۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
recycle️ ناگفتههایی از تعطیلی غیرقانونی و بیسابقه مجلس!
با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر الگو گرفتن مجلس از مردم مبعوث شده که سه ماه است در خیابان هستند، جلسه مجلس در این هفته هم همچنان وبیناری و مجازی است! واقعا چرا؟
به این نکات توجه کنید:
۱. تصویب قانون تنگه هرمز ممکن است دست مذاکره کنندگان را برای توافق ببندد.
۲. مطابق اصل ۷۷ قانون اساسی، کلیه توافقنامهها و قراردادها و تفاهمنامهها با کشورهای دیگر باید در مجلس تصویب شود.
۳. مطابق اصل ۱۲۵ قانون اساسی، دولت نمیتواند قبل از تصویب مجلس، توافقی را امضا کند.
حالا اگر چراغ مجلس روشن باشد، این موارد در جلسات مجلس تذکر داده میشود و ابعاد پنهان موضوع آشکار میشود. تنها دلیل منطقی برای تعطیلی مجلس همین است.
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر الگو گرفتن مجلس از مردم مبعوث شده که سه ماه است در خیابان هستند، جلسه مجلس در این هفته هم همچنان وبیناری و مجازی است! واقعا چرا؟
به این نکات توجه کنید:
۱. تصویب قانون تنگه هرمز ممکن است دست مذاکره کنندگان را برای توافق ببندد.
۲. مطابق اصل ۷۷ قانون اساسی، کلیه توافقنامهها و قراردادها و تفاهمنامهها با کشورهای دیگر باید در مجلس تصویب شود.
۳. مطابق اصل ۱۲۵ قانون اساسی، دولت نمیتواند قبل از تصویب مجلس، توافقی را امضا کند.
حالا اگر چراغ مجلس روشن باشد، این موارد در جلسات مجلس تذکر داده میشود و ابعاد پنهان موضوع آشکار میشود. تنها دلیل منطقی برای تعطیلی مجلس همین است.
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ اَولادِهُ المَعصُومِین
در ایام بزرگداشت حماسه خردادماه، سالگرد ارتحال رهبرکبیر و گذشت بیش از ۹۰ روز از شهادت ولی امر فقید مسلمین جهان به دست یزید زمان، ضمن تبریک عید غدیر، با رهبر انقلاب اسلامی امام آیت الله سیدمجتبی حسینی خامنهای، عهد می بندیم که در مبارزه با آمریکای جنایتکار و تروریست و مقابله با جنایات جبهه استکبار و رسوایی جبهه کودتا و نفاق داخلی ثابت قدم باشیم انشاءالله
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ و انصر قائدنا الامام خامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
در ایام بزرگداشت حماسه خردادماه، سالگرد ارتحال رهبرکبیر و گذشت بیش از ۹۰ روز از شهادت ولی امر فقید مسلمین جهان به دست یزید زمان، ضمن تبریک عید غدیر، با رهبر انقلاب اسلامی امام آیت الله سیدمجتبی حسینی خامنهای، عهد می بندیم که در مبارزه با آمریکای جنایتکار و تروریست و مقابله با جنایات جبهه استکبار و رسوایی جبهه کودتا و نفاق داخلی ثابت قدم باشیم انشاءالله
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ و انصر قائدنا الامام خامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
🪖 تحقیر رژیم صهیونیستی در نبرد نظامی واگرایی کشورها از این پادگان را رقم زد
rotating_light دشمن با شکست در میدان نظامی بر تابآوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی مسئولان تمرکز دارد
🗒 دشمن خبیث، حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و بخصوص بخاطر مواجهه با ضربهی قاطع، چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان، تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه میکند که در اثر آن واگرایی ملموس کشورها از او را سبب شده، کِیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است: یکی تابآوری مردم؛ دیگری ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور. ابزار اصلی او در این هر دو، کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف است.
speech_balloon لذا در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند.
small_red_triangle در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
rotating_light دشمن با شکست در میدان نظامی بر تابآوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی مسئولان تمرکز دارد
🗒 دشمن خبیث، حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و بخصوص بخاطر مواجهه با ضربهی قاطع، چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان، تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه میکند که در اثر آن واگرایی ملموس کشورها از او را سبب شده، کِیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است: یکی تابآوری مردم؛ دیگری ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور. ابزار اصلی او در این هر دو، کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف است.
speech_balloon لذا در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند.
small_red_triangle در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
🇮🇷 قیام لله، زیربنای مکتب امام است
memo قیام لله، زیربنای مکتب امام است و از جمله مهمترین آثار و برکات وجودی ایشان، هدایت و تربیت و تأثیر شگرف بر جامعه بر اساس همین مبنا میباشد. همین #حرکت_الهی، منشأ نزول برکات و توجهات ربوبی و جاری شدن سنت حضرت حق جلّ و علا در هدایت جامعه به مسیر حق است که وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا. و مگر نه این است که مهمترین حرکتهای فراگیر و برانگیختگی ملّت ایران، در دوران خمینی کبیر و خامنهای عظیمالشأن شهید و با هدایت مستقیم یا غیرمستقیم ایشان صورت گرفته است؟
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
memo قیام لله، زیربنای مکتب امام است و از جمله مهمترین آثار و برکات وجودی ایشان، هدایت و تربیت و تأثیر شگرف بر جامعه بر اساس همین مبنا میباشد. همین #حرکت_الهی، منشأ نزول برکات و توجهات ربوبی و جاری شدن سنت حضرت حق جلّ و علا در هدایت جامعه به مسیر حق است که وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا. و مگر نه این است که مهمترین حرکتهای فراگیر و برانگیختگی ملّت ایران، در دوران خمینی کبیر و خامنهای عظیمالشأن شهید و با هدایت مستقیم یا غیرمستقیم ایشان صورت گرفته است؟
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
book گنجینه بیانات امامین انقلاب چراغ راه آینده کشور است
pencil2️ امسال سیوهفتمین ۱۴ خردادی است که از فراق خمینی کبیر میگذرد و اوّلین ۱۴ خردادی است که پدر مهربان امّت، مرید و یار وفادار و برجستهی مکتب امام، رهبر عظیمالشأن شهید انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی سیدعلی خامنهای اعلیاللهمقامهالشریف میهمان ضیافت الهی شده و طنین صدای پرصلابت و کلام حکیمانه و نافذش در مرقد مطهّر امام شنیده نمیشود. امّا مجموعهی بیانات و مکتوبات ده سالهی بنیانگذار جمهوری اسلامی و سیوشش سالهی رهبر عظیمالشأن شهید، گنجینهی ارزشمند و بیبدیلی برای همهی ما و چراغ راه مسیر آینده است.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
