود لومیون کنی
تازه آبجکتهای موجودی که شما از منابع خارجی میگیری( مثل لومیون ویتنام و...)
اونقدر سنگین شبیه سازی شده ان (چون نرم افزار واسطه سنگین خروجی گرفته) که استفاده از این آبجکتها به صرفه نیست
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ خرداد
LumionLand
من یه پروژه ای داشتم مختص یکی از شرکتهای بزرگ نفتی
اینا برا کارشون از این آبجکتها استفاده کرده بودن
آقا یه آبنمای انمیت شده
بلایی سر فایل آورده بود
که من بهشون دوتا رهکار دادم
گفتم من افکت تنظیم میکنم آب نما خواستی میری سراغ رندر فارم ها!
یا بیخیال آبنمای با کیفیت میشی
.
اینا برا کارشون از این آبجکتها استفاده کرده بودن
آقا یه آبنمای انمیت شده
بلایی سر فایل آورده بود
که من بهشون دوتا رهکار دادم
گفتم من افکت تنظیم میکنم آب نما خواستی میری سراغ رندر فارم ها!
یا بیخیال آبنمای با کیفیت میشی
.
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۳ خرداد
LumionLand
sweat_smilegrin همین موردی که توضیح دادم و نخوندیش کامل( مطمئنم ها ) دلیل کیفیت پایین آب نما ها و آبجکتهای لومیونه!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۵ خرداد
۵ خرداد
۵ خرداد
LumionLand
نکته مهم چیه؟
بدون شک ، تمرکز من بشخصه بیشتر روی این اپلیکیشنهای مزخرف داخلی خواهد بود تا اطلاع ثانوی
دوستان و رفقا رو اینستا و تلگرام کار میکنن
من بیشتر همینجام...
کشفیات و نکات اینجا با اونجا فرق فوکوله!
بدون شک ، تمرکز من بشخصه بیشتر روی این اپلیکیشنهای مزخرف داخلی خواهد بود تا اطلاع ثانوی
دوستان و رفقا رو اینستا و تلگرام کار میکنن
من بیشتر همینجام...
کشفیات و نکات اینجا با اونجا فرق فوکوله!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۵ خرداد
LumionLand
پس ، تحت هر شرایطی ، اینجا رو از دست ندید!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۹ خرداد
LumionLand
نه تنها خودمون جنبه اتصال به نت رو نداشتیم
بلکه سیستممون هم جنبه نداشت...
رفقا با وصل شدن به نت جذاب جهانی
بصورت عجیبی
لایسنسهای اتودسک تو خیلی از سیستمها فعال شده
بلکه سیستممون هم جنبه نداشت...
رفقا با وصل شدن به نت جذاب جهانی
بصورت عجیبی
لایسنسهای اتودسک تو خیلی از سیستمها فعال شده
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۹ خرداد
LumionLand
کرک غیر فعال
و ارور لایسنس میده برا خیلیا...
عزیزای دل
با نرم افزارهای تخصصی حذف برنامه ها باید حذف کنید نرم افزار رو و دوباره کرک کنید
و ارور لایسنس میده برا خیلیا...
عزیزای دل
با نرم افزارهای تخصصی حذف برنامه ها باید حذف کنید نرم افزار رو و دوباره کرک کنید
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۹ خرداد
LumionLand
نرم افزارهایی مثل your uninstaller
https://soft98.ir/software/uninstall/1711-Your-Uninstaller-Pro.html
https://soft98.ir/software/uninstall/1711-Your-Uninstaller-Pro.html
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
اندر احوال سیاستهای جدید ج.ا
متاسفانه بلایی سرمون اومده بنام حمله سایبری به بانکها
هنوز بانکهای اصلی کشور که مرجعیت اقتصادی کشور روشه مشکلات اساسی دارن
.
اما!!
آیا فکر میکنید فقط بانکها هستن که مختل شدن؟
.
خیر!
متاسفانه بلایی سرمون اومده بنام حمله سایبری به بانکها
هنوز بانکهای اصلی کشور که مرجعیت اقتصادی کشور روشه مشکلات اساسی دارن
.
اما!!
آیا فکر میکنید فقط بانکها هستن که مختل شدن؟
.
خیر!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
سایت ما دقیقا یک روز قبل از این اتفاق
اشتراک دامین تموم شد!
و خوب ، وقتی 5 سال پیش ما این اشتراک رو خریدیم 5 ساله
فراموش کردیم تاریخش کی بود و چی بود
.
هنگام شارژ مجدد
بنا به قوانین جدید مجبور شدیم به سامانه هدا(هویت دیجیتال ایرانیان) بپیوندیم
.
و تبارک الله احسن الخالقین
این سامانه کلا مشکل داره!
و ما الان نزدیک دو هفته است درگیر یه سامانه ایم
وقتی میشد کاریش کرد نیاز به اتصال بانک بود
وقتی مشکل بانک در خریدهای مجازی تا حدی رفع شد خودش کار نمیکنه درست!
اشتراک دامین تموم شد!
و خوب ، وقتی 5 سال پیش ما این اشتراک رو خریدیم 5 ساله
فراموش کردیم تاریخش کی بود و چی بود
.
هنگام شارژ مجدد
بنا به قوانین جدید مجبور شدیم به سامانه هدا(هویت دیجیتال ایرانیان) بپیوندیم
.