pencil2️ امسال سیوهفتمین ۱۴ خردادی است که از فراق خمینی کبیر میگذرد و اوّلین ۱۴ خردادی است که پدر مهربان امّت، مرید و یار وفادار و برجستهی مکتب امام، رهبر عظیمالشأن شهید انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی سیدعلی خامنهای اعلیاللهمقامهالشریف میهمان ضیافت الهی شده و طنین صدای پرصلابت و کلام حکیمانه و نافذش در مرقد مطهّر امام شنیده نمیشود. امّا مجموعهی بیانات و مکتوبات ده سالهی بنیانگذار جمهوری اسلامی و سیوشش سالهی رهبر عظیمالشأن شهید، گنجینهی ارزشمند و بیبدیلی برای همهی ما و چراغ راه مسیر آینده است.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
triangular_flag_on_post🏴کاروان منتقمین امام شهید
تشکل شهید عرفایی
red_circle برای خونخواهی امام شهیدمان، شهر به شهر، پرچم های سیاه و سرخ را به اهتزاز در خواهیم آورد! fist🏻
#یا_لثارات_الحسین_ ع
#یا_لثارات_الخامنهای
#انتقام_انتقام
triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post
https://eitaa.com/Shahid_orafai
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
تشکل شهید عرفایی
red_circle برای خونخواهی امام شهیدمان، شهر به شهر، پرچم های سیاه و سرخ را به اهتزاز در خواهیم آورد! fist🏻
#یا_لثارات_الحسین_ ع
#یا_لثارات_الخامنهای
#انتقام_انتقام
triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post🏴triangular_flag_on_post
https://eitaa.com/Shahid_orafai
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
red_circleتأیید و تأکید دوباره رهبر انقلاب بر خونخواهی رهبر شهید
کدام نیروی عظیم میتوانست ملّت خوابزده و مسحور استکبار و استعمار را در شرایطی که انسداد و خفقان و وابستگی همهجانبه به غرب حاکم بود، در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ بیدار کند؟ کدام قدرت جاذبه میتوانست میلیونها نفر را در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ برای استقبال و در چهاردهم خرداد ۱۳۶۸ برای بدرقهی امام امّت به خیابانها بکشاند؟ و در آخرین نمونهی شگفتانگیز، کدام نیروی مستحکم و ارادهی پولادین بود که از سحرگاه دهم اسفند ۱۴۰۴ ملّت ایران را آنچنان مبعوث کرد و به میدان آورد که با انگیزهای والا با گذشت بیش از سه ماه کماکان پرحرارت به خونخواهی رهبر شهید خود و سایر شهیدان بهخونخفته و به پاسداشت حریم نظام اسلامی و وطن عزیزشان در میدان حاضر هستند و صفوف چند ده میلیونی جانفدایان را برای تحقق آرمان رهبر شهید و اقامهی حق و قیامِ لله مستحکم کردهاند؟
point_left هیچ توافق و سازشی با این شرط مهم سازگار نیست و از اساس مذاکره و سازش مردود است. مسئولان سیاسی و برخی مسئولانی که در دستگاههای دیگر دچار خطای محاسباتی شده و ادامه جنگ و خونخواهی و انتقام را ممکن نمی دانند و بر طبل تقدیس توافق و مذاکره می کوبند و مخالفان توافق و مذاکره را با انگهای مختلف ساکت می کنند، از همصدایی با دشمنان نهی می کنیم و آنها را دعوت به پیوستن به صفوف ملت مبعوث می کنیم.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
کدام نیروی عظیم میتوانست ملّت خوابزده و مسحور استکبار و استعمار را در شرایطی که انسداد و خفقان و وابستگی همهجانبه به غرب حاکم بود، در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ بیدار کند؟ کدام قدرت جاذبه میتوانست میلیونها نفر را در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ برای استقبال و در چهاردهم خرداد ۱۳۶۸ برای بدرقهی امام امّت به خیابانها بکشاند؟ و در آخرین نمونهی شگفتانگیز، کدام نیروی مستحکم و ارادهی پولادین بود که از سحرگاه دهم اسفند ۱۴۰۴ ملّت ایران را آنچنان مبعوث کرد و به میدان آورد که با انگیزهای والا با گذشت بیش از سه ماه کماکان پرحرارت به خونخواهی رهبر شهید خود و سایر شهیدان بهخونخفته و به پاسداشت حریم نظام اسلامی و وطن عزیزشان در میدان حاضر هستند و صفوف چند ده میلیونی جانفدایان را برای تحقق آرمان رهبر شهید و اقامهی حق و قیامِ لله مستحکم کردهاند؟
point_left هیچ توافق و سازشی با این شرط مهم سازگار نیست و از اساس مذاکره و سازش مردود است. مسئولان سیاسی و برخی مسئولانی که در دستگاههای دیگر دچار خطای محاسباتی شده و ادامه جنگ و خونخواهی و انتقام را ممکن نمی دانند و بر طبل تقدیس توافق و مذاکره می کوبند و مخالفان توافق و مذاکره را با انگهای مختلف ساکت می کنند، از همصدایی با دشمنان نهی می کنیم و آنها را دعوت به پیوستن به صفوف ملت مبعوث می کنیم.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
small_blue_diamond نامه مهم تعدادی از نمایندگان مجلس به امام خامنهای
خدا را شاکریم که توفیق سربازی در رکاب امام خامنهای که ۳۱ سال جوانتر شده را داریم/ با آمریکا پدرکشتگی داریم/ در انتقام خون امام شهید، بُرد موشکهای ایران باید به دفتر کار رئیس جمهور آمریکا برسد/ از مذاکرهکنندگان در صورت رعایت خطوط قرمز حمایت میکنیم/ فعالیت کمیسیونها و صحن علنی مجلس را ضروری و مطابق امنیت ملی میدانیم
تعداد ۸۶ تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، در آستانه عید غدیر در نامهای به امام خامنهای، ضمن تجدید بیعت با ایشان، تبعیت خود از محورها و توصیههای اشاره شده در پیام معظمله به مجلس را تأکید و همچنین در خصوص مسائل مهم روز اعلام موضع کردند.
در بخشهایی از این نامه آمده است:
دست شقیترین، رذلترین و پستترین حاکمان جهان هر چند آن پدر و امام امت را به آرزوی دیرینهاش (شهادت) رساند اما ما را داغدار کرد. پیام نورانی آن امام بزرگوار التیامی بر این داغ و فراغ بود و خدا را شاکریم که توفیق داریم همچنان در رکاب رهبر و امام خامنهای دیگر که ۳۱ سال جوانتر شده، فداکارانه اجرای فرامین را در قول و عمل نصب العین قرار داده و خدمتگزار مردم کشورمان باشیم.
توصیههای شما در نگاه به صندلی نمایندگی به مثابه سنگر خط مقدم تحول در مسیر پیشرفت، گرهگشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، حکمرانی همافزا با دولت و سایر دستگاهها در سایه حفظ استقلال مجلس، رونق تولید، اعتلای فرهنگ، مبارزه با فساد و تورم، جهتدهی مصوبات مجلس بر اساس نیازهای مردم، معطوف به امیدآفرینی و آیندهسازی کشور و توجه و تمرکز بر شعار سال (اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و امنیت ملی)، اصلاح برنامه هفتم پیشرفت، بازسازی خسارات جنگ دوم و سوم، صیانت از وحدت و انسجام حول پرچم ایران اسلامی و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی و جلوگیری از تبدیل شدن اختلافات غیرموجه و موجه به تنازع و تفرقه را در برابر دیدگان خود قرار میدهیم تا برای لحظهای به فراموشی سپرده نشود.
با تأسی به استراتژی ایستادگی و مقاومت که از پیامهای حکیمانه آن رهبر عالیقدر برداشت کردهایم، هرگز تسلیم شرایط هر چند دشوار که توسط ظالمان و زورگویان عالم به وجود آمده، نخواهیم شد و در برابر اظهار ضعف برخی تریبونها که گویی در اندیشه کوتاه آمدن از اصول و مبانی انقلاب اسلامی و شروط و خطوط قرمز تعیین شده مستطاب عالی هستند، هوشیارانه خواهیم ایستاد.
ضمن حمایت و قدردانی از نیروهای جانبرکف نظامی که تحت زعامت و فرماندهی کل قوا انجام وظیفه میکنند، به نمایندگی از مردم شریف ایران عزیز و اسلامی از این جان برکفان میخواهیم که لحظهای در فرو ریختن خشم مقدس خود بر سر پایگاههای کفر و ظلم متجاوزان غاصب، تردید نکنند و مطمئن باشند که مجلس شورای اسلامی، حامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از خاک مقدس و ملت بزرگ ایران است.
همچون امام شهیدمان، هیچ اعتمادی به وعدههای دشمن متجاوز نداریم، مذاکره با دشمنان قسم خورده ملت ایران بویژه آمریکا را نه تنها بیفایده که همچون آن حکیم و رهبر شهید، همراه با ضرر برای ملت ایران میدانیم و ضمن حمایت از مذاکره کنندگان برای رعایت خطوط قرمز تعیین شده و استیفای حقوق به تاراج رفته ملت ایران، از آنها میخواهیم که کارنامه عبرتآموز برجام را پیش رو داشته باشند و برای یک لحظه به لبخند دشمن اعتماد نکنند.
ما با آمریکای جهانخوار، پدرکشتگی داریم. ما خونخواهی و انتقام خون امام شهید و دیگر شهدای این جنگ را تکلیف دینی، ملی و سیاسی خود و دیگر مسئولین جمهوری اسلامی ایران میدانیم ... و از نیروهای نظامی و صنایع دفاعی خود آنقدر حمایت خواهیم کرد تا روزی، بُرد موشکهایمان به دفتر کار قاتلان نایب امام زمان و خامنهای شهید برسد.
همانطور که حضرتعالی، مجلس را رهنمون کردهاید تا ملت مبعوث شده ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهد و عصاره فضائل ملتی باشد که در طول سه ماه گذشته زیر باد و باران و بمباران و تورم و تحریم و فشار دشمن، در انجام وظیفه خود کوتاهی نکرده و با حضور چشمگیر در سنگر خیابان، حمله نظامی دشمن، توطئه اغتشاش وطنفروشان و فشارهای پای میز مذکره را خنثی کرده، انجام فعال امور تقنینی و نظارتی صحن علنی و کمیسیونهای تخصصی با رعایت اصول امنیتی و اضطراری همچون ایام جنگ ۱۲ روزه را امری لازم، سبب تقویت نهاد جمهوریت، مطابق امنیت ملی و انعکاس صدای ملت میدانیم.
اسامی امضاکنندگان و متن کامل این نامه در لینک زیر آمده است:
farsnews.ir/NargesJafari/1780488330744730560
امضای نمایندگان در حال افزایش است
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
خدا را شاکریم که توفیق سربازی در رکاب امام خامنهای که ۳۱ سال جوانتر شده را داریم/ با آمریکا پدرکشتگی داریم/ در انتقام خون امام شهید، بُرد موشکهای ایران باید به دفتر کار رئیس جمهور آمریکا برسد/ از مذاکرهکنندگان در صورت رعایت خطوط قرمز حمایت میکنیم/ فعالیت کمیسیونها و صحن علنی مجلس را ضروری و مطابق امنیت ملی میدانیم
تعداد ۸۶ تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، در آستانه عید غدیر در نامهای به امام خامنهای، ضمن تجدید بیعت با ایشان، تبعیت خود از محورها و توصیههای اشاره شده در پیام معظمله به مجلس را تأکید و همچنین در خصوص مسائل مهم روز اعلام موضع کردند.
در بخشهایی از این نامه آمده است:
دست شقیترین، رذلترین و پستترین حاکمان جهان هر چند آن پدر و امام امت را به آرزوی دیرینهاش (شهادت) رساند اما ما را داغدار کرد. پیام نورانی آن امام بزرگوار التیامی بر این داغ و فراغ بود و خدا را شاکریم که توفیق داریم همچنان در رکاب رهبر و امام خامنهای دیگر که ۳۱ سال جوانتر شده، فداکارانه اجرای فرامین را در قول و عمل نصب العین قرار داده و خدمتگزار مردم کشورمان باشیم.
توصیههای شما در نگاه به صندلی نمایندگی به مثابه سنگر خط مقدم تحول در مسیر پیشرفت، گرهگشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، حکمرانی همافزا با دولت و سایر دستگاهها در سایه حفظ استقلال مجلس، رونق تولید، اعتلای فرهنگ، مبارزه با فساد و تورم، جهتدهی مصوبات مجلس بر اساس نیازهای مردم، معطوف به امیدآفرینی و آیندهسازی کشور و توجه و تمرکز بر شعار سال (اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و امنیت ملی)، اصلاح برنامه هفتم پیشرفت، بازسازی خسارات جنگ دوم و سوم، صیانت از وحدت و انسجام حول پرچم ایران اسلامی و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی و جلوگیری از تبدیل شدن اختلافات غیرموجه و موجه به تنازع و تفرقه را در برابر دیدگان خود قرار میدهیم تا برای لحظهای به فراموشی سپرده نشود.
با تأسی به استراتژی ایستادگی و مقاومت که از پیامهای حکیمانه آن رهبر عالیقدر برداشت کردهایم، هرگز تسلیم شرایط هر چند دشوار که توسط ظالمان و زورگویان عالم به وجود آمده، نخواهیم شد و در برابر اظهار ضعف برخی تریبونها که گویی در اندیشه کوتاه آمدن از اصول و مبانی انقلاب اسلامی و شروط و خطوط قرمز تعیین شده مستطاب عالی هستند، هوشیارانه خواهیم ایستاد.
ضمن حمایت و قدردانی از نیروهای جانبرکف نظامی که تحت زعامت و فرماندهی کل قوا انجام وظیفه میکنند، به نمایندگی از مردم شریف ایران عزیز و اسلامی از این جان برکفان میخواهیم که لحظهای در فرو ریختن خشم مقدس خود بر سر پایگاههای کفر و ظلم متجاوزان غاصب، تردید نکنند و مطمئن باشند که مجلس شورای اسلامی، حامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از خاک مقدس و ملت بزرگ ایران است.