و تبارک الله احسن الخالقین
این سامانه کلا مشکل داره!
و ما الان نزدیک دو هفته است درگیر یه سامانه ایم
وقتی میشد کاریش کرد نیاز به اتصال بانک بود
وقتی مشکل بانک در خریدهای مجازی تا حدی رفع شد خودش کار نمیکنه درست!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
و به همین سادگی
.
ما الان سایت نداریم! grinningsweat_smile
.
و عوامل هم پا گذاشتن رو گلوی ما برای مذاکرات ببینن چی میشه انگار
.
جالب اینجاست که پولم میگیرن ، مفتی هم نیست
ولی ما به مشکل مسخره ای خوردیم که توش موندیم!
.
ما الان سایت نداریم! grinningsweat_smile
.
و عوامل هم پا گذاشتن رو گلوی ما برای مذاکرات ببینن چی میشه انگار
.
جالب اینجاست که پولم میگیرن ، مفتی هم نیست
ولی ما به مشکل مسخره ای خوردیم که توش موندیم!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
حالا
.
رفقایی که هرجا مشکلی براشون پیش اومد
شماره منو که دارید
09116355988
.
پیام ، تماس یا هر چیزی
یه جوری رفعش میکنیم
حجم پایینها رو یه جوری میفرستیم تو پلتفرمها
بالا ها رو هم نهایتا فلشی چیزی...
.
رفقایی که هرجا مشکلی براشون پیش اومد
شماره منو که دارید
09116355988
.
پیام ، تماس یا هر چیزی
یه جوری رفعش میکنیم
حجم پایینها رو یه جوری میفرستیم تو پلتفرمها
بالا ها رو هم نهایتا فلشی چیزی...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
بزارید یه چیزی بگم درد بیشترمون رو حس کنید
.
سال گذشته
12 روزه - دی ماه - جنگ رمضان
.
کلی ضرر مالی زد خود نت
کارها و زیرساختهایی که انجام داده بودیم هم نابود کرد!
.
یعنی پلنهایی داشتیم
که واقعا خیلی مفید بود و این سود تنها به ما نمیرسید
به خیلیا میرسید
.
ولی خوب اینم قسمته دیگه
ماه ها تلاش ما
به کل هیچ و نابود شد!
.
سال گذشته
12 روزه - دی ماه - جنگ رمضان
.
کلی ضرر مالی زد خود نت
کارها و زیرساختهایی که انجام داده بودیم هم نابود کرد!
.
یعنی پلنهایی داشتیم
که واقعا خیلی مفید بود و این سود تنها به ما نمیرسید
به خیلیا میرسید
.
ولی خوب اینم قسمته دیگه
ماه ها تلاش ما
به کل هیچ و نابود شد!
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
اسنپ بک باعث شد سایت خارجی رو کلا ببندیم
12 روزه و دی ماه یه ضرر ملیاردی زد بهمون
و رمضان ، مشت آخر رو برای ناک اوت پلنهای ما زد و تموم!
ولی...
.
ما ادامه خواهیم داد...
12 روزه و دی ماه یه ضرر ملیاردی زد بهمون
و رمضان ، مشت آخر رو برای ناک اوت پلنهای ما زد و تموم!
ولی...
.
ما ادامه خواهیم داد...
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
🥰آموزش
.
رفع مشکل Host در لومیون
آموزش کوتاه و ساده است
خیلی ها هم در حین کار با لومیون ممکنه بهش بر بخورن
مخصوصا بعد نصب ورژنهای جدید تر
https://www.aparat.com/v/ief79h6
.
اینم مسیر فولدر هاست : C:\Windows\System32\drivers\etc
.
رفع مشکل Host در لومیون
آموزش کوتاه و ساده است
خیلی ها هم در حین کار با لومیون ممکنه بهش بر بخورن
مخصوصا بعد نصب ورژنهای جدید تر
https://www.aparat.com/v/ief79h6
.
اینم مسیر فولدر هاست : C:\Windows\System32\drivers\etc
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱ تیر
LumionLand
🥰آموزش
.
رفع مشکل کد Verify در هنگام نصب لومیون 2025
آموزش کوتاه و ساده است - با این روش بی نهایت کد veriFy میتونید بگیرید
.
https://www.aparat.com/v/kja2k2h
.
رفع مشکل کد Verify در هنگام نصب لومیون 2025
آموزش کوتاه و ساده است - با این روش بی نهایت کد veriFy میتونید بگیرید
.
https://www.aparat.com/v/kja2k2h
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA168دنبال کننده
Www.archover.ir
.
+۹۸۹۱۱۶۳۵۵۹۸۸
ارتباط با ما
.
اینجا قراره یه جمع خودمونی باشه و بهم کمک کنیم
مطالب نو و خفن و تازه ای میزاریم
پس خوشحال میشم فالو کنید
.
لینک سایت ما اینه
میتونید آرچیو رو از اینجا هم داشته باشید
مشاهده کانال پیامرسان.
+۹۸۹۱۱۶۳۵۵۹۸۸
ارتباط با ما
.
اینجا قراره یه جمع خودمونی باشه و بهم کمک کنیم
مطالب نو و خفن و تازه ای میزاریم
پس خوشحال میشم فالو کنید
.
لینک سایت ما اینه
میتونید آرچیو رو از اینجا هم داشته باشید