همچون امام شهیدمان، هیچ اعتمادی به وعدههای دشمن متجاوز نداریم، مذاکره با دشمنان قسم خورده ملت ایران بویژه آمریکا را نه تنها بیفایده که همچون آن حکیم و رهبر شهید، همراه با ضرر برای ملت ایران میدانیم و ضمن حمایت از مذاکره کنندگان برای رعایت خطوط قرمز تعیین شده و استیفای حقوق به تاراج رفته ملت ایران، از آنها میخواهیم که کارنامه عبرتآموز برجام را پیش رو داشته باشند و برای یک لحظه به لبخند دشمن اعتماد نکنند.
ما با آمریکای جهانخوار، پدرکشتگی داریم. ما خونخواهی و انتقام خون امام شهید و دیگر شهدای این جنگ را تکلیف دینی، ملی و سیاسی خود و دیگر مسئولین جمهوری اسلامی ایران میدانیم ... و از نیروهای نظامی و صنایع دفاعی خود آنقدر حمایت خواهیم کرد تا روزی، بُرد موشکهایمان به دفتر کار قاتلان نایب امام زمان و خامنهای شهید برسد.
همانطور که حضرتعالی، مجلس را رهنمون کردهاید تا ملت مبعوث شده ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهد و عصاره فضائل ملتی باشد که در طول سه ماه گذشته زیر باد و باران و بمباران و تورم و تحریم و فشار دشمن، در انجام وظیفه خود کوتاهی نکرده و با حضور چشمگیر در سنگر خیابان، حمله نظامی دشمن، توطئه اغتشاش وطنفروشان و فشارهای پای میز مذکره را خنثی کرده، انجام فعال امور تقنینی و نظارتی صحن علنی و کمیسیونهای تخصصی با رعایت اصول امنیتی و اضطراری همچون ایام جنگ ۱۲ روزه را امری لازم، سبب تقویت نهاد جمهوریت، مطابق امنیت ملی و انعکاس صدای ملت میدانیم.
اسامی امضاکنندگان و متن کامل این نامه در لینک زیر آمده است:
farsnews.ir/NargesJafari/1780488330744730560
امضای نمایندگان در حال افزایش است
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
white_check_markpoint_up_2🖊حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:point_downpoint_downpoint_down
توافقی که بازگشایی تنگه هرمز در ازای لغو محاصره بدون اعمال حاکمیت ایران و اخذ عوارض
عدم تعیین غرامت
ابهام در لغو تحریمها
و مشروط کردن استفاده صلحآمیز هستهای مانند تولید برق و رادیو دارو به رضایت آمریکا باشد،
خلاف منافع ملی، عبور از شروط رهبری عزیز، بیانیه شعام و خسارت محض است .
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
توافقی که بازگشایی تنگه هرمز در ازای لغو محاصره بدون اعمال حاکمیت ایران و اخذ عوارض
عدم تعیین غرامت
ابهام در لغو تحریمها
و مشروط کردن استفاده صلحآمیز هستهای مانند تولید برق و رادیو دارو به رضایت آمریکا باشد،
خلاف منافع ملی، عبور از شروط رهبری عزیز، بیانیه شعام و خسارت محض است .
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
#مهم_فوری
red_circle توافقی بدتر از برجام و ترکمانچای که مردم مبعوث نخواهند پذیرفت
small_blue_diamondمتن بالا در تلگرام برای برخی ارسال شده است و به عنوان متن توافق مطرح شده منتشر شده است که امیدواریم صحیح نباشد.
small_orange_diamondاین توافق به مراتب ذلت بار تر از برجام است و هیچ یک از خط قرمزهای امام جامعه و مردم مبعوث در آن دیده نمی شود.
small_blue_diamondالبته هر توافقی با آمریکا نمی تواند خط قرمزهای یادشده را تأمین کند و این را امام شهید پیش بینی کرده بودند.
small_orange_diamondهر توافقی با آمریکا یعنی کمک به آمریکا در بلعیدن ایران و ذلت کشور و در واقع وطن فروشی و خیانت محض با محوریت کودتاچیانی که قصد تسلیم محض ایران به آمریکا را دارند.
small_blue_diamondظاهرا همین متن برای نظرخواهی برخی نمایندگان مجلس نیز ارسال شده است.
small_orange_diamondالبته به روال سابق باز هم تأیید و تکذیبی از ناحیه تیم مذاکره کننده نخواهیم دید.
small_blue_diamondهشدار «ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» وقتی به رغم تأکید امام جامعه مورد توجه قرار نگیرید، دیگر خطا در دستگاه محاسباتی نیست، بلکه پافشاری بر طی کردن مسیر در راستای اهداف دشمن، چیز جز خیانت و دشمنی نخواهد بود و مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد و مسئولانی که اینگونه عمل کنند را به دشمنان ملحق و تکلیف آنها را یکسره خواهند کرد.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
#ویراست:
https://virasty.com/Dr_Javidnia/1780569050316814110
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
red_circle توافقی بدتر از برجام و ترکمانچای که مردم مبعوث نخواهند پذیرفت
small_blue_diamondمتن بالا در تلگرام برای برخی ارسال شده است و به عنوان متن توافق مطرح شده منتشر شده است که امیدواریم صحیح نباشد.
small_orange_diamondاین توافق به مراتب ذلت بار تر از برجام است و هیچ یک از خط قرمزهای امام جامعه و مردم مبعوث در آن دیده نمی شود.
small_blue_diamondالبته هر توافقی با آمریکا نمی تواند خط قرمزهای یادشده را تأمین کند و این را امام شهید پیش بینی کرده بودند.
small_orange_diamondهر توافقی با آمریکا یعنی کمک به آمریکا در بلعیدن ایران و ذلت کشور و در واقع وطن فروشی و خیانت محض با محوریت کودتاچیانی که قصد تسلیم محض ایران به آمریکا را دارند.
small_blue_diamondظاهرا همین متن برای نظرخواهی برخی نمایندگان مجلس نیز ارسال شده است.
small_orange_diamondالبته به روال سابق باز هم تأیید و تکذیبی از ناحیه تیم مذاکره کننده نخواهیم دید.
small_blue_diamondهشدار «ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» وقتی به رغم تأکید امام جامعه مورد توجه قرار نگیرید، دیگر خطا در دستگاه محاسباتی نیست، بلکه پافشاری بر طی کردن مسیر در راستای اهداف دشمن، چیز جز خیانت و دشمنی نخواهد بود و مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد و مسئولانی که اینگونه عمل کنند را به دشمنان ملحق و تکلیف آنها را یکسره خواهند کرد.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
#ویراست:
https://virasty.com/Dr_Javidnia/1780569050316814110
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
#مهم_فوری
red_circle توافقی بدتر از برجام و ترکمانچای که مردم مبعوث نخواهند پذیرفت
small_blue_diamondمتن بالا در تلگرام برای برخی ارسال شده است و به عنوان متن توافق مطرح شده منتشر شده است که امیدواریم صحیح نباشد.
small_orange_diamondاین توافق به مراتب ذلت بار تر از برجام است و هیچ یک از خط قرمزهای امام جامعه و مردم مبعوث در آن دیده نمی شود.
small_blue_diamondالبته هر توافقی با آمریکا نمی تواند خط قرمزهای یادشده را تأمین کند و این را امام شهید پیش بینی کرده بودند.
small_orange_diamondهر توافقی با آمریکا یعنی کمک به آمریکا در بلعیدن ایران و ذلت کشور و در واقع وطن فروشی و خیانت محض با محوریت کودتاچیانی که قصد تسلیم محض ایران به آمریکا را دارند.
small_blue_diamondظاهرا همین متن برای نظرخواهی برخی نمایندگان مجلس نیز ارسال شده است.
small_orange_diamondالبته به روال سابق باز هم تأیید و تکذیبی از ناحیه تیم مذاکره کننده نخواهیم دید.
small_blue_diamondهشدار «ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» وقتی به رغم تأکید امام جامعه مورد توجه قرار نگیرید، دیگر خطا در دستگاه محاسباتی نیست، بلکه پافشاری بر طی کردن مسیر در راستای اهداف دشمن، چیز جز خیانت و دشمنی نخواهد بود و مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد و مسئولانی که اینگونه عمل کنند را به دشمنان ملحق و تکلیف آنها را یکسره خواهند کرد.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
#ویراست:
https://virasty.com/Dr_Javidnia/1780569050316814110
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
red_circle توافقی بدتر از برجام و ترکمانچای که مردم مبعوث نخواهند پذیرفت
small_blue_diamondمتن بالا در تلگرام برای برخی ارسال شده است و به عنوان متن توافق مطرح شده منتشر شده است که امیدواریم صحیح نباشد.
small_orange_diamondاین توافق به مراتب ذلت بار تر از برجام است و هیچ یک از خط قرمزهای امام جامعه و مردم مبعوث در آن دیده نمی شود.
small_blue_diamondالبته هر توافقی با آمریکا نمی تواند خط قرمزهای یادشده را تأمین کند و این را امام شهید پیش بینی کرده بودند.
small_orange_diamondهر توافقی با آمریکا یعنی کمک به آمریکا در بلعیدن ایران و ذلت کشور و در واقع وطن فروشی و خیانت محض با محوریت کودتاچیانی که قصد تسلیم محض ایران به آمریکا را دارند.
small_blue_diamondظاهرا همین متن برای نظرخواهی برخی نمایندگان مجلس نیز ارسال شده است.
small_orange_diamondالبته به روال سابق باز هم تأیید و تکذیبی از ناحیه تیم مذاکره کننده نخواهیم دید.
small_blue_diamondهشدار «ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» وقتی به رغم تأکید امام جامعه مورد توجه قرار نگیرید، دیگر خطا در دستگاه محاسباتی نیست، بلکه پافشاری بر طی کردن مسیر در راستای اهداف دشمن، چیز جز خیانت و دشمنی نخواهد بود و مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد و مسئولانی که اینگونه عمل کنند را به دشمنان ملحق و تکلیف آنها را یکسره خواهند کرد.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
#ویراست:
https://virasty.com/Dr_Javidnia/1780569050316814110
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
red_circleغدیر یعنی تمرین ولایت پذیری
الحَمدُلِلّهِ الَذی جَعَلَنا مِنَ المُتِمَسِکین بِوِلایَة امیرالمومنین و أئمة المعصومين عليهم السلام
رهبر شهید انقلاب اسلامی(ره):
نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ بشود.
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
الحَمدُلِلّهِ الَذی جَعَلَنا مِنَ المُتِمَسِکین بِوِلایَة امیرالمومنین و أئمة المعصومين عليهم السلام
رهبر شهید انقلاب اسلامی(ره):
نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ بشود.
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
red_circleبرخی از نکات بسیار مهم و کلیدی سخنان رهبر انقلاب
اول : اسرائیل یک پادگان نظامی ساخته شده توسط نظام سلطه است که قصد توسعه جغرافیایی این پادگان تا مرزهای شرقی ایران را دارند و ایران از هر اقدامی برای پیاده سازی این سناریو کوتاهی نخواهد کرد.
دوم : دشمن در جنگ نظامی از نیروهای مسلح ما و مردم در دو عرصه میدان و خیابان شکست عمیق و تحقیر آمیزی خوردند.
سوم : ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم که نقطه تمرکز دشمن پایین آوردن تاب آوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان است. و ابزار دشمن در این مسیر ایجاد یأس و ناامیدی و تردید و بدگمانی است که راه مقابله با آن هم روشن بینی و بصیرت و ایستادگی و وحدت و انسجام و همصدایی نکردن با دشمن است .
چهارم : نقش مسئولان در این جنگ ترکیبی بسیار جدی و اساسی است و هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم بشود نوعی کمک به دشمن محسوب میگردد.
پنجم : رهبری در پیام امروز یک کلمه از «مذاکره» و «دیپلماسی » سخنی نگفتند. از طرف دیگر درباره :«ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» سخن به میان آوردند.
در نپرداختن رهبری به مذاکرات و پرداختن به بحث تابآوری مردم و امکان خطا در دستگاه محاسباتی مسئولین، دهها نکته آشکار و پنهان است و اینگونه مهمترین خط فکری رهبری روشن میشود.
✍️ #بیداری_ملت
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
اول : اسرائیل یک پادگان نظامی ساخته شده توسط نظام سلطه است که قصد توسعه جغرافیایی این پادگان تا مرزهای شرقی ایران را دارند و ایران از هر اقدامی برای پیاده سازی این سناریو کوتاهی نخواهد کرد.
دوم : دشمن در جنگ نظامی از نیروهای مسلح ما و مردم در دو عرصه میدان و خیابان شکست عمیق و تحقیر آمیزی خوردند.
سوم : ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم که نقطه تمرکز دشمن پایین آوردن تاب آوری مردم و ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان است. و ابزار دشمن در این مسیر ایجاد یأس و ناامیدی و تردید و بدگمانی است که راه مقابله با آن هم روشن بینی و بصیرت و ایستادگی و وحدت و انسجام و همصدایی نکردن با دشمن است .
چهارم : نقش مسئولان در این جنگ ترکیبی بسیار جدی و اساسی است و هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم بشود نوعی کمک به دشمن محسوب میگردد.
پنجم : رهبری در پیام امروز یک کلمه از «مذاکره» و «دیپلماسی » سخنی نگفتند. از طرف دیگر درباره :«ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» سخن به میان آوردند.
در نپرداختن رهبری به مذاکرات و پرداختن به بحث تابآوری مردم و امکان خطا در دستگاه محاسباتی مسئولین، دهها نکته آشکار و پنهان است و اینگونه مهمترین خط فکری رهبری روشن میشود.
✍️ #بیداری_ملت
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
diamonds️ از غدیر خم تا مذاکره با آمریکا
globe_with_meridians virasty.com/HKaveh
small_blue_diamond اگر برای شما نیز سوال بود و هست که چرا و چگونه بسیاری از خواص و امت پیامبر اکرم(ص) واقعهٔ عظیم و تعیین کنندهٔ غدیر خم را انکار و تحریف و فراموش و حتی خلافش را توجیه کردند!؟
small_orange_diamond به روزگار خودمان بنگرید که چه کسانی و چرا و چگونه انذارهای مکرر و صریح و علنی امام خامنهای شهید را در خصوص خسران مذاکره با آمریکا انکار و تحریف و فراموش و حتی خلافش را توجیه کردند!
small_blue_diamond خناسان که از ابتدا هم قبول نداشتند لذا عملا خیانت کرده و منکر شدند، محافظهکاران و منفعت طلبها نیز به خاطر ترس و دنیازدگی و بلاهت و... تحریف و فراموش و حتی خلافش را توجیه کردند!
small_red_triangle البته آنچه که در ماجرای غدیر خم و مذاکره با آمریکا بود و هست بیش از آنکه از جنس فراموشی باشد از جنس انکار و تحریف و توجیه بود و هست!
bust_in_silhouette حسین کاوه ✍️
#️⃣ #عید_غدیر #عزای_مذاکره #عبرت
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
globe_with_meridians virasty.com/HKaveh
small_blue_diamond اگر برای شما نیز سوال بود و هست که چرا و چگونه بسیاری از خواص و امت پیامبر اکرم(ص) واقعهٔ عظیم و تعیین کنندهٔ غدیر خم را انکار و تحریف و فراموش و حتی خلافش را توجیه کردند!؟
small_orange_diamond به روزگار خودمان بنگرید که چه کسانی و چرا و چگونه انذارهای مکرر و صریح و علنی امام خامنهای شهید را در خصوص خسران مذاکره با آمریکا انکار و تحریف و فراموش و حتی خلافش را توجیه کردند!
small_blue_diamond خناسان که از ابتدا هم قبول نداشتند لذا عملا خیانت کرده و منکر شدند، محافظهکاران و منفعت طلبها نیز به خاطر ترس و دنیازدگی و بلاهت و... تحریف و فراموش و حتی خلافش را توجیه کردند!
small_red_triangle البته آنچه که در ماجرای غدیر خم و مذاکره با آمریکا بود و هست بیش از آنکه از جنس فراموشی باشد از جنس انکار و تحریف و توجیه بود و هست!
bust_in_silhouette حسین کاوه ✍️
#️⃣ #عید_غدیر #عزای_مذاکره #عبرت
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
recycle️ این بار هدف ترور فرد نیست، خیابان است
مواضع جدید ترامپ را دیدید؟ در این مواضع کوتاه آمدن میبینید؟ انعطاف میبینید؟ طرف به برداشتنِ تحریم پس از تحویل چهارصد کیلو اروانیوم غنیشده هم راضی نیست. گفته بعد از توافق هم محاصره را نمیشکند. مواضعش نه نرمتر که محکمتر شده. اسرائیلیها هم که اصلا ماجرا را شل نگرفته بودند که بخواهند دوباره سفت کنند. یک روزِ پس از آتشبس را هم بدون آتش سر نکردهاند.
اینها همه یعنی در عمل هیچ چیز عوض نشده. مواضع تیزتر از همیشهاند. پس هیاهوی این روزها چه بود؟ این امیدِ کوری که برای «پیروزیِ با مذاکره» به جامعه تزریق شد، چه بود؟ چرا در این امیدِ واهی دمیدند و آب سرد روی آتشِ انتقامِ خیابان ریختند؟
پاسخ ساده است. میخواهند بزرگترین مانعِ برای تحقق ایده تسلیم را بردارند. آن مانع، هیچ شخصیت سیاسی نیست، «خیابان» است. میدانند که تا بسط یدِ ایجاد شده توسط خیابان هست، با نامهنگاری و امضا و تهدید به استعفا نمیشود فشار تاثیرگذاری بر رهبری گذاشت. کما اینکه فشار آوردند و «مخالف هستم» را شنیدند. نه یک بار که چندبار.
پس نیاز به فشار از پایین دارند برای اینکه چانهزنیشان در بالا اثر کند. در واقع هدف این است: میخواهند «آرایش اجتماعی» را به نفع ایده تسلیم شکل بدهند.
با اخبار مذاکره اولاً خیابان را افسرده و منفعل میکنند و ثانیاً بخشهایی از جامعه را به صلحی امیدوار میکنند که روی زمین امکان تحققش نیست. این امید را با مجموعهای از اقدامات که حاکی از «عادی شدن» وضعیت است، تشدید میکنند.
در حالی که در جنوب ایران آتشبس دود شده و به هوا رفته، به جامعه القا میکنند که وضعیت به پیشابحران برگشته و میتوانند مثل شهروندان سوئیس رفتار کنند.
با این امیدواریِ کور میخواهند مجموعهای از انتظارات را بسازند که از قِبَل آن برای خیابان، جایگزین بتراشند. یک لشگرکشی اجتماعی علیه اجتماعاتِ مردمی. همان کاری که ده سال پیش علیه صدای واقعگرایان و دلواپسان کردند، برای موافقانِ توافق توهم ساختند، از آنها «اکثریتنمایی» کردند و در نهایت بسط یدِ خامنهای شهید را گرفتند.
امام خامنهای در پیام اخیرشان فرمودند
اما این بار فرق میکند. این بار مردم هم دلواپس هستند، مردم خونخواه هستند، مردم به تعبیر رهبر شهید، تمام کننده کار هستند.
✍️ ارسالی کاربران
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
مواضع جدید ترامپ را دیدید؟ در این مواضع کوتاه آمدن میبینید؟ انعطاف میبینید؟ طرف به برداشتنِ تحریم پس از تحویل چهارصد کیلو اروانیوم غنیشده هم راضی نیست. گفته بعد از توافق هم محاصره را نمیشکند. مواضعش نه نرمتر که محکمتر شده. اسرائیلیها هم که اصلا ماجرا را شل نگرفته بودند که بخواهند دوباره سفت کنند. یک روزِ پس از آتشبس را هم بدون آتش سر نکردهاند.
اینها همه یعنی در عمل هیچ چیز عوض نشده. مواضع تیزتر از همیشهاند. پس هیاهوی این روزها چه بود؟ این امیدِ کوری که برای «پیروزیِ با مذاکره» به جامعه تزریق شد، چه بود؟ چرا در این امیدِ واهی دمیدند و آب سرد روی آتشِ انتقامِ خیابان ریختند؟
پاسخ ساده است. میخواهند بزرگترین مانعِ برای تحقق ایده تسلیم را بردارند. آن مانع، هیچ شخصیت سیاسی نیست، «خیابان» است. میدانند که تا بسط یدِ ایجاد شده توسط خیابان هست، با نامهنگاری و امضا و تهدید به استعفا نمیشود فشار تاثیرگذاری بر رهبری گذاشت. کما اینکه فشار آوردند و «مخالف هستم» را شنیدند. نه یک بار که چندبار.
پس نیاز به فشار از پایین دارند برای اینکه چانهزنیشان در بالا اثر کند. در واقع هدف این است: میخواهند «آرایش اجتماعی» را به نفع ایده تسلیم شکل بدهند.
با اخبار مذاکره اولاً خیابان را افسرده و منفعل میکنند و ثانیاً بخشهایی از جامعه را به صلحی امیدوار میکنند که روی زمین امکان تحققش نیست. این امید را با مجموعهای از اقدامات که حاکی از «عادی شدن» وضعیت است، تشدید میکنند.
در حالی که در جنوب ایران آتشبس دود شده و به هوا رفته، به جامعه القا میکنند که وضعیت به پیشابحران برگشته و میتوانند مثل شهروندان سوئیس رفتار کنند.
با این امیدواریِ کور میخواهند مجموعهای از انتظارات را بسازند که از قِبَل آن برای خیابان، جایگزین بتراشند. یک لشگرکشی اجتماعی علیه اجتماعاتِ مردمی. همان کاری که ده سال پیش علیه صدای واقعگرایان و دلواپسان کردند، برای موافقانِ توافق توهم ساختند، از آنها «اکثریتنمایی» کردند و در نهایت بسط یدِ خامنهای شهید را گرفتند.
امام خامنهای در پیام اخیرشان فرمودند
اما این بار فرق میکند. این بار مردم هم دلواپس هستند، مردم خونخواه هستند، مردم به تعبیر رهبر شهید، تمام کننده کار هستند.
✍️ ارسالی کاربران
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
movie_camera ببینید
large_orange_diamondsmall_blue_diamond سانسور بخش بسیار مهم پیام امام انقلاب!
وقتی امام حاضر در رسانهی ملی تحریف می شود، آن هم در روز چهاردهم خرداد که سالروز رحلت امام خمینی رحمتاللهعلیه و روز عید غدیر که عید ولایت است.
بخش سانسور شده، دقیقاً حائز مطلبی است که تذکر جدی امام به مسئولان است:
«در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد»
eight_pointed_black_star️ پینوشت
کسانی که هنوز درک نکردهاند منظور امام شهید از #کودتا که در دی ماه پارسال به آن اشاره کرده بودند، چه بود، اکنون دریابید!
diamond_shape_with_a_dot_inside حالا اثر مردم مبعوث شده برای حفظ کشور بیش از پیش روشن میشود.
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
large_orange_diamondsmall_blue_diamond سانسور بخش بسیار مهم پیام امام انقلاب!
وقتی امام حاضر در رسانهی ملی تحریف می شود، آن هم در روز چهاردهم خرداد که سالروز رحلت امام خمینی رحمتاللهعلیه و روز عید غدیر که عید ولایت است.
بخش سانسور شده، دقیقاً حائز مطلبی است که تذکر جدی امام به مسئولان است:
«در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد»
eight_pointed_black_star️ پینوشت
کسانی که هنوز درک نکردهاند منظور امام شهید از #کودتا که در دی ماه پارسال به آن اشاره کرده بودند، چه بود، اکنون دریابید!
diamond_shape_with_a_dot_inside حالا اثر مردم مبعوث شده برای حفظ کشور بیش از پیش روشن میشود.
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
pushpinنفوذ هماهنگ دشمن در صدا و سیما و برخی دستگاههای امنیتی
small_blue_diamondحالا معنای حکم قیام لله را می فهمیم. مردم مبعوث شده بدانند در شرایط جنگ وجودی بین نفاق و اسلام واقعی قرار داریم.
small_orange_diamondنه رهبر شهید و نه رهبر رشید تا کنون با چنین ادبیاتی مسئولان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده بودند.
small_blue_diamondآن افرادی که خود را تحلیل گر انقلابی می دانند و ژست حفظ وحدت می گیرند و عادی سازی می کنند که نه خطای محاسباتی شکل نگرفته است و این فقط هشدار بوده است و حکم صریح امام شهید بر طلبکاری مردم از دستگاهها برای محاکمه کودتاچیان را نیز به گونه های دیگری توجیه می کنند و مطالبه گران را بی بصیرت و جاهل خطاب می کنند، حالا چه پاسخی دارند؟
small_orange_diamondهمانهایی که خطاب این عتاب شدید امام خامنهای واقع شده اند، خودشان فهمیده اند چه کرده اند و دستپاچه و عصبانی از افشاگری امام جامعه اقدام به این اقدام سخیف نموده اند و خود را رسوا کرده اند.
small_blue_diamondاین جریان ابتدا دستور سانسور رهبر شهید را به برخی عوامل امنیتی فریب خورده در خیابان و رسانه ها و صدا و سیما دادند و وقتی با حمایت برخی چهره ها و برخی دستگاههای دچار خطای محاسباتی، با هیچ عکس العملی مواجه نشدند، اکنون در روز روشن دستور سانسور رهبر رشید را به صدا و سیما داده اند.
small_orange_diamondامام جامعه این بار صراحتا ملاک وحدت را بیان نمودند که خطاب آن مسئولان و راهکار آن پرهیز از کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف و همصدایی نکردن با دشمن است.
small_blue_diamondامام می فرمایند: «در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد».
small_orange_diamondحالا باز انشاءالله چشم و گوش بسته و مبتنی بر تحلیل های ناشی از نفوذ جریانی عده ای بر ضرورت سکوت در مقابل خطای مسئولان و حفظ وحدت یکطرفه از طرف مردم مبعوث و مطالبه گران انقلابی می شود.
small_blue_diamondآقایان فقط دقت کنند، این موضع گیری ها کدام به نفع تقویت امام جامعه است و کدام به نفع تقویت جریان نفوذ و کودتا؟
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
#ویراست:
https://virasty.com/Dr_Javidnia/1780643415906487102
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
small_blue_diamondحالا معنای حکم قیام لله را می فهمیم. مردم مبعوث شده بدانند در شرایط جنگ وجودی بین نفاق و اسلام واقعی قرار داریم.
small_orange_diamondنه رهبر شهید و نه رهبر رشید تا کنون با چنین ادبیاتی مسئولان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده بودند.
small_blue_diamondآن افرادی که خود را تحلیل گر انقلابی می دانند و ژست حفظ وحدت می گیرند و عادی سازی می کنند که نه خطای محاسباتی شکل نگرفته است و این فقط هشدار بوده است و حکم صریح امام شهید بر طلبکاری مردم از دستگاهها برای محاکمه کودتاچیان را نیز به گونه های دیگری توجیه می کنند و مطالبه گران را بی بصیرت و جاهل خطاب می کنند، حالا چه پاسخی دارند؟
small_orange_diamondهمانهایی که خطاب این عتاب شدید امام خامنهای واقع شده اند، خودشان فهمیده اند چه کرده اند و دستپاچه و عصبانی از افشاگری امام جامعه اقدام به این اقدام سخیف نموده اند و خود را رسوا کرده اند.
small_blue_diamondاین جریان ابتدا دستور سانسور رهبر شهید را به برخی عوامل امنیتی فریب خورده در خیابان و رسانه ها و صدا و سیما دادند و وقتی با حمایت برخی چهره ها و برخی دستگاههای دچار خطای محاسباتی، با هیچ عکس العملی مواجه نشدند، اکنون در روز روشن دستور سانسور رهبر رشید را به صدا و سیما داده اند.
small_orange_diamondامام جامعه این بار صراحتا ملاک وحدت را بیان نمودند که خطاب آن مسئولان و راهکار آن پرهیز از کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف و همصدایی نکردن با دشمن است.
small_blue_diamondامام می فرمایند: «در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد».
small_orange_diamondحالا باز انشاءالله چشم و گوش بسته و مبتنی بر تحلیل های ناشی از نفوذ جریانی عده ای بر ضرورت سکوت در مقابل خطای مسئولان و حفظ وحدت یکطرفه از طرف مردم مبعوث و مطالبه گران انقلابی می شود.
small_blue_diamondآقایان فقط دقت کنند، این موضع گیری ها کدام به نفع تقویت امام جامعه است و کدام به نفع تقویت جریان نفوذ و کودتا؟
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
#ویراست:
https://virasty.com/Dr_Javidnia/1780643415906487102
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
small_red_triangleبه درخواست نمایندگان در تراز ملت مبعوث
red_circle امشب ۱۴۰۵/۳/۱۶ تجمع مطالبهگری مردمی ملت مبعوث شده برای باز شدن مجلس ساعت ۲۰:۰۰ مقابل مجلس شورای اسلامی
#نشر_حداکثری
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
red_circle امشب ۱۴۰۵/۳/۱۶ تجمع مطالبهگری مردمی ملت مبعوث شده برای باز شدن مجلس ساعت ۲۰:۰۰ مقابل مجلس شورای اسلامی
#نشر_حداکثری
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
small_red_triangleبه درخواست نمایندگان در تراز ملت مبعوث
red_circle امشب ۱۴۰۵/۳/۱۶ تجمع مطالبهگری مردمی ملت مبعوث شده برای باز شدن مجلس ساعت ۲۰:۰۰ مقابل مجلس شورای اسلامی
#نشر_حداکثری
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
red_circle امشب ۱۴۰۵/۳/۱۶ تجمع مطالبهگری مردمی ملت مبعوث شده برای باز شدن مجلس ساعت ۲۰:۰۰ مقابل مجلس شورای اسلامی
#نشر_حداکثری
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
small_red_triangleشیخ اسماعیل رمضانی:
interrobang️ یک سوم لبنان را اشغال کردند، هنوز شروط شما نقض نشده!؟
small_orange_diamond محاصره دریایی میکند، لبنان را بمباران میکند، شروط را نقض میکند ، هنوز مذاکره میکنید؟
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
interrobang️ یک سوم لبنان را اشغال کردند، هنوز شروط شما نقض نشده!؟
small_orange_diamond محاصره دریایی میکند، لبنان را بمباران میکند، شروط را نقض میکند ، هنوز مذاکره میکنید؟
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA۱۷ خرداد
دکتر جاویدنیا
red_circle از جناب پزشکیان انتظار نیست، جناب قالیباف پاسخی ندارند؟
small_blue_diamondبهمن ۱۴۰۳ ظریف سرباز نظام آمریکا در حاشیه اجلاس داووس صراحتا در قضیه قانون عفاف و حجاب رؤسای قوا را در برابر رهبر شهید قرار داد و هیچ یک از رؤسای قوا عکسالعملی نشان ندادند.
small_orange_diamondالان زیباکلام بدتر از ظریف در قضیه جنگ و توان موشکی و آمریکاستیزی و دشمنی با اسرائیل جناب پزشکیان و قالیباف را مقابل امام رشید قرار داد.
small_blue_diamondبا توجه به قضیه حرام شرعی اعلام کردن مذاکرات اسلامآباد و عتاب و خطاب امام خامنهای در خصوص مذاکرات قطر جناب قالیباف پاسخی ندارند؟
small_orange_diamondمعنای این سکوت عبور از خط قرمزهای برجامی نیست، همانگونه که سکوت در مقابل تهدید جان امام خامنهای معنای خوبی نمیدهد.
small_blue_diamondامیدوارم آن چه امثال این فکرهای پوسیده به زبان میآورند درست نباشد و الا مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
small_blue_diamondبهمن ۱۴۰۳ ظریف سرباز نظام آمریکا در حاشیه اجلاس داووس صراحتا در قضیه قانون عفاف و حجاب رؤسای قوا را در برابر رهبر شهید قرار داد و هیچ یک از رؤسای قوا عکسالعملی نشان ندادند.
small_orange_diamondالان زیباکلام بدتر از ظریف در قضیه جنگ و توان موشکی و آمریکاستیزی و دشمنی با اسرائیل جناب پزشکیان و قالیباف را مقابل امام رشید قرار داد.
small_blue_diamondبا توجه به قضیه حرام شرعی اعلام کردن مذاکرات اسلامآباد و عتاب و خطاب امام خامنهای در خصوص مذاکرات قطر جناب قالیباف پاسخی ندارند؟
small_orange_diamondمعنای این سکوت عبور از خط قرمزهای برجامی نیست، همانگونه که سکوت در مقابل تهدید جان امام خامنهای معنای خوبی نمیدهد.
small_blue_diamondامیدوارم آن چه امثال این فکرهای پوسیده به زبان میآورند درست نباشد و الا مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد.
#نه_به_سامری_و_گوسالهاش
#مرگ_بر_سازشکار
#محاکمه_کودتاچیان
#نه_به_چوپان_دروغگوها
#یا_لثارات_الخامنهای
diamond_shape_with_a_dot_inside #دکتر_جاویدنیا
id @Dr_Javidnia
Please open Rubika to view this post
VIEW IN RUBIKA2Kدنبال کننده
small_red_triangle_downکانال شخصی دکتر جاویدنیا
point_leftاین کانال به هیچ حزب و جناح و خطی جز خط رهبری وابستگی ندارد.
نقل مطالب از دیگران به هیچ وجه به منزله تایید یا اطلاع از تمام افکار و وابستگیهای احتمالی اشخاص نیست.
large_blue_diamondادمین
@jjavidnia
large_orange_diamondآیدی تبادلات
@Dr_Javidnia_Tab
مشاهده کانال پیامرسانpoint_leftاین کانال به هیچ حزب و جناح و خطی جز خط رهبری وابستگی ندارد.
نقل مطالب از دیگران به هیچ وجه به منزله تایید یا اطلاع از تمام افکار و وابستگیهای احتمالی اشخاص نیست.
large_blue_diamondادمین
@jjavidnia
large_orange_diamondآیدی تبادلات
@Dr_Javidnia_Tab